2016-01-03, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
En lasagne med hunk tack.

ALltså det är väl bara kanzai eller vad hen nu heter och en drös med medelålders kvinnor här som påstår annat?
Att det skulle varit fullständigt likvärdigt om partnern var fit eller fet.

Vad diskuterar vi egentligen?
Citera
2016-01-03, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
ALltså det är väl bara kanzai eller vad hen nu heter och en drös med medelålders kvinnor här som påstår annat?

Vad diskuterar vi egentligen?
Ja några killar som vägrar att face the facts och några e-trannys. Jag vet faktiskt inte heller jag tycker det är bevisat bortom allt rimligt tvivel.
Citera
2016-01-03, 23:03
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om du går ut på stan och tittar på vanliga par verkar mannen vara en så kallad "hunk"? Tror ni att någon kvinna tänder på medel-ålders män med flint och öl-mage? Nej men de har sex med dem ändå. Fatta hur hemskt det är att tvingas att ha sex med en medelålders man fast man inte vill. Men kvinnor gör det ändå hence det är ingen big deal.

Man attraheras ju av olika saker. Samtidigt har alla olika smak och tycke när det gäller utseende. De killar som du klassar som hunkar, de kanske är ofattbart fula enligt mig. Uppenbarligen finns det män med flint och ölmage som har både fruar och barn. Andra har flickvänner. Konstigt att fruarna och flickvännerna inte dumpar dessa män om de nu är så fula och oattraktiva, när de kan skaffa sig hunkar. Fast återigen så handlar det om olika preferenser. En del kan tycka att dina hunkar faktiskt är hunkar, andra tycker att dessa män är fula. Du gillar inte män med flint och ölmage, medan andra gillar det. Folk är olika.
Citera
2016-01-03, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Man attraheras ju av olika saker. Samtidigt har alla olika smak och tycke när det gäller utseende. De killar som du klassar som hunkar, de kanske är ofattbart fula enligt mig. Uppenbarligen finns det män med flint och ölmage som har både fruar och barn. Andra har flickvänner. Konstigt att fruarna och flickvännerna inte dumpar dessa män om de nu är så fula och oattraktiva, när de kan skaffa sig hunkar. Fast återigen så handlar det om olika preferenser. En del kan tycka att dina hunkar faktiskt är hunkar, andra tycker att dessa män är fula. Du gillar inte män med flint och ölmage, medan andra gillar det. Folk är olika.

Du blandar ihop begreppen och ser inte över ratten för alla skynken du hängt upp.
Bara för att en person är ful behöver man inte lämna barn och hus. Man kan bara fortsätta leva ihop och ha sex, det är ju det babinen talar om. De flesta har inte sex med människor de attraheras av.
Senast redigerad av EckhartTolle 2016-01-03 kl. 23:30.
Citera
2016-01-03, 23:20
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Du blandar ihop begreppen och ser över ratten för alla skynken du hängt upp. Bara för att en person är ful behöver man inte lämna barn och hus. Man kan bara fortsätta leva ihop och ha sex, det är ju det babinen talar om. De flesta har inte sex med människor de attraheras av.

Det jag menar är att när det gäller en partner så är väl inte utseendet det allra viktigaste? Om man har levt tillsammans länge, har gift sig och skaffat barn etc så kommer man väl knappast dumpa sin partner bara för att denne börjar bli ful (tex får flint och ölmage). Förhoppningsvis fortsätter de att leva tillsammans för att de fortfarande älskar varandra, och har sex med varandra för att de fortfarande känner attraktion/åtrå och vill ha sex med varandra.

Babianen får det ju att framstå att ingen vill ha sex med dessa medelålders män (eller män överhuvudtaget). Att de av olika skäl mer eller mindre tvingas ha sex. Jag tror knappast att det är fallet. Eller?
Citera
2016-01-03, 23:31
Bannlyst
Citat:
Det jag menar är att när det gäller en partner så är väl inte utseendet det allra viktigaste? Om man har levt tillsammans länge, har gift sig och skaffat barn etc så kommer man väl knappast dumpa sin partner bara för att denne börjar bli ful (tex får flint och ölmage). Förhoppningsvis fortsätter de att leva tillsammans för att de fortfarande älskar varandra, och har sex med varandra för att de fortfarande känner attraktion/åtrå och vill ha sex med varandra.

Babianen får det ju att framstå att ingen vill ha sex med dessa medelålders män (eller män överhuvudtaget). Att de av olika skäl mer eller mindre tvingas ha sex. Jag tror knappast att det är fallet. Eller?

Babianen säger väl att kvinnor inte blir attraherade av män i allmänhet vilket du nu alltså håller med om?
Citera
2016-01-04, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ovetenskapligt, felaktigt trams.
Jämför inte homosex mellan heterosexuella män med hetersexuellt sex mellan män och kvinnor. Du är bara pinsam.

Den överlägset mest pinsamma människan i denna tråd är DU...
Du har ju för fan inget att komma med förutom ständiga personliga påhopp eller gapa om troll.
Babianen har rätt i det mesta som hon skriver, tyvärr raserar det världsbilden för pappskallar som Cineasten som klarar inte av att höra det och går bananas...
Babianen borde få något slags pris för att alltid hålla god ton trots ständiga påhopp från diverse dårar här.

Det finns alltid undantag när det gäller allt, men generellt sett så är det ju ingen tvekan att kvinnor inte är intresserade av sex.
Varför går det typ hundra män på varje kvinna på sexsajter typ Bodycontact?
Varför finns det så många prostituerade världen över om nu vanliga kvinnor skulle tycka om sex? Det skulle inte finnas någon marknad för det, för varför betala om man kan få det gratis?

Allt detta jävla trams att det ska kännas "pirr i magen" och annat larv är ju löjeväckande. Tror ni verkligen på det själva?
Hur många av er har flickvänner som t. ex verkligen tycker om att suga kuk? Alltså verkligen tycker om det och inte att de gör det pga att det "hör till"...
Hur ofta tar er flickvän initiativ till sex överhuvudtaget?

Det finns dock ingen anledning att gnälla för män, verkligheten är som den är. Har man lite stake och inte bryr sig om vad idiotfeministerna i Sverige tycker så åker man till valfri öststat och knullar med tjejer som de flesta i Sverige bara kan drömma om. För en billig penning dessutom, typ 400-500 kr.
Det är en win win situation då mannen får det han tycker bäst om, nämligen sex. Kvinnan får också det hon tycker bäst om, nämligen pengar. Givetvis är tjocktanterna i Sverige emot det, för vem fan skulle vilja ha de om man kan få en läcker donna istället?
Citera
2016-01-04, 03:20
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Babianen säger väl att kvinnor inte blir attraherade av män i allmänhet vilket du nu alltså håller med om?

Nej, jag håller inte med Babianen i det påståendet. Att jag och andra kvinnor (dock inte alla kvinnor) inte ligger med alla män/första bästa kille som dyker upp, det ska man inte tolka som om kvinnor inte blir attraherade av män i allmänhet.

Jag tror att kvinnor blir lika lätt attraherade av män som män blir attraherade av kvinnor (så länge de har rätt sexuell läggning, alltså så länge de inte är homosexuella). Att kvinnor sedan reagerar annorlunda än män rent generellt, det betyder inte att attraktionen och sexlusten inte finns där hos kvinnan. Å andra sidan så är det inte alla killar som blir desperata så fort de blir kåta och kan tänka sig att ligga med vem som helst, bara de får knulla. Även killar är olika på den fronten.
Citera
2016-01-04, 03:44
Medlem
Citat:
Fast jag syftar inte på sådana saker när jag säger att jag raggar upp män. Jag går rakt på sak, och går fram till dem och säger vad jag vill - direkt. Vill jag ha en dejt så frågar jag om det. Vill jag följa med snubben hem, eller att han följer med mig hem, så säger jag det.

Jag tar initiativ på riktigt, istället för att spela spel och hoppas att snubben fattar vinken.
Det skulle behövas minst 1 miljon kvinnor till av din kaliber här i landet...
Citera
2016-01-04, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Den överlägset mest pinsamma människan i denna tråd är DU...
Du har ju för fan inget att komma med förutom ständiga personliga påhopp eller gapa om troll.
Babianen har rätt i det mesta som hon skriver, tyvärr raserar det världsbilden för pappskallar som Cineasten som klarar inte av att höra det och går bananas...
Babianen borde få något slags pris för att alltid hålla god ton trots ständiga påhopp från diverse dårar här.

Det finns alltid undantag när det gäller allt, men generellt sett så är det ju ingen tvekan att kvinnor inte är intresserade av sex.
Varför går det typ hundra män på varje kvinna på sexsajter typ Bodycontact?
Varför finns det så många prostituerade världen över om nu vanliga kvinnor skulle tycka om sex? Det skulle inte finnas någon marknad för det, för varför betala om man kan få det gratis?

Allt detta jävla trams att det ska kännas "pirr i magen" och annat larv är ju löjeväckande. Tror ni verkligen på det själva?
Hur många av er har flickvänner som t. ex verkligen tycker om att suga kuk? Alltså verkligen tycker om det och inte att de gör det pga att det "hör till"...
Hur ofta tar er flickvän initiativ till sex överhuvudtaget?

Det finns dock ingen anledning att gnälla för män, verkligheten är som den är. Har man lite stake och inte bryr sig om vad idiotfeministerna i Sverige tycker så åker man till valfri öststat och knullar med tjejer som de flesta i Sverige bara kan drömma om. För en billig penning dessutom, typ 400-500 kr.
Det är en win win situation då mannen får det han tycker bäst om, nämligen sex. Kvinnan får också det hon tycker bäst om, nämligen pengar. Givetvis är tjocktanterna i Sverige emot det, för vem fan skulle vilja ha de om man kan få en läcker donna istället?
Håller med dig generellt och speciellt det markerade.
Citera
2016-01-04, 07:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast kvinnorna blir ju också äldre så de anpassar väl bara sin standard.

1) Varför skulle de vilja ha sex med män från första början? tänk på kvinor som män med bröst och vagina. Om du (ni) magiskt fick ett par bröst imorgon skulle du (ni) vilja ha sex med män då? Tror ni att män blir sexuellt attraktiva på något magiskt sätt bara för att man har ett par bröst? Nej. Att vara kvinna är som att vara en liten man med bröst som blir utsatt för sexuella övergrepp av större män utan bröst.

2) Om ni har svårt att tänka er in i det så är svaret nej kvinnor anpassar inte sin standard. Alla kvinnor som ni ser på stan med medel-ålders män upplever samma sak som om ni skulle bli tvingade att ha sex med "Bosse 55 år".

3) Försök att leva er in i situationen att ni ligger och sover sen vaknar ni av att "Bosse 55 år" försöker köra in sin kuk i er. eftersom Bosse är den som betalar hyran blir ni tvugna att bita i kudden och ta emot. Så hemskt är det att vara kvinna.
Citera
2016-01-04, 09:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vad väljer du en medelålders man i Melanie Moon-klippet eller en attraktiv man? Jag är seriös du måste välja tänk pest eller kolera.

Good point. Tänk på att alla de männen sannolikt har haft sex med 1 eller flera vanliga kvinnor. De kvinnorna var tvugna att ställa upp på sex fast de inte ville (obviously).

Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Det här undrar jag också. Nästan alla män är ju äckligt fula. Både vidrigt och förnedrande att ha en man som ligger och flåsar ovanpå en.

1) Ja exakt titta på männen i det här klippet, http://xhamster.com/movies/617870/gangbang_with_susi.html tror ni att Sexy Susi tycker att de är "heta hunkar"?

2) Hur skulle ni känna om ni var tvugna att ha sex med männen i klippet?

3) Då inser ni varför kvinnor försöker att undvika sex right? Det är ingen "normal" kvinna som vill ha en man som ligger ovanpå henne och kör in kuken i henne, precis som ingen normal man vill det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in