2016-01-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej inte hylla kanske men det är att 1. se helt olika på GM beroende på etnicitet
2. Räkna med att vissa etniciteter begår brott och andra inte. Rasism kort och gott.

Och jag orkar fan inte leta någon tråd…men du kan ju ta en i högen ex. den där tjejen som blev våldtagen och mördad i motionsspåret av en svensk…där var väl GM okänd först…lovar dig att den tråden ser exakt ut som jag beskrev det.

Förmodligen har du rätt då FB är som det är, men ser vi till att antalet trådar som slutar med att de 300 första inläggen om skäggapor o.s.v. har rätt och tittar vi på den nya företeelsen där skol barn våldtar varandra så…tja…

Tittar vi på delar av den kultur som i dag invandrar till Sverige (och EU) OBS! inte alla. .
Deras PK syn/värderingar är samma som deras religion i de flesta fall, och den är långt från våran.
Deras politiska/religiösa ledare predikar mer eller mindre öppet att det är OK att ta för sig bland lättklädda kvinnor som har fel religion.
En gruppvåldtäkt fördöms inte (så länge det är en lättklädd icke troende) utan ses mer som ett normalt beteende som deras ledare anser OK, i alla fall fördöms de inte.
De som utför dessa brott riskerar INTE att bli utfrusna i deras samhälle eller sedda som mindre värda.
Gruppvåldtäkter som är så populärt bland dessa män är helt enkelt naturligt, och att det blir en topp under västerländska helger då kvinnor klär upp sig och ger sig ut på stan….tja, det blir som barn i en godisbutik.
De våldtar inte sina egna, och vi vet alla varför så ingen ide att gå in på det.

Tidigare invandring medförde möjligen en ökad kriminalitet i sig men kvinnosynen var mer västerländsk då de kom från mer kristna regioner och möjligen från delar där koranen tolkas lite annorlunda…..i dag kommer de från regioner där man fortfarande i god medeltidsanda halshugger folk på öppen gata utan att höja ögonbrynen.

Det vi ser i dag i Sverige och övriga EU hänger samman med den kultur de kommer ifrån och deras oförmåga att anpassa sig till vår kultur.
Och femenismen i Sverige vänder på alla stenar för att hitta en ursäkt att skylla allt på vita män istället för att belysa och debattera problemet öppet för vad det är.
Senast redigerad av Roy666 2016-01-08 kl. 11:45.
Citera
2016-01-08, 11:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Det börjar bli mycket nu med övergrepp, delade bad så kommer nog bli svårt detta med bortförklaringar. Kommer väl tafatta försök som vanligt från vissa feminister att skriva en massa skit om den svenska vita mannen. Men i slutändan blir det ju bara desto snabbare till ett stenålderssamhälle igen för alla kvinnor. Men sett till hur kvinnor röstar så är det väl så de vill ha det mest.
Citera
2016-01-08, 14:17
Medlem
Till ingens förvåning är feministerna redan i full fart med att skylla händelsen i Köln på rasism och vita. Inse fakta, det spelar ingen roll hur många gärningsmän som är inblandade eller hur grova brotten är, feminister kommer alltid att erbjuda exakt samma ursäkter och bortförklaringar.
Citera
2016-01-08, 14:19
Medlem
En man rörde vid mig. Hela mitt liv är för alltid förstört! ojojoj...

Rasister och feminister är samma jävla pack. Bara generaliseringar och känslo-argument hela tiden.
Senast redigerad av ManManne 2016-01-08 kl. 14:27.
Citera
2016-01-08, 14:30
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Rasister och feminister är samma jävla pack. Bara generaliseringar och känslo-argument hela tiden.

Ja, skönt med någon som inte generaliserar...
Citera
2016-01-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Ja, skönt med någon som inte generaliserar...

Hehe! Lite ont gör det.
Citera
2016-01-08, 15:46
Medlem
Tycker detta reportage är så talande hur synen på västerländska kvinnor är…..framför allt när hon räddas av en kvinna/or i burka som lyckas stoppa våldsamheterna till viss del.
https://www.youtube.com/watch?v=bO12X1nhzzk

Det är så talande hur synen (rasistiska synen)där är mellan kvinnor som har rätt tro och klädsel och fel tro o lätt klädsel…….
Kvinnor ni kommer nog tyvärr måsta börja vänja er med tanken att göra som deras kvinnor, klä upp er och spegla er skönhet i hemmets lugna vrå där inga män kan se er, dra på er säcken och gå på krogen i större sällskap.
Jag tror det var det Mona muslim menade när hon pratade om att vi svenskar måste integreras i det nya Sverige….men det kan vara fel, tja vad vet jag...
Citera
2016-01-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
En man rörde vid mig. Hela mitt liv är för alltid förstört! ojojoj...

En? Var det inte mer än så? Jävla ljug media överdriver alltid.
Citera
2016-01-08, 16:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Tycker detta reportage är så talande hur synen på västerländska kvinnor är…..framför allt när hon räddas av en kvinna/or i burka som lyckas stoppa våldsamheterna till viss del.
https://www.youtube.com/watch?v=bO12X1nhzzk

Det är så talande hur synen (rasistiska synen)där är mellan kvinnor som har rätt tro och klädsel och fel tro o lätt klädsel…….
Kvinnor ni kommer nog tyvärr måsta börja vänja er med tanken att göra som deras kvinnor, klä upp er och spegla er skönhet i hemmets lugna vrå där inga män kan se er, dra på er säcken och gå på krogen i större sällskap.
Jag tror det var det Mona muslim menade när hon pratade om att vi svenskar måste integreras i det nya Sverige….men det kan vara fel, tja vad vet jag...

Det är så det kommer bli. Men det är kanske så feminister vill också. Då får de liksom något värt att köpa för igen fastän det mest är tillbaka på ruta 1 (eller minus typ 100 sett hur det var förr i Sverige). För att krossa detta inbillade patriarkat som de tycker redan fanns i Sverige måste hela samhället förstöras och det gör man snabbast med import av en massa manliga muslimer. Skit samma nu om det blir "lite" jobbigt för kvinnor men tafsande, våldtäkter, begränsad frihet osv om ca 100 tror de sig ha det perfekta samhället...
Citera
2016-01-08, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
En? Var det inte mer än så? Jävla ljug media överdriver alltid.

En kille i samma situation kan räkna med eventuell misshandel till döds. Knappast lite tafs och en stulen handväska.
Citera
2016-01-08, 17:29
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
3. Nej, det finns inte i min värld att dessa 1000 personer samlats för att förgripa sig på kvinnor. Jag ser det som betydligt

Som jag var inne på i mitt förra inlägg runt bl.a. punkt 6 tror jag att det inte det säger någonting om "dessa människor", jag tror att om du samlat 1000 svenska ungdomar i en motsvarande folkfest hade du haft ungefär samma andel rötägg som sprungit runt och rånat folk, förgripit sig på kvinnor osv.

Belägg på det där uttalandet. Det finns många evengemang med långt fler än 1000 Svenska ungdomar där det inte är närheten utav samma problem överhuvudtaget. Acceptera att människor från dessa fina kulturer har en extrem kvinnosyn.
Citera
2016-01-08, 18:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Belägg på det där uttalandet. Det finns många evengemang med långt fler än 1000 Svenska ungdomar där det inte är närheten utav samma problem överhuvudtaget. Acceptera att människor från dessa fina kulturer har en extrem kvinnosyn.

Det skulle väl vara oerhört svårt att få ihop ett gäng svenska ungdomar tom som skulle göra samma sak. Någon skulle alltid klaga och sedan skulle fler och fler klaga och sedan till slut skulle de nu villiga att våldta och ha sig få rätt svårt att freda sig själva. Det är lite skillnaden. Visst finns svenska rötägg också men de är ganska ensamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in