2016-01-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Jag håller faktiskt med dig Babianen i allt detta.

En kvinna hade förvisso kunnat gå ut ensam i en vit värld, men så är inte fallet längre. Utan kvinnan vill gå ut och bli våldtagen av negrer, araber och andra bestar. I princip alla kvinnor drivs till psykopater men även djurisk sex med främlingar och de gillar att bli illa behandlade och misshandlade. Empiri styrker detta gång på gång. Tyvärr är naturen märklig, men sann.

Och vad skulle det vara för tråkigt med detta då?
2016-01-06, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Araber och negrer våldtar vita kvinnor i sedvanlig ordning, denna gång i Köln. Och i sedvanlig ordning går sen tyska kvinnor ut och protesterar mot rasism och försvarar negrerna och araberna mot alla "hemska" nationalister som vill slänga ut packet ur Europa och skydda kvinnorna ironiskt nog

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22046640.ab

Frågeställningar:

Varför skall män skydda dessa dårar till kvinnor när det slår tillbaka mot dem?

Är det inte dags att män skiljer på riktiga kvinnor och avskrädet kallat feminister och andra sinnessjuka liberaler/kommunister till kvinnor? Eller är alla kvinnor så här blåsta?

Är det vita mäns fel att negrer och araber ständigt våldtar vita kvinnor?

Det ska vi inte.
Tyvärr skulle jag säga att runt 90% av fruntimrena är precis så här korkade. Kvinnlig rösträtt var ett enormt misstag.
2016-01-06, 15:09
Medlem
Tjoflos avatar
När man såg reportaget med den tyska tjejen som prata, då dök översättningen upp där hon förklara att man inte kunde göra någonting. Men det dumma feministiska reportern skrev inte "man kunde inte göra någonting" utan som alla fittfeminster vill skrev reportern, "en kunde inte göra någonting" Där har vi utvecklingsstörningen i landet just nu.

De fokuserar på ordet man som om att det är könsladdat och på detta sättet byter ut det mot en. Snacka om tappade människor, det är därför man aldrig ska ta dem på allvar.

Feminismen har format ett sjukt samhälle och detta är vinsten för våra underbara kvinnor, de blir underkastade männen på riktigt istället, hah. Stackars tjejer som inte varit svagsinta utan förstått hur skadande denna utveckling är och har varit som faller under samma yxa.
2016-01-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonamiZ
Så män ska jobba mot minskad invandring genom att ifrågasätta feminister. Låter inte särskilt effektivt.

Varför inte fokusera på de verkliga problemen?

Det du citerar var en respons på ett annat inlägg.. men men... jag förmodar att din poäng är att jag gled offtopic?

Verkliga problem är för mig religiös fanatism och där ingår feminismen.

Vad tycker du är verkliga problem?

Mvh
2016-01-06, 15:12
Medlem
Ni vill diskutera Köln, Stuttgart, Muenchen und Bremen utan att ens kunna första ett enda ord på tyska? Eller nej, dum jag är, finns ju google translate. Och nu berättar gärna än en gång för mig, att alla dessa tyska kvinnor är feminister som önskade att bli utsatta för sexuella övergrepp av diverse araber som de "hämtade" till Tyskland för att äntligen kunna suga exotiskt kuk. Helt ärligt, ni har inte alla hästar hemma. Pinsamt med alla dessa frustrerade karlar som inte får knulla och vill diskutera, ja just det, invandringspolitik.
2016-01-06, 15:14
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Så klart man inte kan säga att alla negrer och alla sunnimuslimer våldtar, men jag tror det är viktigt att detta beteende de visar upp i stor skala inte är ok, och det visar man definitivt inte genom att manifestera en demonstration visserligen mot sexism, det är bra men samtidigt mot rasism från den inhemska befolkningen som bara reagerar på ett helt naturligt sätt och blir förbannade.

Genom en långvarig objektiv debatt om grundorsakerna till detta beteende hos negrerna och araberna så kan man hjälpa dessa grupper att minska andelen inom den med dessa känslor tror jag, samtidigt som den inhemska befolkningen inte behöver bli ännu mer förbannade när de faktiskt kan se att styrande politiker faktiskt talar sanning om problemen och försöker hitta lösningar på dom.

Skulle det ändå leda till våldsamheter från andelen med dessa känslor i neger och arabfolken så är det bättre det sker nu än om decennier när de hunnit bli så många fler. Man måste tala sanning med korrekta fakta, vara objektiv, diskutera och finna lösningar innan det är försent är jag övertygad om.
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Inte alla hajar bits heller men normalt funtade människor vill inte simma i en hajtank. Men faktum är att en hajtank med hungriga hajar vore rätt plats att placera er antivita på.
Så varför ska man skylla på den stora majoriteten av invandrare som inte gjort nåt fel alls?
Ni vet mkt väl att vita män också våldtagit en massa.
2016-01-06, 15:14
Medlem
Monorailcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nej mot att högerfolk använder den här händelsen till att säga-buhu alla invandrare våldtar skicka ut dom. Det är rasism.

Jag hör väldigt få som säger så i den allmänna debatten. Ser det som ett mycket större problem att vänsterfolk vägrar erkänna att brott som dessa är kulturellt och etniskt betingade. Den falangen är istället full med en massa apologeter som på något sätt lyckas få det till att det i grund och botten är ett resultat av den vita mannens förtryck, att våra samhällen är ansvariga. Att våldtäktsmännen i själva verket är krigsskadade offer som man måste visa förståelse för. Att statistik som visar att vissa folkgrupper är kraftigt överrepresenterade när det gäller våld- och sexualbrott är rasistisk. Givetvis finns det idioter på alla kanter, men ser man på hur det offentliga debattklimatet ser ut så skulle jag vilja påstå att ovanstående är ett enormt mycket större samhällsproblem som dessutom göder högerextremism.
2016-01-06, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Ni vill diskutera Köln, Stuttgart, Muenchen und Bremen utan att ens kunna första ett enda ord på tyska? Eller nej, dum jag är, finns ju google translate. Och nu berättar gärna än en gång för mig, att alla dessa tyska kvinnor är feminister som önskade att bli utsatta för sexuella övergrepp av diverse araber som de "hämtade" till Tyskland för att äntligen kunna suga exotiskt kuk. Helt ärligt, ni har inte alla hästar hemma. Pinsamt med alla dessa frustrerade karlar som inte får knulla och vill diskutera, ja just det, invandringspolitik.

Det är väl inte uttalade feminister bara som suger negerkuk. Många vanliga kvinnor (feminina och maskulina feminister) vill ha negerkuk och arabkuk. Du verkar bo under en sten. Besök Malmö någon gång vetja, eller liknande städer.
2016-01-06, 15:21
Medlem
Det är väl bra att fördöma sexism OCH rasism.
Annars ser man ju på flashback vad som händer när både sexism och rasism släpps fri.

Om det av en grupp på 1000 personer finns 50 som tafsar ska man inte angripa övriga 950.
Kvinnor är nog smartare än män, tror jag. Eller iaf godare. Därför sitter de nog inte heller på flashback och tjafsar, utan de gör mer konstruktiva saker. Typ som att bli journalister.
2016-01-06, 15:24
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Hoppas innerligt att dessa feminister blir berikade tills de håller käften om saker de uppenbarligen inte förstår sig på.
2016-01-06, 15:26
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Annars ser man ju på flashback vad som händer när både sexism och rasism släpps fri.

Om det av en grupp på 1000 personer finns 50 som tafsar ska man inte angripa övriga 950.
Kvinnor är nog smartare än män, tror jag. Eller iaf godare. Därför sitter de nog inte heller på flashback och tjafsar, utan de gör mer konstruktiva saker. Typ som att bli journalister.

Ja där har vi dom verkliga sanningssägarna
2016-01-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999

Ja det är ju hemskt att kreti o pleti får Flasha runt med sånt som de tycker.. fördjävligt rent ut sagt.. bäst att införa lagar som förbjuder sånt va? Stänga ner internet kanske?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in