2016-01-06, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Klart ni inte tycker det är konstigt att man demonstrerar mot rasism när alla människor av en viss etnisk tillhörighet dras över en kam. Tror seriöst att alla 1000, eller vad siffran nu är, var delaktiga?

Givetvis hoppas ni även att kvinnorna som deltas i detta blir "berikad" (fint ord för våldtagna?). Det visar bara vilken värdelös och äcklig kvinnosyn ni har. Jävla avskum som försöker dölja er rasism i att ni bryr er om offren för våldtäkt.

Du startade detta inlägg bara för att skriva ordet "kvinnosyn" va? Något annat i detta svammel finns inte att hämta.

Ja, man kan dra alla negrer och sandnegrer över en kam, för det ligger i deras natur att vara så här.
2016-01-06, 10:50
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Klart ni inte tycker det är konstigt att man demonstrerar mot rasism när alla människor av en viss etnisk tillhörighet dras över en kam. Tror seriöst att alla 1000, eller vad siffran nu är, var delaktiga?

Givetvis hoppas ni även att kvinnorna som deltas i detta blir "berikad" (fint ord för våldtagna?). Det visar bara vilken värdelös och äcklig kvinnosyn ni har. Jävla avskum som försöker dölja er rasism i att ni bryr er om offren för våldtäkt.

Tänk hörrudu om det hade varit 1000 vita män som gjort detta. Iofs en självmotsägelse men lek med tanken. Satan vad du hade gapat och gormat då och "inte alla" hade aldrig varit något som kommit över dina läppar. Kackelfåne.
2016-01-06, 10:52
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Tänk hörrudu om det hade varit 1000 vita män som gjort detta. Iofs en självmotsägelse men lek med tanken. Satan vad du hade gapat och gormat då och "inte alla" hade aldrig varit något som kommit över dina läppar. Kackelfåne.
Det hade jag inte alls. Varför försöker du stoppa ord i munnen på mig? Bra argumentationsteknik xd

Finns möjligtvis människor som delar de åsikter jag uttryckte i förra inlägget som hade gjort det, men det ligger inte i mitt intresse.
2016-01-06, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ja, Sverige är helt kört. Svenskarna har demoraliserats och hjärntvättats av marxister i flera decennier. Ett gäng byfånar och cyklop som röstar sig själva till slaveri och så småningom utplåning. Emigration eller rysk invasion är hoppet.

jag tror innerligt på det...två år till valet...det är på tok för sent då. varje sekund så kommer katastrofen närmare liksom. ett omval skulle kunna neutralisera situationen, kraftigt svinga makten.

bara att be att det är som självaste marx sade, och jag citerar "History repeats itself, first as tragedy, second as farce." alltså, historien upprepar sig. första gången som en tragedi, andra gången som en komedi. tragedin får vi hoppas var under sovjetunionens tid...komedin lär väl bli 2016 och framåt. :P
2016-01-06, 11:00
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Det hade jag inte alls. Varför försöker du stoppa ord i munnen på mig? Bra argumentationsteknik xd

Finns möjligtvis människor som delar de åsikter jag uttryckte i förra inlägget som hade gjort det, men det ligger inte i mitt intresse.

Men nu kände du minsann ett inre tvång att skita ur dig "inte alla". Bevisligen.
2016-01-06, 11:03
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Men nu kände du minsann ett inre tvång att skita ur dig "inte alla". Bevisligen.
Anser du det att vara rationellt och logiskt att dra alla över en kam baserat på detta? Ni är ju objektiva och intelligenta xddd
2016-01-06, 11:05
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Anser du det att vara rationellt och logiskt att dra alla över en kam baserat på detta? Ni är ju objektiva och intelligenta xddd

Hört talas om genetik, gruppsykologi, relativrisk och normalfördelning? Alla hajar bits inte men jag slår vad om att du inte vill simma i en hajtank ändå.
2016-01-06, 11:12
Bannlyst
Citat:

Är det fel att generalisera? Ofta är detta den bästa sortens metod för att uppskatta saker och ting. Du gör ju det också. Generaliseringar beskriver ofta sanningen.
2016-01-06, 11:17
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Varför skall män skydda dessa dårar till kvinnor när det slår tillbaka mot dem?

Är det inte dags att män skiljer på riktiga kvinnor och avskrädet kallat feminister och andra sinnessjuka liberaler/kommunister till kvinnor? Eller är alla kvinnor så här blåsta?

Om man ser feminismen för vad den egentligen är, så är det här egentligen bara logiskt.

Det är lätt att få uppfattningen att feminism är någon sorts attack mot män av kvinnor. Det är det inte, utan det är en attack mot kvinnor av andra kvinnor. Det är kvinnorna som inte hör till de attraktiva som attackerar de kvinnor som får de attraktivaste männen. Fula kvinnors attack på de snygga, kort och gott.

Om man har detta i åtanke så är deras beteende fullt logiskt.
2016-01-06, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Om man ser feminismen för vad den egentligen är, så är det här egentligen bara logiskt.

Det är lätt att få uppfattningen att feminism är någon sorts attack mot män av kvinnor. Det är det inte, utan det är en attack mot kvinnor av andra kvinnor. Det är kvinnorna som inte hör till de attraktiva som attackerar de kvinnor som får de attraktivaste männen. Fula kvinnors attack på de snygga, kort och gott.

Om man har detta i åtanke så är deras beteende fullt logiskt.

exakt...bra formulerat....det var där det hela började. sen finns det ju dom riktigt riktigt hjärntvättade som attackerar männen, men jag tror att den gruppen är lite mindre.
2016-01-06, 11:20
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Klart ni inte tycker det är konstigt att man demonstrerar mot rasism när alla människor av en viss etnisk tillhörighet dras över en kam. Tror ni seriöst att alla 1000, eller vad siffran nu är, var delaktiga?

Du talar om kvinnosyn, menar du att kvinnosynen i muslimska länder skulle vara lika god som i Europa? Det finns en stor skillnad mellan kvinnosynen i Europa och kvinnosynen i mellanöstern/Nordafrika.

Vad spelar det för roll om samtliga 1000 var delaktiga, menar du?

P.S. Jag anser det vara lika avskyvärt som du, att vissa menar att kvinnorna får skylla sig själva. Ingen förtjänar att bli behandlad på detta vis. Jag anser heller inte att det har någonting med genetik att göra som vissa vill mena på. Däremot är det tämligen uppenbart att det har att göra med en annorlunda kvinnosyn som importeras och som hamnar i konflikt med våran.
2016-01-06, 11:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Du talar om kvinnosyn, menar du att kvinnosynen i muslimska länder skulle vara lika god som i Europa? Det finns en stor skillnad mellan kvinnosynen i Europa och kvinnosynen i mellanöstern/Nordafrika.

Vad spelar det för roll om samtliga 1000 var delaktiga, menar du?

P.S. Jag anser det vara lika avskyvärt som du, att vissa menar att kvinnorna får skylla sig själva. Ingen förtjänar att bli behandlad på detta vis. Jag anser heller inte att det har någonting med genetik att göra som vissa vill mena på. Däremot är det tämligen uppenbart att det har att göra med en annorlunda kvinnosyn som importeras och som hamnar i konflikt med våran.

1) Men tänk om kvinnorna tyckte om det och vill ha det så här?

2) Demonstrerar kvinnor mot babbar eller för babbar nu?

3) Om man blir sexuellt ofredad och sen demonstrerar för de män som begick det sexuella ofredandet då gillar man att bli sexuellt ofredad.

4) Tänk om babbarnas kvinnosyn är rätt och kvinnor som går ute ensamma på kvällen är ute efter sex med okända män?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in