2016-01-11, 12:36
Medlem
Varför sådana tårar i PKsamhället över en töntig nynazist.
Citera
2016-01-11, 12:38
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Varför sådana tårar i PKsamhället över en töntig nynazist.
Utveckla dig.
Citera
2016-01-11, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Jag tillhörde inte hans fans men tråkigt i alla fall, sedan är det lite tyket att det sägs hand dog av Cancer när det var AIDS men det låter ju lite finare.
Det finns effektiva bromsmediciner mot AIDS. Tippar på lungcancer eller möjligen prostata.
Citera
2016-01-11, 12:55
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Jag tillhörde inte hans fans men tråkigt i alla fall, sedan är det lite tyket att det sägs hand dog av Cancer när det var AIDS men det låter ju lite finare.
Försöker du påstå att han var bög? Nu minns jag inte exakt men har för mig jag läst att själv ångrade han att han "kom ut" eftersom han var hetero och bara hade experimenterat lite granna eftersom det låg i tiden. Hans analövningar torde således ha pågått innan AIDS var uppfunnet och då fanns inga bromsmediciner utan man dog snabbt, inte över 40 år senare.

Har du ens sett bilder på hans HUSTRU(utan adamsäpple)? Vem fan bögar när man har en sån pingla?
Citera
2016-01-11, 12:55
Medlem
Nivovics avatar
Har aldrig varit något superfan av Bowie, men har lyssnat på honom genom livet lite då och då och uppskattat en del av hans verk.
Känns väldigt konstigt, man tror på någon barnsligt plan att de ska fortsätta leva genom ens liv så länge man själv lever. Nästan som Bob Dylan som fortfarande håller på.
Men helt plötsligt så försvinner en efter en.

Jaja, synd, men han lever väl vidare genom musiken.
Citera
2016-01-11, 12:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Jävla cancer... Några år till hade han gärna fått leva. En av världens bästa artister någonsin!
Citera
2016-01-11, 12:57
Medlem
swimmingpools avatar
Vilken sort cancer dör man av efter 18 mån? Vilken som helst? Bukspottkörteln. Han rökade ju mycket dock. Tog han livet av sig när han visste att det snart var slut?
Citera
2016-01-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det finns effektiva bromsmediciner mot AIDS. Tippar på lungcancer eller möjligen prostata.
Eller pancreascancer eller hjärntumör, som vanligt blir det vilda gissningar för oss medicinskt intresserade, eftersom det tydligen alltid måste hemlighållas vilken typ av cancer det var.
Citera
2016-01-11, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vilken sort cancer dör man av efter 18 mån? Vilken som helst? Bukspottkörteln. Han rökade ju mycket dock. Tog han livet av sig när han visste att det snart var slut?

Levercancer står det på Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bowie
Citera
2016-01-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Levercancer står det på Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bowie
Ajfan. Alkoholbiverkan? Han söp väl rätt friskt i yngre år.
Citera
2016-01-11, 13:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Ajfan. Alkoholbiverkan? Han söp väl rätt friskt i yngre år.
Behöver inte alls bero på det, cancer kan drabba vem som helst (se mitt inlägg lite högre upp). Tror nog han knarkade mer än han söp.
Citera
2016-01-11, 13:28
Medlem
mjukosten78s avatar
Fan då

Citat:
Ursprungligen postat av f43rtf3f
där har du nog fel eftersom jag aldrig uppmuntrat en sån livsstil varken i handling eller ord

Inget du gör eller uppmuntrar kommer att ha någon påverkan på mänskligheten. David Bowies konst har haft det och kommer fortsätta ha det långt efter att ditt meningslösa liv har avslutats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in