2016-01-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Sådär. Läsbart!

Det är väl ingen här inne som målat upp offret som Gud och alla andra till demoner?
Pack har slagits mot pack, pack dog.
Men att BO inte var direkt inblandad i anledningen till bråket (rån/misshandeln på julafton),
gör det ändå rätt tragiskt. Han skulle ju bara skydda sin brorsa! Vilket jag också hade gjort i samma situation.

Som jag vet var Ch***t**n lika inblandad som sin bror han stod också och väntade på GM med vapen så han är lika inblandad han. Tragiskt när det blir så här men vad gjorde han där istället för att vara hemma hos sin dotter.
Citera
2016-01-07, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Förstår inte hur ni kan skriva att det är så synd om offren; har hört från säker källa att dom stod med fjäderbatonger och basebollsträ och slog ner en del av GM. Förstår inte hur bröderna kan ha dödat när J**Ke blev nerslagen och inte kunde stå på benen. Han hade svår hjärnskakning och J**nn* som slogs med nävarna. Den som hade anledning att göra det var D*a och I*a hon var helt förstörd efter händelsen. Chr***iallafall han verkar vara någon jäkla gud men så är det alltid när någon dör han höll också på med droger så varför är det skillnad på honom han stod med med tillhygge när dom stod och väntade på GM. Och varför dra in att familjen B**di* är så dåliga som jag vet så ställde familjen upp för J**Ke så att han fick hjälp att sluta med skiten och att han har varit ren nu mer än ett halvår. Tycker nog ni ska granska offren dom är inte så oskyldiga som folk tror. Varför sätta pris på folk att när dom kommer ut så ska dom bort bara fega jävlar som håller på med såna jävla dumheter.

Va ? vart läste du att jag tyckte synd om nån? hela högen verkar vara fega små kräk, både GM och BO. Tror Västervik blir en trevligare plats för alla utan de här små piller parasiter som sitter inne 6-7 flugor i en smäll, inte illa
Citera
2016-01-07, 08:48
Medlem
[quote=OsimBa|55934067]Va ? vart läste du att jag tyckte synd om nån? hela högen verkar vara fega små kräk, både GM och BO. Tror Västervik blir en trevligare plats för alla utan de här små piller parasiter som sitter inne 6-7 flugor i en smäll, inte illa [/QUOTE

Tycker inte att du ska dra samma över alla för det är bara 2 av dom som håller på med droger. Den ena av B***in bröderna jobbar och den andra är fri från droger så det är nog du som är det största kräket då. I*a och D*e är väl dom ni ska hacka på inte bröderna fattar mig inte på er som inte kan använda insidan av hjärnan om vem som gjort vad.
Citera
2016-01-07, 08:58
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Som jag vet var Ch***t**n lika inblandad som sin bror han stod också och väntade på GM med vapen så han är lika inblandad han. Tragiskt när det blir så här men vad gjorde han där istället för att vara hemma hos sin dotter.

Är du totalt tappad? Christian hade inget Vapen!
Citera
2016-01-07, 08:59
Medlem
[quote=Snorkfru|55934103]
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Va ? vart läste du att jag tyckte synd om nån? hela högen verkar vara fega små kräk, både GM och BO. Tror Västervik blir en trevligare plats för alla utan de här små piller parasiter som sitter inne 6-7 flugor i en smäll, inte illa [/QUOTE

Tycker inte att du ska dra samma över alla för det är bara 2 av dom som håller på med droger. Den ena av B***in bröderna jobbar och den andra är fri från droger så det är nog du som är det största kräket då. I*a och D*e är väl dom ni ska hacka på inte bröderna fattar mig inte på er som inte kan använda insidan av hjärnan om vem som gjort vad.

Så vad gjorde bröderna där med en liten kniiiiv i fickan skulle de försvara sina blodsbröder och syskon I*a och D*e kanske ? du verkar veta en hel del som inte har nämnts här, kanske du vill dela det med oss andra ?
Citera
2016-01-07, 09:02
Medlem
Antonz1s avatar
[quote=OsimBa|55934164]
Citat:

Så vad gjorde bröderna där med en liten kniiiiv i fickan skulle de försvara sina blodsbröder och syskon I*a och D*e kanske ? du verkar veta en hel del som inte har nämnts här, kanske du vill dela det med oss andra ?

Mycket lustigt, killarna kom till platsen med fyra knivar. Hur förklarar man detta?
Och små verkade det inte vara av att se huggen i brottsoffren.
Citera
2016-01-07, 09:07
Medlem
Antonz1s avatar
Jag tror att om man dyker upp till platsen där man bestämt sig för att mötas med en drös knivar och en skruvmejsel, då är det knappast bråk man är ute efter.
Att de alla utom lilla I*a bar kniv säger en hel del om den kvällen.

Och i den här stan så kommer aldrig någon lyckas bli helt ren. Med information så var inte lillebror bro*in drogfri och inte den andra shonnen heller..

De är bara här det förekommer att batong fanns på plats. Trodde det var en träepok?
Det är skillnad på en träepok och batong.
Du kan inte säga en sak här och en annan sak till andra. Trovärdighet..
Citera
2016-01-07, 09:10
Medlem
[quote=Antonz1|55934174]
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa

Mycket lustigt, killarna kom till platsen med fyra knivar. Hur förklarar man detta?
Och små verkade det inte vara av att se huggen i brottsoffren.

Hur kan du veta att alla kom med knivar du verkar inte veta mycket men jag vet att alla dom andra hade vapen och som jag vet så är det bara D*a och I*a som hade kniv och mejslar med sig
Citera
2016-01-07, 09:10
Medlem
Antonz1s avatar
[quote=Snorkfru|55934196]
Citat:
Ursprungligen postat av Antonz1

Skulle inte tro det men vet en hel del om dom. Tror inte flickvännerna skulle gå in och se på allt skit det skrivs om dom. Dom mår nog dåligt ändå. Jag vet att bröderna inte gjort det så varför tycka illa om dom?

Är du verkligen så korkad? Bröderna högg! Det finns bevis på det.
Så lilla John*y och Joc*e med kniven är inte oskyldiga. Fingeravtryck så det skriker om det på mordvapnet, brottsoffrens kläder.
Citera
2016-01-07, 09:14
Medlem
Antonz1s avatar
[quote=Snorkfru|55934219]
Citat:
Ursprungligen postat av Antonz1

Hur kan du veta att alla kom med knivar du verkar inte veta mycket men jag vet att alla dom andra hade vapen och som jag vet så är det bara D*a och I*a som hade kniv och mejslar med sig

Hahah! Jag måste skratta åt dig en sväng. Nej nej och åter nej.
Skydda bäst du vill men jag förstår att det är jobbigt, det är bara att inse att de kanske inte var so du hade trott.

När man får inside info så klarar jag mig på det. D*a och I*a beväpnade. Lika så bröderna.
Ord och inga visor fröken!
Citera
2016-01-07, 09:37
Medlem
torstenhingstens avatar
Lägger man upp en video på youtube där det verkar som man sniffar bensin, saknas det något väsentligt i hjärnkontoret.
Citera
2016-01-07, 09:44
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Lägger man upp en video på youtube där det verkar som man sniffar bensin, saknas det något väsentligt i hjärnkontoret.
Haha vem gjorde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in