Ahmad Ahlajali på facebook, ser ut att vara i 14 års åldern, är svensk då en svensk tjej skrev på svenska på en av hans bilder, tjejen är även vän med Austin Zammar, som lade ut en bild på Arminas och skrev nått i stil med "rest in peace bror" så de mst ju stå nära..
Detta måste vara våran snubbe?
Är "Ahlajali" verkligen ett namn? På vilket språk och av vilket ursprung i så fall?
– "Jag är väldigt rädd och mår dåligt. Jag vill få hit min familj så fort jag fått uppehållstillstånd, säger Ahmad med en ton som säger att han bestämt sig o8ch fokuserat på att det är så det måste bli."
Hoppas detta inte blir en verklighet oavsett om han är GM eller inte. Just för att han kom hit bara för att kunna ta hit sin familj. Har han dödat är det ännu värre och ska omedelbart ut från Sverige.
Han är en samhällsfara och har ingen anpassningsförmåga till det nya samhället han hamnat i.
Kan du få fram en bild på han i inslaget?
Vet vem GM är som sagt.
En anledning till "mörkningen" kan vara att GM kan ha figurerat i ett tv-program. En person som uppfyller detaljerna som nämnts här finns i arkiven. Observera ! Personen i länken KAN vara oskyldig, var mycket försiktiga här !!:
Om det är "Ahmad Ahlajali" som är GM så är det denne person. Det är ett ganska ovanligt namn, och han är som sagt bekant med en tjej som i sin tur känner BO's bästa kompis.