Citat:
Ursprungligen postat av
weediaan
Själv har jag kk, men jag tror dom flesta tjejer inte vill ha stämpeln som slampa.
Jävligt löjligt egentligen, om man är kåt så knulla. Synd att så många brudar är så pryda :s
Det oroar mig såklart med det här med sjukdomar eller om kvinnan kan stävja sig i ett förhållande, för såklart blir jag svartsjuk om hon vill/gör knulla någon annan när vi är tillsammans.
Men jag tycker tjejer ska våga vara stolta över sina ligg, för min del får de gärna prata om sina ligg och vad som var bra och dåligt. Det är sjukt töntigt när vi killar försöker få ut av tjejen om vi var bäst i sängen (vilken flickvän skulle påstå något annat). Jag förväntar mig inte att jag är bäst,snyggast,sexigast av alla hennes ligg, men jag vet att hon vill vara med mig, och jag hoppas hon visar och berättar för mig hur jag kan bli bättre/vi kan bli bättre i sängen.
Jag skulle bara tycka det var jätteroligt om tjejen bara direkt efter knullet sade att jag knullar henne dåligt och att jag stimulerade inte klittan på ett bra sätt. Jag skulle bara skratta rakt ut, av den underbara ärligheten. Tänk om ni tjejer kunde göra så oftare!? speciellt när tjejer ibland fejkar som man tidigare varit med, tycker det är tragiskt och inskränkt.
Säg till vad som är fel och vill ni vara med mig igen ska jag verkligen försöka stimulera klittan på rätt sätt nästa gång!
*edit
Kan berätta en liten kort historia.
Jag var med en sådan här inskränkt tjej för många år sedan. Jag visste att hon fejkade. Jag lät det gå och nämnde inget om det. Men efter ett par gånger så tog jag up pdet med henne och hon vägrade rent utsagt erkänna. Men jag berättade för henne att när en tjej kommer, iaf de jag varit med som kommit på riktigt så märker man det i fittan, när man är nere och slickar så vet man, det ter sig lite olika, men det rycker,dunkar och har sig iaf.
Till slut erkände hon, hon hade aldrig kommit med mig. Men istället för att ge henne skuldkänslor så sade jag att det var helt okej och att vi kan prova få henne att komma på riktigt om vi struntar i om tar tid eller om hon ens kommer alls, ingen press.
Så vi hade ett förspel, jag slickade henne försiktigt och inte direkt på klittan, utan lite på sidan medan jag pullade uppåt. Jag slickade inte något avvikande, utan på samma sätt hela tiden, lite hårdare kanske efter ett tag. Utan denna press hon känt tidigare tog det 10 min och hon fick orgasm på riktigt och det dunkade rejält där nere kan jag säga. Sedan började hon gråta
Tyvärr höll inte detta förhållande allt för länge då jag nog tyckte om kvinnor för mycket. Men idag ser jag tillbaka på det och jag hoppas att alla kvinnor där ute slutar med sin inskränkthet och fejkar.
Jag är inte feminist och tror på kärnfamiljen för övrigt.