2007-09-12, 08:35
Medlem
East Clintwoods avatar
Skjuter månne lite vid sidan av målet i denna tråd, men jag hittar ingen annan. Respekt går till Oliver Kahn för dessa dryga svar;

Reporter: Hur ser du på att du anses vara en av de mest oangenäma spelarna i hela tyska ligan?
Oliver Kahn: Jag förstår inte frågan, jag anser mig vara respekterad överallt.
Reporter: Även där man kastar in bananer i straffområdet?
Oliver Kahn: Det ser jag också som ett uttryck för respekt.
Citera
2007-09-12, 18:15
Medlem
DAIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Vad säger du? Är Zlatan zigenare? Det var tamejfan det värsta jag nånsin hört. Ungefär som om min farsa plötsligt skulle visa sig vara en finnig negertandläkare från Senegal. Världen håller på att ryckas från mina fötter, ge mig motivering/bevis.

Näsan och det faktum att han är lite väl mörk för att inte vara zigenare.

En annan Zlatan, Zlatan Muslimovic
http://www.fotbalportal.cz/obrazky/hraci/2018.jpg

och Zlatan Ibrahimovic

http://www.gotlandska.se/virtupload/2006/09/22/358-2.jpg

De ser inte riktigt ut att tillhöra samma folk va?

Jag kan ha helt fel, det är bara en obetydlig magkänsla. Jag skiter fullständigt i människors ras/etnicitet/whatever, men som bosnier har man en "gut feeling" med såna där saker
Citera
2007-09-12, 23:26
Medlem
Varför är detta en diss? Zlatan kan ju inte ha en aning om vem Elkjaer är, det hade inte jag heller fram tills jag hittade denna tråden.
Citera
2007-09-13, 03:49
Medlem
Pancevs avatar
Det var ta mig tusan det varmaste jag har hört på FB!

Hedman sa i en chat för en månad sedan ca att vissa spelare på de brittiska öarna tar sig en liten konjak i halvtid. Dock handlade det om det äldre gardet (som även drack te i halvtid) vilket ger att det förmodligen handlade om Coventry och Celtic.
Citera
2007-09-13, 08:26
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
Varför är detta en diss? Zlatan kan ju inte ha en aning om vem Elkjaer är, det hade inte jag heller fram tills jag hittade denna tråden.

Så tänkte jag med men när man ser intervjun så tycker jag att man anar en viss medvetenhet på Zlatans min¨
Citera
2007-09-13, 16:31
Medlem
Phillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Så tänkte jag med men när man ser intervjun så tycker jag att man anar en viss medvetenhet på Zlatans min¨

Finns denna intervjun att se någonstans?
Citera
2007-09-16, 11:28
Medlem
Bengt Barons avatar
Till och med en ej så intresserad person som jag känner mycket väl igen namnet Elkjaer! Är det ännu en "varumärkespositionering" a la arrogans vi ser här?
Fjantigt.
Citera
2016-01-09, 01:23
Medlem
Vi kan nog slå fast att Zlatan är långt mycket större än Elkjaer nu. Även om han aldrig klarar av att prestera utan att ha ett bra lag bakom sig, men fotboll är ju ett lagspel så det räknas väl.

Däremot kommer han aldrig nå upp till en viss Michael Laudrups nivå... någonsin.
Citera
2016-01-09, 01:30
Medlem
hagsatras avatar
Visst Zlatan är grym men Elkjare var strået vassare under karriären, zlatan fick aldrig det där sista riktiga erkännandet
Citera
2016-01-09, 01:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Vi kan nog slå fast att Zlatan är långt mycket större än Elkjaer nu. Även om han aldrig klarar av att prestera utan att ha ett bra lag bakom sig, men fotboll är ju ett lagspel så det räknas väl.

Däremot kommer han aldrig nå upp till en viss Michael Laudrups nivå... någonsin.
Öh vad är det Zlatan gjort i landslaget i flera år nu?

Gillar att diskussionerna för ca 9 år sedan var om Zlatan ansågs bättre än Elkjaer och redan då var det många som påstod det.
Citera
2016-01-09, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Visst Zlatan är grym men Elkjare var strået vassare under karriären, zlatan fick aldrig det där sista riktiga erkännandet
Haha lägg av! Tvinga mig inte att börja försvara Zlatan. Jag hatar Zlatan, men nog fan är han mer än Elkjaer någonsin var. Kanske inte i landslagssammanhang, men så har han ingen Laudrup i laget heller. Han har knappt ett lag ens, vilket Elkjaer i allra högsta grad hade.
Citera
2016-01-09, 01:41
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Öh vad är det Zlatan gjort i landslaget i flera år nu?

Gillar att diskussionerna för ca 9 år sedan var om Zlatan ansågs bättre än Elkjaer och redan då var det många som påstod det.

Vilka tror du vunnit en utslagsmatch 2x45 minuter MFF (med zlatan) vs Sveriges landslag (utan zlatan)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in