2016-01-08, 23:19
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminatorarnold
Här förklaras hur dom gjorde:
https://m.youtube.com/#/watch?v=-czSAgTtQmk

edit: kanske förklarades det bättre i del 1 och 2

Du skrev.....
Citat:
Och tycker ni inte att det är konstigt att dom inte tog massor med bilder på jorden från olika avstånd, 1000 mil, 2000 mil, 3000 mil osv...

Jag har gett dig exempel på att det vist finns bilder på detta. Så du ljuger igen och kan inte själv backa upp dina påståenden. Du förlorar igen.
Citera
2016-01-08, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Naturligtvis inte en egen observation du gjort utan svalt hela spyan Bart Sibel serverade dig i knät. Både du och han ljuger.
https://www.youtube.com/watch?v=C4h2czZTTLM

Han refererar i filmen att Armstrong filmar ut ur fönster 1 på CMD. Problemet för dig och Bart är at det fönster inte är runt. Aj då en liten lätt miss när man samtidigt påstår att det är just ett runt fönster som krävs för att få den illusionen. Kanske inte liten sak man skall kolla upp innan man gör en film om detta.
Lite samma sjukdom som du själv har, slänga ur sig lögner utan att kolla om dom stämmer. Braksopa.
Bart Sibel har inget med min länk att göra.
Citera
2016-01-08, 23:23
Bannlyst
Citat:
Du skrev.....

Jag har gett dig exempel på att det vist finns bilder på detta. Så du ljuger igen och kan inte själv backa upp dina påståenden. Du förlorar igen.
Länka gärna till bilder på jorden 1000 mil ut, 2000 mil ut, 3000 mil ut osv.
Naturligtvis måste månfärdsastronauterna filmat jorden massor med ggr från en mängd olika avstånd. Eller?
Citera
2016-01-08, 23:26
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Bart Sibel har inget med min länk att göra.
Din lögn kommer från Bart Sibrel.

Och det är bevisat att dom inte alls ligger i low earth orbit som du och Bart hävdar. Du ljuger igen.
Citera
2016-01-08, 23:26
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Länka gärna till bilder på jorden 1000 mil ut, 2000 mil ut, 3000 mil ut osv.
Naturligtvis måste månfärdsastronauterna filmat jorden massor med ggr från en mängd olika avstånd. Eller?

Är du dum i hela huvudet. Det har jag redan gjort.
Citera
2016-01-08, 23:27
Medlem
madtops avatar
Citat:
Och en sak är ju ställd utom all tvivel, madtop.
Dom var INTE på månen, för en påse faller knappast snabbare än fritt fall, eller hur.

Nja, din tes är snarast att det inte var på jorden.

Citat:
Dom kör naturligtvis filmen i ca 50% av normal hastighet.
Eller också kör de den i 130%. Eller vi mäter fel på fallhöjden. Eller så klockar vi fel. Eller så är Jupiter i linje med Mars...

Suck...

Du har "bevisat" att det inte är månen och jag har "bevisat" att det inte är jorden. Och eftersom dina "mätningar" inte passar in på någon annan planet i solsystemet så har du slagit fast att det hela är filmat på en galax far far away. Är vi nöjda så?
Citera
2016-01-08, 23:29
Bannlyst
Citat:
Är du dum i hela huvudet. Det har jag redan gjort.
Jag vill naturligtvis ha bilder från en besättning. Det måste finnas hur mycket videofilm på jorden som helst.
Citera
2016-01-08, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nja, din tes är snarast att det inte var på jorden.

Eller också kör de den i 130%. Eller vi mäter fel på fallhöjden. Eller så klockar vi fel. Eller så är Jupiter i linje med Mars...

Suck...

Du har "bevisat" att det inte är månen och jag har "bevisat" att det inte är jorden. Och eftersom dina "mätningar" inte passar in på någon annan planet i solsystemet så har du slagit fast att det hela är filmat på en galax far far away. Är vi nöjda så?
Det enda vi kan vara säkra på är att dom inte är på månen
Citera
2016-01-08, 23:37
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Jag vill naturligtvis ha bilder från en besättning. Det måste finnas hur mycket videofilm på jorden som helst.

Som sagt... Din hiss kommer inte ens ur källarn på huset.

Alla data när det är taget vilken besättning och vilket filmmagasin det handlar om finns i länken.

Lär dig läsa.
Citera
2016-01-08, 23:51
Bannlyst
Citat:
Som sagt... Din hiss kommer inte ens ur källarn på huset.

Alla data när det är taget vilken besättning och vilket filmmagasin det handlar om finns i länken.

Lär dig läsa.
Jag vill se bilder när dom filmar innifrån och man ser både interiören och jorden, precis som dom gör när dom filmar månen genom fönstret i länken jag rekomenderade.
Citera
2016-01-08, 23:55
Bannlyst
Eftersom dom så lätt kunde filma månen genom fönstret med interiören synlig, och eftersom dom säger själva att det är viktigt att dokumentera så att dom blir trodda, så måste dom ju filmat massor med snuttar på jorden sedd genom fönstret och med interiören synlig. Eller?
Citera
2016-01-09, 00:01
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Jag vill se bilder när dom filmar innifrån och man ser både interiören och jorden, precis som dom gör när dom filmar månen genom fönstret i länken jag rekomenderade.

Du skrev....
Citat:
Och tycker ni inte att det är konstigt att dom inte tog massor med bilder på jorden från olika avstånd, 1000 mil, 2000 mil, 3000 mil osv...

Det har du fått. Lär dig skillnaden på bilder och film. Trodde jag man lärde sig på lågstadiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in