Citat:
Ursprungligen postat av
liketothink
Jag har inte köp/sålt så mycket onecoins, men några affärer har jag genomfört. Även jag har råkat ut för "expired". En nackdel dock är att man inte ser omsättningen på något sätt vad gäller köp/sälj-ordrar.
Nackdel? Bluff - eftersom man bör kunna se Köp&Sälj eftersom det SKALL påverka kursen.
Just ja , det påverkar inte någon kurs , eftersom det bara är en "hitta på valuta"
Ytterligare "bara svammel" och inga skärmdumpar
Citat:
Ursprungligen postat av
liketothink
Jag har köpt onecoins för de småbonusar jag har erhållit.
Då är du definitivt korkad , eftersom du inte har någon nytta av detta...
Du kan inte sälja som du vill....
Du kan inte använda dom någonstans....
Kanske du ska rama in skärmdumpen på dina Onecoin och använda dom som tavla?
Då har du lite nytta av dom iallafall....
Citat:
Ursprungligen postat av
liketothink
Eller förhåller det sig på det viset att de går in i maining igen?
Vad gäller Semper Fortis har jag hört att det berodde på att Onecoin inte var nöjda med priset på deras tjänst.
Korkskalle! "Jag har hört"...
Därför som Semper totalt avsäger sig allt som har med Onecoin att göra?
Därför som Semper direkt efter detta uppdagades gjorde om organisationen och den/de inblandade fick lämna Semper?
Därför som dom fortfarande inte har en ordentlig redovisning gjord?
(Att ha en text som säger "Vi har gjort en audit i Blockchain" är INTE en godkänd redovisning av verksamheten. Det vet varenda svensson)
Citat:
Ursprungligen postat av
liketothink
Detta är teoretiskt möjligt som jag redan tillhandahållit uträkning om. Dessutom var det enligt följande post dubbelt så många som de 15 000 jag räknade på.
Förstår inte varför ni hela tiden halverar antalet konton? Ett konto är ett konto. Sedan att flera individer har flera konton är något helt annat. Varje konto kanske snittar €1000 - €2500.
Halverar är nog för lite...
Vi börjar med följande...
Enligt kraschande klappmongot skall det finnas 30.000 konton i Norden...
OM detta skulle vara sant så skulle detta INTE inträffa
* Onecoin Sveriges hemsida är nerlagd
* De enda sidan/sidorna som finns är fyllda av stavfel och patetiska hemmasnickrade hemsidor som ser ut att vara gjorda med Google Translate.
* Alla facebook grupper för Onecoin Sverige har mellan 50-100 medlemmar , dessa är dubletter och den slutna gruppen "Onecoin Sverige" har 2055 medlemmar inklusive en del utländska. (Det skulle vara JÄVLIGT många fler medlemmar om antalet stämde i förhållandet 1-1 eller 1-2)
Det som är väldigt roligt är också att ingen av förespråkarna för Onecoin vågar/törs/kan kommentera vad det finns för framgångar för Onecoin i förhållandet till bakslagen som jag skrivit....