2016-01-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag har väldigt stort utbud har jag märkt genom livet. Tror jag ser speciell ut, har ett ovanligt utseende (fast nog inte negativt). Och jag har väldigt bred smak, det är inte framförallt kroppen utan hur han är som får mig att gå igång. Preferenser, personlighet, karisma, humor, intelligens, intressen, hur vi fungerar när vi pratar med varandra, kemi. Både spelevinker och mystiska kan fungera.

Jag har varit intresserad av både "gymbiffar" och små spensliga konstnärer. Haha.

Grr Me like you. Älskar fria kvinnor, som älskar män. Det är sådana här svar som jag älskar, för det är inte vad en kvinna har på sig, hur hon går eller hur hon för sig som är nyckeln till sexighet, det är svar som detta som är det
Senast redigerad av PG-k 2016-01-09 kl. 21:28.
Citera
2016-01-09, 21:32
Medlem
weediaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PG-k
Jag vet inte hur det är med dig, men varför knullar ni inte oftare? Om ni är så kåta, varför inte ha 200 killar i mobilen som ni kan ringa när ni behagar?

Tjejer verkar sjukt kåta, men knullar inte så mycket som man skulle tro.

Tänk om en kille kunde gå till biblioteket/affären och bara småflirta lite, och rent ut fråga någon tjej om hon ville knulla?

Det funkar inte för killar, finns youtube videos då de testar detta, en kille frågar 100 random tjejer, 1 nappar.

När de gör tvärtom så går det inte lång stund innan en kille nappar.

Är det för killar i regel är fulare? Utbudet är inte direkt stort.
Raggar ni sällan, för det är samhällsnormen? och killar raggar sällan på er för de är väl blyga?
Har ni längre avstånd från fantasi och verklighet? Som ett litet skydd att ni inte bör få barn med vilken som helst?
Är ni rädda för att bli stämplade? är det en kombination av allt?
Tycker ni mer om att fantisera om sex än att ha sex om det inte är med någon speciell?
Eller är det bara för det är omständligt? ni vill gärna inte ta er hem/gå hem till en främling bara sådär? Jobbigt med tanken av kroppsvätskor som sperma, slidsekret överallt med en främling? Tanken av muspruttar och annat kanske skrämmer?

Själv har jag kk, men jag tror dom flesta tjejer inte vill ha stämpeln som slampa.

Jävligt löjligt egentligen, om man är kåt så knulla. Synd att så många brudar är så pryda :s
Citera
2016-01-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weediaan
Själv har jag kk, men jag tror dom flesta tjejer inte vill ha stämpeln som slampa.

Jävligt löjligt egentligen, om man är kåt så knulla. Synd att så många brudar är så pryda :s

Det oroar mig såklart med det här med sjukdomar eller om kvinnan kan stävja sig i ett förhållande, för såklart blir jag svartsjuk om hon vill/gör knulla någon annan när vi är tillsammans.

Men jag tycker tjejer ska våga vara stolta över sina ligg, för min del får de gärna prata om sina ligg och vad som var bra och dåligt. Det är sjukt töntigt när vi killar försöker få ut av tjejen om vi var bäst i sängen (vilken flickvän skulle påstå något annat). Jag förväntar mig inte att jag är bäst,snyggast,sexigast av alla hennes ligg, men jag vet att hon vill vara med mig, och jag hoppas hon visar och berättar för mig hur jag kan bli bättre/vi kan bli bättre i sängen.

Jag skulle bara tycka det var jätteroligt om tjejen bara direkt efter knullet sade att jag knullar henne dåligt och att jag stimulerade inte klittan på ett bra sätt. Jag skulle bara skratta rakt ut, av den underbara ärligheten. Tänk om ni tjejer kunde göra så oftare!? speciellt när tjejer ibland fejkar som man tidigare varit med, tycker det är tragiskt och inskränkt.

Säg till vad som är fel och vill ni vara med mig igen ska jag verkligen försöka stimulera klittan på rätt sätt nästa gång!

*edit

Kan berätta en liten kort historia.

Jag var med en sådan här inskränkt tjej för många år sedan. Jag visste att hon fejkade. Jag lät det gå och nämnde inget om det. Men efter ett par gånger så tog jag up pdet med henne och hon vägrade rent utsagt erkänna. Men jag berättade för henne att när en tjej kommer, iaf de jag varit med som kommit på riktigt så märker man det i fittan, när man är nere och slickar så vet man, det ter sig lite olika, men det rycker,dunkar och har sig iaf.

Till slut erkände hon, hon hade aldrig kommit med mig. Men istället för att ge henne skuldkänslor så sade jag att det var helt okej och att vi kan prova få henne att komma på riktigt om vi struntar i om tar tid eller om hon ens kommer alls, ingen press.

Så vi hade ett förspel, jag slickade henne försiktigt och inte direkt på klittan, utan lite på sidan medan jag pullade uppåt. Jag slickade inte något avvikande, utan på samma sätt hela tiden, lite hårdare kanske efter ett tag. Utan denna press hon känt tidigare tog det 10 min och hon fick orgasm på riktigt och det dunkade rejält där nere kan jag säga. Sedan började hon gråta

Tyvärr höll inte detta förhållande allt för länge då jag nog tyckte om kvinnor för mycket. Men idag ser jag tillbaka på det och jag hoppas att alla kvinnor där ute slutar med sin inskränkthet och fejkar.

Jag är inte feminist och tror på kärnfamiljen för övrigt.
Senast redigerad av PG-k 2016-01-09 kl. 22:03.
Citera
2016-01-09, 22:02
Medlem
Antoinettes avatar
Det beror helt på om det finns en person att inspireras av. Företrädesvis någon man är attraherad av och det är ömsesidigt. Det bästa är ju helt klart om det är någon man är kär i och det är besvarat. Då kan det bli riktigt ofta, säkert ett antal gånger om dagen. Mellan "inspirationsobjekten" - de gånger man varit singel - har det ibland gått veckor, eller i varje fall blivit väldigt sporadiskt.
Citera
2016-01-10, 08:24
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Jag träffade på en manisk och skogstokig nyfoman en gång.
Det var som en av de vildaste fantasierna besannades. Hon kunde göra det i timmar nonstop. Hon kunde komma obegränsat antal gånger. Vet inte var jag fick krafterna ifrån men hon hade sjukt bildsköna titties, ett vackert, speciellt ansikte och röda läppar. Hon gjorde mig stenhård. Oändligt sugen på att fotsätta lite till.
Fick en omtumlande insikt i kvinnans djuriska urtdsinstinkter. Det smittade av sig rätt kraftigt. Hon överträffade mina vildaste ideer av kvinnans sexuella lustar och drifter.
Lite scary imellanåt. Men det klickade. Det första som hände när hon kom hem till mig så åkte kläderna av. Jag har en rätt average stolek på kuken men den var perfekt för henne sa hon. Såg sexig ut enligt henne ändå att jag har en kropp som inte är gymmad och sånt. Det spädde på lusten såklart.
Hon var alltid störtblöt när kläderna samlat sig i en hög på golvet. Det droppade bokstavligen av den söta mystiska fittsaften när hon steg in genom min dörr imellanåt.
Vi kunde knulla en hel dag och natt nonstop utan att någon fick skavsår. Hon var en pulserande, udda sexmaskin. Önskade jag kunde se in i hennes hjärna och få svar på hur den funkade ibland....haha.
Men det spårade ut tillslut. Hon hade andra snubbar också och det var svårt att hantera. Det blev för snurrigt. Jag vart lite kär i henne tror jag.
Tror att kvinnor har mycket mer sexuell kapacitet än männen. Men det är få som vågar släppa lös det vilda djuret inom sig. Att forcera spärrarna.
Nu letar jag igen... efter en liknande själ. Ganska sugen på mer sådana äventyr.
Citera
2016-01-10, 08:29
Bannlyst
Citat:
Det oroar mig såklart med det här med sjukdomar eller om kvinnan kan stävja sig i ett förhållande, för såklart blir jag svartsjuk om hon vill/gör knulla någon annan när vi är tillsammans.

Men jag tycker tjejer ska våga vara stolta över sina ligg, för min del får de gärna prata om sina ligg och vad som var bra och dåligt. Det är sjukt töntigt när vi killar försöker få ut av tjejen om vi var bäst i sängen (vilken flickvän skulle påstå något annat). Jag förväntar mig inte att jag är bäst,snyggast,sexigast av alla hennes ligg, men jag vet att hon vill vara med mig, och jag hoppas hon visar och berättar för mig hur jag kan bli bättre/vi kan bli bättre i sängen.

Jag skulle bara tycka det var jätteroligt om tjejen bara direkt efter knullet sade att jag knullar henne dåligt och att jag stimulerade inte klittan på ett bra sätt. Jag skulle bara skratta rakt ut, av den underbara ärligheten. Tänk om ni tjejer kunde göra så oftare!? speciellt när tjejer ibland fejkar som man tidigare varit med, tycker det är tragiskt och inskränkt.

Säg till vad som är fel och vill ni vara med mig igen ska jag verkligen försöka stimulera klittan på rätt sätt nästa gång!

*edit

Kan berätta en liten kort historia.

Jag var med en sådan här inskränkt tjej för många år sedan. Jag visste att hon fejkade. Jag lät det gå och nämnde inget om det. Men efter ett par gånger så tog jag up pdet med henne och hon vägrade rent utsagt erkänna. Men jag berättade för henne att när en tjej kommer, iaf de jag varit med som kommit på riktigt så märker man det i fittan, när man är nere och slickar så vet man, det ter sig lite olika, men det rycker,dunkar och har sig iaf.

Till slut erkände hon, hon hade aldrig kommit med mig. Men istället för att ge henne skuldkänslor så sade jag att det var helt okej och att vi kan prova få henne att komma på riktigt om vi struntar i om tar tid eller om hon ens kommer alls, ingen press.

Så vi hade ett förspel, jag slickade henne försiktigt och inte direkt på klittan, utan lite på sidan medan jag pullade uppåt. Jag slickade inte något avvikande, utan på samma sätt hela tiden, lite hårdare kanske efter ett tag. Utan denna press hon känt tidigare tog det 10 min och hon fick orgasm på riktigt och det dunkade rejält där nere kan jag säga. Sedan började hon gråta

Tyvärr höll inte detta förhållande allt för länge då jag nog tyckte om kvinnor för mycket. Men idag ser jag tillbaka på det och jag hoppas att alla kvinnor där ute slutar med sin inskränkthet och fejkar.

Jag är inte feminist och tror på kärnfamiljen för övrigt.
mycket bra skrivet
Citera
2016-01-10, 11:55
Medlem
vitapumpss avatar
Jag är en kvinna och 29 år. Kan inte neka till att jag tänker på sex och ligg väldigt ofta. Eftersom jag har ett tilltalande utseende och klär mig sensuellt blir jag ofta uppmuntrad genom mer eller mindre sexuella inviter även om långt ifrån alla leder till ett ligg. Det händer då och då att den sexuella driften blir oemotståndlig genom att man kommer att tänka på/ läser om eller hör något som är uppeggande. När de tränger på kan jag inte låta bli att stimulera det genom att smeka vaginan. Oftast sker den när jag är ensam och ligger hemma på sängen. Men det har även hänt på jobbet. Och t o m när jag kört min bil. Och också när jag besvarar chatt eller skriver om mina sexupplevelser.
Citera
2016-01-10, 13:48
Medlem
EMMA1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag är en kvinna och 29 år. Kan inte neka till att jag tänker på sex och ligg väldigt ofta. Eftersom jag har ett tilltalande utseende och klär mig sensuellt blir jag ofta uppmuntrad genom mer eller mindre sexuella inviter även om långt ifrån alla leder till ett ligg. Det händer då och då att den sexuella driften blir oemotståndlig genom att man kommer att tänka på/ läser om eller hör något som är uppeggande. När de tränger på kan jag inte låta bli att stimulera det genom att smeka vaginan. Oftast sker den när jag är ensam och ligger hemma på sängen. Men det har även hänt på jobbet. Och t o m när jag kört min bil. Och också när jag besvarar chatt eller skriver om mina sexupplevelser.

Men herregud är vi Twins på något sätt kan med stimulera mig själv när jag kör bil
Citera
2016-01-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EMMA1994
Men herregud är vi Twins på något sätt kan med stimulera mig själv när jag kör bil

Kom precis tillbaka från sängen och en dusch, klarade inte av era svar längre
Citera
2016-01-10, 14:30
Medlem
EMMA1994s avatar
Citat:
Kom precis tillbaka från sängen och en dusch, klarade inte av era svar längre

Haha så pass
Citera
2016-01-10, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EMMA1994
aldrig leka med musen vid bilkörning koncentrationen på annat måste alltid vara på topp då man kör
Citera
2016-01-10, 16:39
Medlem
EMMA1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
aldrig leka med musen vid bilkörning koncentrationen på annat måste alltid vara på topp då man kör

Vi tjejer kan göra 2 saker samtidigt vet du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in