2016-01-05, 17:25
Medlem
En anhörig till Ef*e har klivit fram i VT för att kommentera händelseförloppet under söndagen.

Citat:
23-åringen har mått dåligt under lång tid. Det säger en anhörig som VT talat med. Hon berättar att hon försökte få till ett omhändertagande när dådet inträffade.

Länk: http://www.vt.se/nyheter/dadet-var-ett-rop-pa-hjalp-8663022.aspx
Citera
2016-01-05, 18:56
Medlem
Vem är denna 50-åring då? Tror knappast att det är Br*dinpappan, då skulle man ha hört om det på facebook från övriga familjemedlemmar.

Kan det vara någon random gubbe Ef*e stött på i fyllan och villan? Eller har de två ett samband?
Citera
2016-01-05, 19:22
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilih
Vem är denna 50-åring då? Tror knappast att det är Br*dinpappan, då skulle man ha hört om det på facebook från övriga familjemedlemmar.

Kan det vara någon random gubbe Ef*e stött på i fyllan och villan? Eller har de två ett samband?
Läs artikeln som är länkad i inlägget över ditt.
Citera
2016-01-05, 19:28
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilih

Random
Citera
2016-01-05, 23:24
Medlem
Ef*e är det den där H*gstr*m som Id* skrev om?

För Facebook gav inte mycket...
Citera
2016-01-05, 23:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure

Nej, det är två olika personer. E**es namn finns i tråden och jag har skrivit vad han heter på Facebook.
Citera
2016-01-06, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure

Ef*e Dendär på facebook. Elfr*d "Ef*e" Ber*sha är hans fullständiga namn. *=i
Citera
2016-01-06, 17:02
Medlem
http://www.vt.se/nyheter/23-aringen-begars-haktad-i-morgon-8666359.aspx
Citera
2016-01-06, 19:55
Medlem
Kan någon förklara för mig hur en person som d*a har hamnat så jävla långt ner i skiten??
Jag träffade han för ca 2 år sen, vi dejta och hade stora planer i en helt annan stad än Västervik.
Han var driven och jobbade hårt, hatade droger och drack knappt alkohol, var så genom snäll att jag tyckte att han skulle tuffa på sig lite och inte va så snäll mot alla.
Krossade jag hans hjärta så jävla hårt eller har alla i Västervik blivit totalt knäppa?
Citera
2016-01-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsWifey
Kan någon förklara för mig hur en person som d*a har hamnat så jävla långt ner i skiten??
Jag träffade han för ca 2 år sen, vi dejta och hade stora planer i en helt annan stad än Västervik.
Han var driven och jobbade hårt, hatade droger och drack knappt alkohol, var så genom snäll att jag tyckte att han skulle tuffa på sig lite och inte va så snäll mot alla.
Krossade jag hans hjärta så jävla hårt eller har alla i Västervik blivit totalt knäppa?

De säger jo att kvinnan är djävulens högra arm 😂
Citera
2016-01-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Men djävulens högra hand däremot

Förstår inte hur ni kan skriva att det är så synd om offren; har hört från säker källa att dom stod med fjäderbatonger och basebollsträ och slog ner en del av GM. Förstår inte hur bröderna kan ha dödat när J**Ke blev nerslagen och inte kunde stå på benen. Han hade svår hjärnskakning och J**nn* som slogs med nävarna. Den som hade anledning att göra det var D*a och I*a hon var helt förstörd efter händelsen. Chr***iallafall han verkar vara någon jäkla gud men så är det alltid när någon dör han höll också på med droger så varför är det skillnad på honom han stod med med tillhygge när dom stod och väntade på GM. Och varför dra in att familjen B**di* är så dåliga som jag vet så ställde familjen upp för J**Ke så att han fick hjälp att sluta med skiten och att han har varit ren nu mer än ett halvår. Tycker nog ni ska granska offren dom är inte så oskyldiga som folk tror. Varför sätta pris på folk att när dom kommer ut så ska dom bort bara fega jävlar som håller på med såna jävla dumheter.
Citera
2016-01-07, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Förstår inte hur ni kan skriva att det är så synd om offren.
har hört från säker källa att de stod med fjäderbatonger och basebollsträ och slog ner flera av GM. Förstår inte hur bröderna kan ha dödat, J**Ke blev nerslagen och inte kunde stå på benen.
Joc*ke hade svår hjärnskakning och J**nn*, Han slogs med nävarna.
Den som hade anledning att göra det var D*a, I*a hon var helt förstörd efter händelsen.
Chr*** verkar ses som någon jäkla gud, men så är det alltid när någon dör. Har hört att han också höll på med droger, så varför är det skillnad på när han står med med tillhygge väntar på GM?
Varför dra in att familjen B**di* är så dåliga? Så gott jag vet, så ställde familjen upp för J**Ke så att han fick hjälp att sluta med skiten och att han har varit ren nu mer än ett halvår.
Tycker nog ni ska granska offren, dom är inte så oskyldiga som folk tror.
Varför sätta pris på folk att när dom kommer ut,så ska dom bort? Endast fega jävlar som håller på med såna jävla dumheter.

Sådär. Läsbart!

Det är väl ingen här inne som målat upp offret som Gud och alla andra till demoner?
Pack har slagits mot pack, pack dog.
Men att BO inte var direkt inblandad i anledningen till bråket (rån/misshandeln på julafton),
gör det ändå rätt tragiskt. Han skulle ju bara skydda sin brorsa! Vilket jag också hade gjort i samma situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in