Citat:
Ursprungligen postat av
MrTomte
När Löfven blev partiordförande förstod jag att vi troligen fått en förklädd pajas till blivande statsminister. Problemet är inte att jag fick rätt utan att det var mycket värre än vad jag någonsin kunnat drömma om! Vi har en ignorant fjant till statsminister som allvarligt talat skulle kunna bli den person som får hela EU att krascha! Det är inte troligt men jag utesluter inte det och det är allvarligt nog.
Sluta återge liberalt dravel är du snäll som att "
Vi har en ignorant fjant till statsminister som allvarligt talat skulle kunna bli den person som får hela EU att krascha"
Sverige har tagit på sig en tröja som är flera nummer för stor och de ID kontroller man nu infört skulle ha införts redan från start, dessutom kompletterat med direktavvisning av asylsökande som bevisligen rest genom ett annat EU land ( i princip alla).
Knappast Löfvens fel om EU kraschar utan Angela Merkels fel, samma liberala idiot som sitter och knappar in dravelt som skrivs i Bonniertidningarna.
Sen är Löfven usel som ledare och statsminister, men Socialdemokratin har förfallit och är inte bättre än så här, Juholt var ännu sämre och Mona Muslim var på samma nivå.
Vi kan rulla tombolan igen och då kommer nästa S-ledare vara på samma nivå, dvs usel.