2016-01-04, 20:38
Medlem
Bcs43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Fast det framgår aldrig riktigt vari GW:s begåvning ligger kan jag tycka. Programmen spär på min känsla att han är en glidare som har lyckats otroligt väl utan någon uppenbar talang (förutom att vara en skön snubbe/gubbe i TV), vilket ju i sig naturligtvis är snyggt och imponerande.

Folk i stugorna gillar män som GW, snusar, är inte märkvärdig, ger ett ärligt intryck. Tror många gillar när han skrynklar till tomtar som Göran Lambertz och kritiserar polisen för att dom har svårt för vardagsbrotten.

Att sen det finns alkoholproblemarik och en skogshuggarklädsel känns också lite "ärligt"
Citera
2016-01-04, 20:40
Medlem
Som Leif GW själv skulle uttrycka det:

-"Uhh, ehhm.. erhm... Jääkligt märkligt att sitta och skratta och bagatellisera om gedigna planer på att förgifta sin mor.. Redan där borde varningsklockarna ringt om vi säger så. Erhm hrhrh hhh... uuuh ehhm"

Han verkar ju fasen lite småsjuk då han sitter och skrattar åt det hela. Hade det inte varit för han hade en syster att behöva ta hand om så hade han ju genomfört det, enligt utsaga i dokumentären.

LEIF GW PERSSON ÄR EN POTENTIELL MÖDRAMÖRDARE. TÄNK PÅ DET!
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2016-01-04 kl. 21:16.
Citera
2016-01-04, 20:57
Moderator
Dr Kings avatar
Vilken enorm kontrast mellan GW och Maj Sjöwall som det också var en dokumentär om ikväll. Hennes och Pers böcker har sålts i miljontals exemplar världen över men ändå har hon levt knapert och hela livet känt sig fattig och bott i en etta sedan Pers död för 40 år sedan.
Citera
2016-01-04, 21:05
Medlem
Atrocituss avatar
Vilken underbar person, den där GW. Det är nästan så att jag vill ta på mig pyjamas och hoppa ner i famnen på honom och låta honom mata mig med varm mjölk ur nappflaska! En riktig mysfarbror! Dokumentären kunde gärna fått vara lite längre, i fyra delar istället för två.
Citera
2016-01-04, 21:08
Medlem
Bcs43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Vilken enorm kontrast mellan GW och Maj Sjöwall som det också var en dokumentär om ikväll. Hennes och Pers böcker har sålts i miljontals exemplar världen över men ändå har hon levt knapert och hela livet känt sig fattig och bott i en etta sedan Pers död för 40 år sedan.

Sjövall/Wahlöö levde bara i litteraturen, många författare som sålt bra utan att bli rika..

GW är ju för tusan en tusenkonstnär: författare, professor och känd från Efterlyst mm mm
Citera
2016-01-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bcs43
Sjövall/Wahlöö levde bara i litteraturen, många författare som sålt bra utan att bli rika..

GW är ju för tusan en tusenkonstnär: författare, professor och känd från Efterlyst mm mm
Japp, och med långtgående planer på att mörda sin mor. Hans sista konstverk blir väl att, på sin dödsbädd, dra fram 357an som Palme fick en ryggdunk av.
Citera
2016-01-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Japp, och med långtgående planer på att mörda sin mor. Hans sista konstverk blir väl att, på sin dödsbädd, dra fram 357an som Palme fick en ryggdunk av.

Men sluta lipa. Det är hedervärt av GW att han går ut med sina mörkaste känslor. Det behövs fler folk som struntar i normer för vad man får säga, inte färre.
Citera
2016-01-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Men sluta lipa. Det är hedervärt av GW att han går ut med sina mörkaste känslor. Det behövs fler folk som struntar i normer för vad man får säga, inte färre.
Men sluta bagatellisera? Visst är det hedervärt att han går ut med det, men att i TV sitta och SKRATTA åt sina långtgående planer på att giftmörda sin mor.

Hur jävla WoW/CS-skadad är du?

Vore ju en sak om han verkligen konfronterade denna giftmords-planering mer rationellt, istället för att lolla f3tt, som man gör i WoW, CS, etc.
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2016-01-04 kl. 21:58.
Citera
2016-01-04, 22:06
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Som Leif GW själv skulle uttrycka det:

-"Uhh, ehhm.. erhm... Jääkligt märkligt att sitta och skratta och bagatellisera om gedigna planer på att förgifta sin mor.. Redan där borde varningsklockarna ringt om vi säger så. Erhm hrhrh hhh... uuuh ehhm"

LEIF GW PERSSON ÄR EN POTENTIELL MÖDRAMÖRDARE. TÄNK PÅ DET!
Alla människor är potentiella mördare även du vissa behöver bara lite mer skjuts på vägen..
Citera
2016-01-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Alla människor är potentiella mördare även du vissa behöver bara lite mer skjuts på vägen..
Leif GW var på gång, hade planen lagd men hindrades pga av att han hade en lillasyrra. Tack gode gud för henne!

Fan heller att gemene man går så långt i planer på att mörda sin föräldrer, för att de "spejjat" eller varit oärliga ang nån jävla personlig kista. Speciellt att sen sitta och skratta gott åt sina planer på nikontin-giftmord, att "jag hade nog inte åkt dit".

Hade förstått hans skratt och häcklande om hon låste in honom med psykiskt terror, spöat upp honom och förnedrat. Låtit honom svälta, ja dyl. Men en jävla kista + kall morsa... hahah. Nu skall jag giftmööörda!!! Jävla pojkspoling...
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2016-01-04 kl. 22:30.
Citera
2016-01-05, 00:17
Medlem
Leffe är som jag ser en street-smart kille som har pluggat det han gillar och blivit professor med en känsla av insikt och kunskap.
Att Leif talar om att släcka sin mamma är lite kul eftersom han törs pratar om det, känslorna man hade som barn och även jag hade i den outvecklade åldern, hata morsan men inget hände.

Man kan skratta åt det nu, när man är vuxen, Ha Ha Ha
Citera
2016-01-05, 01:10
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Bara för att det inte är kriminaliserat betyder inte att det är socialt accepterat.
Jaha. (Vad löjligt.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in