Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-11, 20:32
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memme89
Verkar vara en ifrån Lituaen och Libanon

Arminas Bo
Muhammed Gm

Källor ifrån folk på skolan (sekretess...)

Att BO är Arminas är känt, men mycket lite är känt om GM. Så här stod det i ett tidigare inlägg i eftermiddags:

GM heter Muhammed och boende i Glimåkra
BO heter Aminas
Gm skulle hugga en tjej och Bo skulle skydda tjejen
och fick ett hugg i bröstet, föll ihop och krampade
varpå gm gick fram och högg honom i bröstet.
Källa?
Tjejen som stod bredvid och skulle blivit stabbad.

Om detta stämmer så är det ju ett rätt brutalt mord, först hugga någon så han faller ihop, och därefter hugga honom igen när han ligger. Och detta utfört av en 14-åring
Citera
2016-01-11, 20:34
Medlem
Jaha jag trodde Muhammed var ett random hittepånamn för att belysa att gm var mena. My mistake!
Citera
2016-01-11, 20:34
Medlem
Einsatzleiters avatar
"Kan det ha varit att flyktingbarnet har mobbats av offret?"
Skrev någon på skolans facebook sida, kan det vara en förälder till nått barn på skolan som vet vem GM är och skrev det?
Citera
2016-01-11, 20:35
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Är du helt dum? Man är för fan inte flykting från Litauen. Litauen är med i EU och därmed får litauer fritt komma till Sverige.

Han är fortfarande en "invandrare" per definition, såvida han inte är född i Sverige. Men hans föräldrar är det.

Hur som helst så är det extremt tragiskt att en sådan ung pojke förlorat sitt liv. Vad fan är det för fel på unga människor idag? De är mer aggressiva än någonsin. Jag kommer inte ihåg detta när jag var i den åldern för 10-12 år sedan.
Citera
2016-01-11, 20:36
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Han är fortfarande en "invandrare" per definition, såvida han inte är född i Sverige. Men hans föräldrar är det.

Hur som helst så är det extremt tragiskt att en sådan ung pojke förlorat sitt liv.

Invandrare ja, flykting nej...
Citera
2016-01-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herre-Gud
Fråga Scheele, han vet! Jag har läst hela tråden från första sidan men måste ha missat det. Så berätta nu Scheele!
Läs tråden, sök på Muhammed, har du svårt att läsa kan du ju trösta dig med att vitrivuanskemannen redan letat upp det åt dig. Du behöver inte vara så dryg, det fanns i tråden som sagt var. Underlättar om du läser tråden innan du postar, blir mindre upprepningar så.
Citera
2016-01-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream

Hur som helst så är det extremt tragiskt att en sådan ung pojke förlorat sitt liv. Vad fan är det för fel på unga människor idag? De är mer aggressiva än någonsin. Jag kommer inte ihåg detta när jag var i den åldern för 10-12 år sedan.
Det är stor skillnad på att vara invandrare och att vara flykting.
Citera
2016-01-11, 20:38
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar hur det hade låtit om GM var Lett och BO var en riktig svenne vid namn Kalle Blomqvist.
Plötsligt var det helt okej att vara balt, det var till och med ballt. Annat var det i somras gällande Nejliusislsis Belleveliusski.

Man ska kanske vara glad att folk gör skillnad på att våldta och mörda en tjej respektive gå emellan och skydda en tjej. Kan ju vara det som ligger bakom skillnaden i hur de två värderas, men vad vet jag.
Citera
2016-01-11, 20:40
Medlem
Har snockat runt lite letat reda och hittat en tjej som svarar detta till en som frågar vad som hänt ''Kompis blev knivhuggen av en arab som bara hoppa på hnm.'' så är nog 100% sant !
Citera
2016-01-11, 20:42
Bannlyst
Enligt Eniro så verkar det finnas 5 st Mohammad i Glimåkra

Egentligen bara att ringa dessa fem och se vad svaret blir!

http://personer.eniro.se/resultat/mohammed%20Glim%C3%A5kra
Citera
2016-01-11, 20:43
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Enligt Eniro så verkar det finnas 5 st Mohammad i Glimåkra

Egentligen bara att ringa dessa fem och se vad svaret blir!

http://personer.eniro.se/resultat/mohammed%20Glim%C3%A5kra
Ja, det vimlar ju av 14-åringar som har telefonnummer i sitt eget namn.
Citera
2016-01-11, 20:44
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Trevliga människor vi fått till Sverige.

Verkar t.o.m. som gammelmedierna börjar bli rädda.

Det tror jag inte. Gammelmedia kommer med största sannolikhet vända detta till att båda invandrarna är offer i detta, ett resultat av en politik som allt mer dikteras av SD. Vi kommer att översvämmas med information om "Post Traumatic Stress Syndrome" och vänsterpöbeln kommer att använda detta tillfälle till att fylla på ännu mer pengar till flyktingmottagande och integration.

EDIT: Antagligen så vet redan "gammelmedia" om att MGM är av "annat etniskt ursprung" då nyheten inte ens är nummer 1 eller 2 längre på deras hemsidor...
Senast redigerad av Karembeu 2016-01-11 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in