Man måste ju se detta utifrån vilket samhälle vi fått nu då genom denna massiva invandring oavsett etnicitet på GM och BO. Ett våldssamhälle där sådant här mer blir en del av vardagen.
SVT sände just extrasändning med intervjer av poliser, rektor mm. Alla verkade ense om att det är en helt unik händelse (inte att det knivas per se, men unga åldern + dödlig utgång).
Varför är det så tyst om denna skolmassakern?
Beror det på att det var en Muhammed som högg ner en kille som gick emellan när Muhammed attackerade en tjej?
Nån på facebook
Hur menar du tyst när t.ex. SVT just hade extrasändning med intervjuer av polis, rektor mm? Vart exakt är det tyst?
Man måste ju se detta utifrån vilket samhälle vi fått nu då genom denna massiva invandring oavsett etnicitet på GM och BO. Ett våldssamhälle där sådant här mer blir en del av vardagen.
Min första tanke med, men skulle vara lite ny nivå på det hela om det handlade om ett överårigt flyktingbarn.
Av vad att döma? Jag använder naturligtvis inte Kretinboken, så jag kanske missar något, men jag ser ingenting som visar att kontoinnehavaren är något mer än en litauisktalande samt motor- och negerintresserad person av manligt kön. Den enda anknytningen till Sverige är en grupp kallad "team rak kurva", fast den kan han ju gått med i för att dess namn blir lustigt på litauiska.
Jo, personen med den länkade facebookprofilen har likeat bilder som skolan i fråga har laddat upp.