2016-01-06, 19:59
Medlem
FIAF97s avatar
Fyfan. Går 19/6/16 med AP Ezreal mid, men självklart ska Elise trolla i 50 minuter så vi förlorar ändå. Längesedan jag blev så lack.
Citera
2016-01-06, 20:56
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIAF97
Fyfan. Går 19/6/16 med AP Ezreal mid, men självklart ska Elise trolla i 50 minuter så vi förlorar ändå. Längesedan jag blev så lack.

Råkade ut for något liknande nyligen. Hade promo till Plat 3 och missade på grund av en trollande adc. Tydligen är top den enda lane som han kunde spela och får man inte den så är det naturliga valet att feeda och önska sina lagkamrater en plågsam död i cancer

Fick en notis om att fanskapet i alla fall åkt på en chat restriction efter matchen men det gör ju inte en missad promotion lättare att smälta. Chat restriction är för milt, denna typ av spelare förtjänar livstidsban direkt
Citera
2016-01-07, 02:16
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Råkade ut for något liknande nyligen. Hade promo till Plat 3 och missade på grund av en trollande adc. Tydligen är top den enda lane som han kunde spela och får man inte den så är det naturliga valet att feeda och önska sina lagkamrater en plågsam död i cancer

Fick en notis om att fanskapet i alla fall åkt på en chat restriction efter matchen men det gör ju inte en missad promotion lättare att smälta. Chat restriction är för milt, denna typ av spelare förtjänar livstidsban direkt
Trodde trolls och retards till spelare skulle försvinna när jag nådde plat, inte många veckor sedan jag lirade med/mot silver 1 och det är precis lika hjärndött som i plat...
Citera
2016-01-07, 12:03
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Trodde trolls och retards till spelare skulle försvinna när jag nådde plat, inte många veckor sedan jag lirade med/mot silver 1 och det är precis lika hjärndött som i plat...

En sak som jag stör mig på i Plat är alla ebay konton som folk har. Ofta är det alldeles uppenbart att någon bronze 5 spelare har köpt ett diamond account och sedan åkt ned till Plat. En spelare som varit diamond på riktigt skulle aldrig förlora sin lane med 0-10 i Plat 5.
Citera
2016-01-07, 23:36
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
En sak som jag stör mig på i Plat är alla ebay konton som folk har. Ofta är det alldeles uppenbart att någon bronze 5 spelare har köpt ett diamond account och sedan åkt ned till Plat. En spelare som varit diamond på riktigt skulle aldrig förlora sin lane med 0-10 i Plat 5.
Säger jag något när någon uppenbarligen inte kan spela så säger de att de har ett dåligt game och frågar om jag aldrig haft det, ett dåligt game är inte att ta ett fel beslut att recalla i mitten på lane utan wards med lite hp, divea torn med 300 hp, försöka stjäla deras blå trots att deras junglare är starkare, för mig är det idiotiska beslut, bara i lol jag hör folk bortförklara idiotiska saker med att de har ett dåligt game.
Som jag skrivit tidigare, skillnaderna i dessa divisioner är väldigt små, jag skrev att jag klarade av plat när jag spelade i guld och fick skit för det för då skulle jag bära mig ur guld, efter att ha spelat lol i 3-4 år har jag nog inte blivit så mycket bättre senaste 3 veckorna när jag gått från guld 5-plat 5 promo till 4an, enda skillnaden är att jag spelar mer GP, nästan så det bara blivit lättare och lättare, överlag är väl spelarna lite bättre men den nivån är fortfarande löjligt låg, fan hade svårare mot silver 1 spelarna med silver 1/låg guld mmr än de i plat, möter oftast plat 2-5.
Roligt spel men det är för många uppenbara trolls, de borde bli bannade på livstid, direkt.
Citera
2016-01-08, 03:26
Medlem
Någon som kan kopiera sina keybindings till mig från input ini fil. Vill ha så jag kan attackera närmsta champion/minion på vänstra musklicken och så att jag kan kolla runt mappen på scrollknappen. En vän till mig fuckade mina settings och nu har försökt i några timmar utan resultat. Länka inte reddit guiden attack move för jag har redan testat det.
Citera
2016-01-08, 07:08
Medlem
KalleKokss avatar
När man sitter o läser posts här är man glad över att ha lämnat detta skitspel bakom sig för gott. Det eviga problemet med trolls, scriptare, ebayers, uppkäftiga snorungar och folk som inte har en aning om vad fan de sysslar kommer nog alltid vara en del av LoL, tyvärr. Ni som fortfarande sitter o spelar detta skitspel, önskar jag bara lycka till! Det här är nog det enda spelet jag spelat som nästan drivit mig till vansinne o fått mig att vilja gå ut och strypa ihjäl varenda LoL-nörd jag stöter på.
Citera
2016-01-08, 14:27
Bannlyst
Började spela för några dagar sen. Hur fan dödar man bots? Är ju helt omöjligt. Får in några slag och spells så att botens health är nere på 1/3 av det ursprugliga men sen dör jag på några sekunder. Klarar bara av att döda bots när jag är tillsammans med någon annan men det brukar ju alltid vara folk som har 10/x/x efter ett par minuter?

Vilken champion rekommenderar för ni nybörjare? Gillar Rek'Sai än så länge.

Stör mig som fan på LOL-communityn...är det bara 12-åringar som spelar eller? Folk som hotar med att reporta, folk som bråkar om vilken väg de ska ta osv.
Citera
2016-01-08, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchinator
Började spela för några dagar sen. Hur fan dödar man bots? Är ju helt omöjligt. Får in några slag och spells så att botens health är nere på 1/3 av det ursprugliga men sen dör jag på några sekunder. Klarar bara av att döda bots när jag är tillsammans med någon annan men det brukar ju alltid vara folk som har 10/x/x efter ett par minuter?

Vilken champion rekommenderar för ni nybörjare? Gillar Rek'Sai än så länge.

Stör mig som fan på LOL-communityn...är det bara 12-åringar som spelar eller? Folk som hotar med att reporta, folk som bråkar om vilken väg de ska ta osv.

Bottar dödar man ju hur lätt som helst.

Men om du har problem, bara satsa på farmningen i början, särskilt när du är ny, och köp items och bara fokusera på det skulle vara mitt tips, och få in träffar på botten när den kommer inom range.
Botten brukar retirera snabbt.

Edit: Välj en ranged till att börja med, Ashe är mitt tips.
Citera
2016-01-08, 15:13
Medlem
vanligvaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKoks
När man sitter o läser posts här är man glad över att ha lämnat detta skitspel bakom sig för gott. Det eviga problemet med trolls, scriptare, ebayers, uppkäftiga snorungar och folk som inte har en aning om vad fan de sysslar kommer nog alltid vara en del av LoL, tyvärr. Ni som fortfarande sitter o spelar detta skitspel, önskar jag bara lycka till! Det här är nog det enda spelet jag spelat som nästan drivit mig till vansinne o fått mig att vilja gå ut och strypa ihjäl varenda LoL-nörd jag stöter på.
hahah låt mig gissa, du kom till silver/guld som högst?
Citera
2016-01-09, 16:11
Medlem
när i hela jävla fucking helvete börjar season 6?
Citera
2016-01-09, 16:35
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0pcorN
när i hela jävla fucking helvete börjar season 6?
Nån gång i slutet av januari.

Fan vad jag hatar när spelare vill ge upp redan in i minut 10. Vad fan spelar de för då? Att ingen fokuserar på adc gör mig fly förbannad också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in