2016-01-04, 23:01
Medlem
MrTomtes avatar
När Löfven blev partiordförande förstod jag att vi troligen fått en förklädd pajas till blivande statsminister. Problemet är inte att jag fick rätt utan att det var mycket värre än vad jag någonsin kunnat drömma om! Vi har en ignorant fjant till statsminister som allvarligt talat skulle kunna bli den person som får hela EU att krascha! Det är inte troligt men jag utesluter inte det och det är allvarligt nog.
Citera
2016-01-05, 00:02
Medlem
Tyckte att Löfven var en riktig idiot när han och resten av gänget skulle stoppa "rasismen" och "nazismen" som enligt dom SD stod för, då jag inte fattar hur folk kan vara så jävla invalida i skallen att dom inte fattar hur Sveriges invandringspolitik är ett skämt som bör skärpas.

Blev shockad av hans u-balle i ställning till frågan, då han nu hux flux börjat införa saker SD själva föreslagit men som han i egen hög person viftat bort och skrikit rasism efter. Gissar att:

1) Han inte tyckt om invandringspolitiken som sossarna stått för, men försökt vinna röster ur "kampen mot rasismen" för att nu på senare tid fatta att fler och fler folk inte är så lättlurade.

2) Det brinner i byxorna på honom och han försöker nu vinna tillbaka röster dom förlorat till SD.

Gissar på alternativ 2 dock.
Citera
2016-01-05, 00:10
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Tyckte att Löfven var en riktig idiot när han och resten av gänget skulle stoppa "rasismen" och "nazismen" som enligt dom SD stod för, då jag inte fattar hur folk kan vara så jävla invalida i skallen att dom inte fattar hur Sveriges invandringspolitik är ett skämt som bör skärpas.

Blev shockad av hans u-balle i ställning till frågan, då han nu hux flux börjat införa saker SD själva föreslagit men som han i egen hög person viftat bort och skrikit rasism efter. Gissar att:

1) Han inte tyckt om invandringspolitiken som sossarna stått för, men försökt vinna röster ur "kampen mot rasismen" för att nu på senare tid fatta att fler och fler folk inte är så lättlurade.

2) Det brinner i byxorna på honom och han försöker nu vinna tillbaka röster dom förlorat till SD.

Klart att han stött massinvandringen, han har ju länge suttit i SAP:s absoluta ledning innan han blev Ledare.
Citera
2016-01-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Klart att han stött massinvandringen, han har ju länge suttit i SAP:s absoluta ledning innan han blev Ledare.

Bara där förstår man vilken downie han är.
Citera
2016-01-05, 08:33
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
föreslagit men som han i egen hög person viftat bort och skrikit rasism efter. Gissar att:

Förmodligen är han och alla andra politiker så känsliga för att inte stöta sig med rådanda åsiktshegemoni att visioner och konsekvenstänk får lämnas åt sidan för snabba likes. Till slut hann väl vekligheten i kapp S.

Jag tror (och hoppas) att det finns rådgivare till våra bebispolitiker som i det dolda guidar och vägleder dem i vad som måste göras får att samhället ska vara hållbart och fungera när deras fantasi skenar iväg.

Har en stark tro på att 2016 blir året då svenskarna börjar göra upp med twittervänstern och börjar se dem för de samhällsförstörande parasiter de är.
Citera
2016-01-05, 09:34
Medlem
Mogrens avatar
Jag tror att Löfven i själva verket är Sverigedemokrat. Dock än så länge hemlig sådan.
Citera
2016-01-05, 13:13
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Jag tror att Löfven i själva verket är Sverigedemokrat. Dock än så länge hemlig sådan.

Ja han är duktig på att värva SD väljare i alla fall, inte minst från LO.
Citera
2016-01-05, 14:52
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Om Löfven hade stannat vid sin svets, hade han mycket möjligt varit sverigedemokrat idag. Makten och karriären korrumperade den stackars fack- och sosseparasiten.
Citera
2016-01-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Om Löfven hade stannat vid sin svets, hade han mycket möjligt varit sverigedemokrat idag. Makten och karriären korrumperade den stackars fack- och sosseparasiten.

Lysande analys - känns nästan troligare att han varit SD om han stannat vid sin svets än S.
Citera
2016-01-05, 15:53
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTomte
När Löfven blev partiordförande förstod jag att vi troligen fått en förklädd pajas till blivande statsminister. Problemet är inte att jag fick rätt utan att det var mycket värre än vad jag någonsin kunnat drömma om! Vi har en ignorant fjant till statsminister som allvarligt talat skulle kunna bli den person som får hela EU att krascha! Det är inte troligt men jag utesluter inte det och det är allvarligt nog.
Sluta återge liberalt dravel är du snäll som att "Vi har en ignorant fjant till statsminister som allvarligt talat skulle kunna bli den person som får hela EU att krascha"
Sverige har tagit på sig en tröja som är flera nummer för stor och de ID kontroller man nu infört skulle ha införts redan från start, dessutom kompletterat med direktavvisning av asylsökande som bevisligen rest genom ett annat EU land ( i princip alla).
Knappast Löfvens fel om EU kraschar utan Angela Merkels fel, samma liberala idiot som sitter och knappar in dravelt som skrivs i Bonniertidningarna.

Sen är Löfven usel som ledare och statsminister, men Socialdemokratin har förfallit och är inte bättre än så här, Juholt var ännu sämre och Mona Muslim var på samma nivå.
Vi kan rulla tombolan igen och då kommer nästa S-ledare vara på samma nivå, dvs usel.
Senast redigerad av Svithjod 2016-01-05 kl. 15:56.
Citera
2016-01-05, 19:13
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTomte

Det skulle ju vara perfekt om han gör det.
Även om det skulle det skulle vara oavsiktligt, eftersom Sossarna likt moderaterna sålt sina själar till EU.

Fast då hade han gjort något bra för Sverige och svenskarna, om en oavsiktligt.
Citera
2016-01-06, 14:16
Medlem
Mogrens avatar
Svetsaren har nu tagit intryck av Gustav Frigolits taktik och gått under jorden. Nu är det lille Morgan som får ta all skit om svetsarens bygge av murar. Ni vet dom där som inte hör hemma i svetsarens Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in