Forts:
Svar på första fetade: ja, då det bekräftas av flera vittnen. Vad bekräftar din mysiga teori bortsett från dina egna hjärnspöken?
Hur vet du att vakten inte tillkallade andra vakter och poliser? Försöker du flytta skulden på den stackars vakten som försökte sköta sitt jobb samtidigt som 1000 negrer och araber härjade fritt?
Du nämner flera gånger ordet "fest" när ingenting tyder på att det var en fest i närheten. Allt pekar på att denna grupp på 1000 blodtörstiga negrer och araber stod utanför en väldigt trafikerad tågstation och förgrep sig på alla kvinnor som passerade. Varför skulle över 1000 pers stå och festa utanför en jävla tågstation?
Du har än så länge inte kommit med en enda källa eller bevis för dina påståenden. Du tolkar hela händelsen precis som fan tolkar Bibeln, vilket i sin tur leder till att jag tappar tålamodet och tröttnar. Vill du föra en vuxen diskusion så bör du hålla dig till given fakta och verklighet, inte försöka vrida händelser så att det bättre passar in på din världsbild.
Jag är öppen för precis allt du säger, sålänge det grundar sig i verkligheten och inte massa trams. Jag skulle uppskatta om du kunde bemöta mig med samma respekt.
Citat:
Jag har inte läst vaktens vittnesmål, men för att vända på steken: tror du själv att vakten menade att samtliga eller ens en majoritet av dessa personer organiserade sig i mindre grupper och gick på mobil-, plånboks- och kvinnojakt? Det faller på sin egen rimlighet att dörrvakten kan vittna om att de mindre grupperna organiseras för att gå och förgripa sig på ensamma kvinnor, i sådana fall tycker jag huvudproblemet i den här delen av sub-diskussionen är att vakten inte tog sitt ansvar och tillkallade andra vakter och polis. Givetvis har vakten inte sett mer och kan vittna mer än till att det har delats upp folk i mindre grupper. Om detta var mober som angrep kvinnor, folk som gick vidare till annan fest eller för att göra något annat, kan vakten eller vi givetvis inte veta någonting om. Din formulering är alltså en aning vilseledande. Om det var medvetet eller en miss i deduktion från din sida lämnar jag åt dig.
Svar på första fetade: ja, då det bekräftas av flera vittnen. Vad bekräftar din mysiga teori bortsett från dina egna hjärnspöken?
Hur vet du att vakten inte tillkallade andra vakter och poliser? Försöker du flytta skulden på den stackars vakten som försökte sköta sitt jobb samtidigt som 1000 negrer och araber härjade fritt?
Du nämner flera gånger ordet "fest" när ingenting tyder på att det var en fest i närheten. Allt pekar på att denna grupp på 1000 blodtörstiga negrer och araber stod utanför en väldigt trafikerad tågstation och förgrep sig på alla kvinnor som passerade. Varför skulle över 1000 pers stå och festa utanför en jävla tågstation?
Citat:
Jag håller givetvis inte med om att verkligheten inte talar samma språk som mig. I min värld är det precis tvärtom i förhållande till dig. Så är det ju när vi har olika åsikter och perspektiv. Var den kommentaren verkligen nödvändig i ambitionen att hålla god ton, tycker du?
Du har än så länge inte kommit med en enda källa eller bevis för dina påståenden. Du tolkar hela händelsen precis som fan tolkar Bibeln, vilket i sin tur leder till att jag tappar tålamodet och tröttnar. Vill du föra en vuxen diskusion så bör du hålla dig till given fakta och verklighet, inte försöka vrida händelser så att det bättre passar in på din världsbild.
Jag är öppen för precis allt du säger, sålänge det grundar sig i verkligheten och inte massa trams. Jag skulle uppskatta om du kunde bemöta mig med samma respekt.
, men du kan väl på allvar inte tro att feminister skulle kunna ha förmågan att göra en verklighetsanalys? Naivitet, vanföreställningar och känslor är vad som styr feministerna. Verklighetsuppfattningen lyser med sin frånvaro.