Citat:
Nej inte hylla kanske men det är att 1. se helt olika på GM beroende på etnicitet
2. Räkna med att vissa etniciteter begår brott och andra inte. Rasism kort och gott.
Och jag orkar fan inte leta någon tråd…men du kan ju ta en i högen ex. den där tjejen som blev våldtagen och mördad i motionsspåret av en svensk…där var väl GM okänd först…lovar dig att den tråden ser exakt ut som jag beskrev det.
2. Räkna med att vissa etniciteter begår brott och andra inte. Rasism kort och gott.
Och jag orkar fan inte leta någon tråd…men du kan ju ta en i högen ex. den där tjejen som blev våldtagen och mördad i motionsspåret av en svensk…där var väl GM okänd först…lovar dig att den tråden ser exakt ut som jag beskrev det.
Förmodligen har du rätt då FB är som det är, men ser vi till att antalet trådar som slutar med att de 300 första inläggen om skäggapor o.s.v. har rätt och tittar vi på den nya företeelsen där skol barn våldtar varandra så…tja…
Tittar vi på delar av den kultur som i dag invandrar till Sverige (och EU) OBS! inte alla. .
Deras PK syn/värderingar är samma som deras religion i de flesta fall, och den är långt från våran.
Deras politiska/religiösa ledare predikar mer eller mindre öppet att det är OK att ta för sig bland lättklädda kvinnor som har fel religion.
En gruppvåldtäkt fördöms inte (så länge det är en lättklädd icke troende) utan ses mer som ett normalt beteende som deras ledare anser OK, i alla fall fördöms de inte.
De som utför dessa brott riskerar INTE att bli utfrusna i deras samhälle eller sedda som mindre värda.
Gruppvåldtäkter som är så populärt bland dessa män är helt enkelt naturligt, och att det blir en topp under västerländska helger då kvinnor klär upp sig och ger sig ut på stan….tja, det blir som barn i en godisbutik.
De våldtar inte sina egna, och vi vet alla varför så ingen ide att gå in på det.
Tidigare invandring medförde möjligen en ökad kriminalitet i sig men kvinnosynen var mer västerländsk då de kom från mer kristna regioner och möjligen från delar där koranen tolkas lite annorlunda…..i dag kommer de från regioner där man fortfarande i god medeltidsanda halshugger folk på öppen gata utan att höja ögonbrynen.
Det vi ser i dag i Sverige och övriga EU hänger samman med den kultur de kommer ifrån och deras oförmåga att anpassa sig till vår kultur.
Och femenismen i Sverige vänder på alla stenar för att hitta en ursäkt att skylla allt på vita män istället för att belysa och debattera problemet öppet för vad det är.
Senast redigerad av Roy666 2016-01-08 kl. 11:45.
Senast redigerad av Roy666 2016-01-08 kl. 11:45.