Citat:
Ursprungligen postat av
PrinceMeandor
En sak som jag stör mig på i Plat är alla ebay konton som folk har. Ofta är det alldeles uppenbart att någon bronze 5 spelare har köpt ett diamond account och sedan åkt ned till Plat. En spelare som varit diamond på riktigt skulle aldrig förlora sin lane med 0-10 i Plat 5.
Säger jag något när någon uppenbarligen inte kan spela så säger de att de har ett dåligt game och frågar om jag aldrig haft det, ett dåligt game är inte att ta ett fel beslut att recalla i mitten på lane utan wards med lite hp, divea torn med 300 hp, försöka stjäla deras blå trots att deras junglare är starkare, för mig är det idiotiska beslut, bara i lol jag hör folk bortförklara idiotiska saker med att de har ett dåligt game.
Som jag skrivit tidigare, skillnaderna i dessa divisioner är väldigt små, jag skrev att jag klarade av plat när jag spelade i guld och fick skit för det för då skulle jag bära mig ur guld, efter att ha spelat lol i 3-4 år har jag nog inte blivit så mycket bättre senaste 3 veckorna när jag gått från guld 5-plat 5 promo till 4an, enda skillnaden är att jag spelar mer GP, nästan så det bara blivit lättare och lättare, överlag är väl spelarna lite bättre men den nivån är fortfarande löjligt låg, fan hade svårare mot silver 1 spelarna med silver 1/låg guld mmr än de i plat, möter oftast plat 2-5.
Roligt spel men det är för många uppenbara trolls, de borde bli bannade på livstid, direkt.