Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-11, 22:24
Medlem
Henkan89s avatar
Haha tv4s rapport om detta va ju skandal 1min var väll inslaget
Citera
2016-01-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
22:21 Så var det ett inslag på TV4 om det. Mest att två ungdomar har bråkat.
Framställde de det så? Förskräckligt i så fall.
Citera
2016-01-11, 22:25
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
The magic word is

Ahmed

Har du någon källa?
Citera
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Från fb

GM verkar ju vara känd som ett riktigt svin.. skandal att ingen vuxen har agerat!?

De ville väl inte få smaka kniv, detta rör sig troligvis om en lös kanon från Islamiska Staten alt. sympatisör.
Svensk vänster är ju ökända för sitt Stockholmssyndrom, där de kryper och krusar för kriminellt slödder.

Därav att kommunistrektorn inte gjort något trots att eleverna varit livrädda för det här koranimalet.
Jag ser rektorn som medskyldig till mordet och andra vuxna på denna skola som inte tagit tag i problemet Ahmed från Syrien.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2016-01-11 kl. 22:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TSD
Jag brukar alltid hålla mig till fakta och ignorera spekulationer när jag skriver här och skulle egentligen vilja vänta lite med att gå ut med detta innan jag vet säkert, men källan är för bra för att ignorera så jag skriver det ändå.

GM heter enligt min källa Ahmed (efternamn okänt) och kommer från Syrien.

Sen får vi helt enkelt se om det stämmer, men jag blir förvånad om det inte skulle göra det.

OK, accepterar Ahmed! Och skälet till dådet?
Citera
2016-01-11, 22:26
Medlem
Vem var nu brottsoffer och gärningsman
Jobbig läsning då en del gillar att skriva skit, sänk inte Flashback med sådant.
40st insändare med gissningar, vafan kom igen nu.
Effektivitet, skriv när du vet eller har en fråga.
Citera
2016-01-11, 22:27
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Har du någon källa?

Kompisen.
Citera
2016-01-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkan89
Haha tv4s rapport om detta va ju skandal 1min var väll inslaget

Hur långt måste just det här reportaget vara för att du ska bli nöjd ?
Citera
2016-01-11, 22:28
Medlem
kermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Vilket land kommer Achmed från?
Bor han på ett Ensamkommande hem eller har han föräldrarna med sig här i Sverige?

Berätta allt du vet om Achmed.

Jag vet ingenting om honom. Men en mycket trovärdig vän berättar på sin facebook om hur hennes barn reagerade (de går på samma skola)
Citerar ett inlägg hon gjort:

Enligt barnen här hemma hete mördaren archmed (stavning)...

"Bråket" började innan jullovet då mördaren slog en tjej i skolan och amiras (den avlidne) gick då i mellan å slog mördaren..
Idag så satt amiras å två tjej kompisar med en bänk.. varav amiras sprungit där ifrån flickorna den ena springer efter amiras som ligger nerstucken på golvet den andra springer efter hjälp.. nör amiras ligger där på golvet står mördaren fortfarande kvar mes knivrn i handen å tjejen utbrister - vad har du gjort?! Mördaren svarar henne då atr hon ska passa sig.. efter det ser hon kniven i handen på han.. dom försöker hjälpa sin vän på bästa vis.. lärare anländer till plats tar kniven ifrån han och skickar in han på lektionen igen.. polis å ambulans tillkallades..

Själv känner jag ju många som går på den skolan.. amiras var även en vän till "censur"...
En riktigt snäll å omtyckt kille var det..

Här ifrån går tankarna till hans familj å alla dom underbara vännerna han hade..

Ber om ursäkt för alla stavfel och särskrivningar som finns här. Det är alltså inte jag som skrivit detta, utan en kopia av det jag har läst.
Citera
2016-01-11, 22:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Våra ungar? Det är i de flesta fallet de 'importerade' folket och deras barn som är totalt respektlösa och det verkar bara eskalera mer och mer.

Jag har även märkt att svenska ungar är mer högljudda och respektlösa än någonsin. Observera så märker du själv om du jämför med vår tid för 10-15 år sedan( när jag vår tonåring). Men ja, importerade barn har en annan erfarenhet av livet jämfört med svenska ungar, så de kanske kan vara mer aggressiva. Men samtidigt så gäller inte detta varenda "import" unge.
Citera
2016-01-11, 22:29
Medlem
Ahmed A***si
eller
Ahmed K*n*
Citera
2016-01-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icekube
OK, accepterar Ahmed! Och skälet till dådet?

Från fb:
Citat:
Arminas skyddade en tjejkompis till mig för ett tag sen.. Och idag har då gärningsmannen bestämt sig för att ha med kniv till skolan för att hämnas på arminas för att han skyddade denna flickan och slog tillbaka på gärningsmannen...

Antar att GM kände sig "kränkt" och att BO inte visade "respekt"
Senast redigerad av wejo 2016-01-11 kl. 22:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in