Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
haha! Du gav mej kvällens skratt. Om jag inte har helt fel är du en finnig Bosnier som bor i Rosengård och hasar skinn under en Zlatan affisch. Vad du än skriver har Zlatan mycket att bevisa i Lanslaget, kontra Preben i landslaget. Saken är att vm 86 var Sverige inte kvalificerade till slutspelet, förmodar att du inte visste, var kanske inte ens född. Då hade man Danmark som favoriter, och dessa spelare tog den Svenska befolkningen till sitt hjärta. Jag är definitivt inte Dansk, fast man kan aldrig vara 100% på vem som är sin far. Sen är jag född och uppväxt på Linnegatan i Götet. Skall bli intressant att se vad han kan göra med sin elastiska kropp nu i andra halvlek..
Lol, min bakgrund har du gissat rätt men inte resten. Att alla bosnier bor i Rosengård är en verklighetsflykt som du gärna får trösta dig med, men du bor faktiskt nästan granne med mig (jag kanske t.o.m. har oturen att känna dig om det stämmer att du är uppväxt på Linnégatan). Jag är 26, tillhör väl övre medelklass ungefär och jag har inga Zlatan affischer, men i likhet med en överväldigande majoritet av svenska folket anser jag att han är genialisk. Att han är Bosnier skiter jag fullständigt i. Han är faktiskt inte ens en riktig Bosnier, utan bosnisk zigenare men det skiter jag också i. Det är fotbollsgeniet Zlatan som intresserar mig, och resten av den fotbollsälskande världen.
Det stämmer att han har spelat medelmåttigt i landslaget, men igår fick alla kritiker ordentligt på käften. Det var bara att lyssna på kommentatorerna, titta på publiken på Råsunda eller läsa här på Flashback. Det är snarare de andra klantarslen (som slarvade bort hans otaliga inlägg) som har mycket kvar att bevisa i landslaget.
Att de kunde bli oavgjort mot Danmark var illavarslande, och det gjorde att jag förlorade en tusenlapp på Betsson