2016-01-11, 21:57
Medlem
nej... Arminas skyddade en tjejkompis till mig för ett tag sen.. Och idag har då gärningsmannen bestämt sig för att ha med kniv till skolan för att hämnas på arminas för att han skyddade denna flickan och slog tillbaka på gärningsmannen... R.I.P. Arminas

från minnesidan
Citera
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Enligt Eniro så verkar det finnas 5 st Mohammad i Glimåkra

Egentligen bara att ringa dessa fem och se vad svaret blir!

http://personer.eniro.se/resultat/mohammed%20Glim%C3%A5kra
Det troliga svaret blir nog att de säger att de inte går på högstadiet....
Citera
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Väldigt många flickor ska ha varit utsatta och rädda för GM. Bekräftas av nära vän till BO.

https://www.facebook.com/Alla-vi-som-st%C3%B6ttar-arminas-1624850641112502/?fref=ts
Ser ut som en normal och snäll gosse nu hatar jag blattar ännu mera
Citera
2016-01-11, 21:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ja, urban det har varit väldigt många flickor... Tyvärr..

(som har varit rädd för GM). Uttalande just nu från BO's vän, på minnessidan.

I kombination med att BO verkar vara skötsam, ha många vänner, ingen har skrivit ett ord negativt om BO, så klarnar bilden att det antagligen har gått till precis så som det sades.

GM hotar och trakasserar många flickor, och BO har försökt försvara dessa. Och blir idag oprovocerat knivhuggen av GM för detta.
Citera
2016-01-11, 22:00
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Ser ut som en normal och snäll gosse nu hatar jag blattar ännu mera

Tycker att Armanis verkar vara en riktig hjälte som stod upp för bra saker.
Tydligen blev han idag straffad för att han skyddat en tjej för en tid sedan.
Citera
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jävlar, jag undrar om några litauer kommer upp hit och mördar GM eller/och hans familj. Vi vet ju vad som hände med Lisa Holm.
Ja vi kan ju alltid hoppas att den mördade pojkens föräldrar har ryska kontakter så att det blir lite blodshämd.
Citera
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfreddenblinde
Litauisk media har skrivit om det: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/svedijos-brubio-miestelyje-keturiolikmetis-pabegelis-nuzude-penkiolikmeti-lietuvi-59-566265
"Enligt inofficiella källor, hade Arminas kniv strejk fem skott som han dog."

Google Translate FTW!
Citera
Medlem
Karaffs avatar
Någon elev på skolan bör ju kunna lägga fram namnet på GM, vore inte mer än rätt med respekt till BO.
Citera
Medlem
fredricomartins avatar
Ska röra sig om en ensamkommande "14-åring".
Citera
2016-01-11, 22:01
Medlem
DIdes avatar
Det mest anmärkningsvärda är, vilket tydligen ingen törs tala om, att invandrare (eller mena) ser tjejjer och kvinnor som saker man äger. Tydligen har det varit en tjejj i mellan och gm anser att han blivit bestulen= blodshämnd.

Sätt detta samman men alla andra våldsdåd just nu så kan man slätt dra slutsatsen att de fortfarande är kvar i stenåldern fast med en påbyggd ideologi med 400 tolkningar (de uppger de själva, det är därför de kommer undan alla skitdåd) som alla går ut på att man äger kvinnor och om en kvinna byter bort sina muslimska man skall hon dö och helst även den nya mannen.

Kvinnor av fel sort kan man bara misshandla och göra vad man vill med. Helst slita itu med kukar. Ju fler desto bättre.

Detta är ett problem som kommer att eskalera. Nästa gång en man ser en utsatt kvinna, tänk en och två gånger om du inte vill ha en kniv i ryggen eller bli antastad hemma med familj och fru av en samling muslimer med heder i ryggen.

Ja, jag utgår från att denna kille kommer från en familj med islamska rötter. Ni behöver inte ens kommentera, bara vänta....

(Och jag är inte rasist, jag är emot religioner och nedtryckande traditioner mot fram för allt kvinnor, anitfa och vänsterpacket är rasister som ser färg och tolkar världen utifrån detta)
Senast redigerad av DIde 2016-01-11 kl. 22:04.
Citera
2016-01-11, 22:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Aftonlögnen verkar faktiskt beskriva situationen ganska korrekt:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22073738.ab

Hon berättar att hon, 15-åringen och en annan kompis satt på en bänk i en korridor när attacken inträffade.
Plötsligt sprang 15-åringen framåt medan han höll sig för bröstet. Efter tio meter skrek han till och föll till marken.

Stephanie säger att 15-åringen alltid fanns där man behövde honom.
– Han var underbar. När man hade dåliga dagar gjorde han dem alltid mycket bättre. Han var en glädjespridare.
Citera
2016-01-11, 22:03
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jävlar, jag undrar om några litauer kommer upp hit och mördar GM eller/och hans familj. Vi vet ju vad som hände med Lisa Holm.

ja vi kan ju alltid hoppas!
skulle det ses som ett regelbrott att starta en insamling till flygbiljetter till bo:s släktingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in