2016-01-03, 00:10
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja, det finns säkert '1000 tals 50åringar som är otroligt mycket snyggare än en medelmåttig 18åring', men tänk hur många 18-åringar som är snyggare än en medelmåttig 50-åring.

Tråden har ett problem i det att du talar i egen sak och vill få bekräftelse på att du fortfarande 'duger'. När du då talar med svepande argument att det är bättre med en snygg 50-åring än en medelmåttig 18-åring hamnar du i ingenmansland. Ja det är klart att det är så, men det är ju bara sannolikhetslära (eller nåt).

Om du verkligen vill veta kanske du ska posta bilder på dig själv, men var beredd på att det är Flashback.

Gillar du att ligga och har en okej kropp kommer du garanterat ha mycket nice sex framför dig, men du kommer nog inte kunna argumentera dig fram till det genom att peka på Lena Ph m fl 50-åringar. Ut och ragga med dig kvinna!

Jag kan bara hålla med Clay. Själv 50+ och tycker att det finns vackra och mindre vackra kvinnor i de flesta åldrar. Ut och ragga!
Citera
2016-01-03, 14:21
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Om du verkligen vill veta kanske du ska posta bilder på dig själv, men var beredd på att det är Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av KatarinaB
Skulle gärna dela en bild på mig men är klokare än så

Nu tillhör jag inte målgruppen. Men bilder tittar jag gärna på.
En variant är ju att posta några bilder på flera olika kvinnor i spektrat så vet ingen exakt vem som är du och kan säga vad dom tycker? Bara du vet vilken som är den riktiga.
Citera
2016-01-03, 18:58
Medlem
Jennifer Lopez fyller 47 och Halle Berry 49. Dessa båda soon-to-be-50-taggare är betydligt fräschare och välbevarade än en majoritet av 20-åringar.
Citera
2016-01-03, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Jennifer Lopez fyller 47 och Halle Berry 49. Dessa båda soon-to-be-50-taggare är betydligt fräschare och välbevarade än en majoritet av 20-åringar.
Dessa går dock att räkna på två fingrar. Majoriteten av 50taggare ser INTE ut så.

/Niggern
Citera
2016-01-03, 21:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Dessa går dock att räkna på två fingrar. Majoriteten av 50taggare ser INTE ut så.

/Niggern

Carola 49 år, Agneta Sjödin 48 år, Lotta Engberg 52 år, Lisbeth Åkerman (Rapport) 48 år, Izabella Scorupco 45 år.
Givetvis ser inte majoriteten ut så men det finns många som är riktigt läckra om än inte superläckra.
Citera
2016-01-03, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Carola 49 år, Agneta Sjödin 48 år, Lotta Engberg 52 år, Lisbeth Åkerman (Rapport) 48 år, Izabella Scorupco 45 år.
Givetvis ser inte majoriteten ut så men det finns många som är riktigt läckra om än inte superläckra.
Alright, ska vi räkna upp alla snygga tightfittade 20åringar? Hade förövrigt inte knullat en enda av dom du räknade upp.
Hursom, Dolly Parton är rätt fräsch för att vara 70 år, men hur många andra 70åringar är det? Kvinnor peakar vid yngre 20årsåldern och dalar efter 30. Efter det kommer alla brister fram.
Citera
2016-01-03, 22:02
Medlem
Men tråden handlade ju om hur man som 50 årig kvinna syns eller inte syns, om man blir osynlig
Sen är det självklart så att det finns både snygga o fula 50 åringar precis som det är samma med en 20 åring.men hursom så är inte en 50 åring så gammal sliten o förtappad som många tycks tro här
Citera
2016-01-03, 22:11
Bannlyst
Citat:
Men tråden handlade ju om hur man som 50 årig kvinna syns eller inte syns, om man blir osynlig
Sen är det självklart så att det finns både snygga o fula 50 åringar precis som det är samma med en 20 åring.men hursom så är inte en 50 åring så gammal sliten o förtappad som många tycks tro här
Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag ser inte dig. Jag ser dig på samma sätt som en kille på 20 år, ett skolbarn, en pensionär, som en basic människa helt enkelt. Kommer inte tänka "wow, hon var het!", som jag hade kunnat göra med en tight puma på 19 bast.
Ja, om du inte tillhör dom där 1% som ser ut som Jennifer Lopez då. Tycker hela milf-grejen är överskattad, eftersom jag vill ha färskt kött utan åderförkalkning.
Är förövrigt i 25årsåldern.
Citera
2016-01-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Är du själv en 50-årig kvinna?
Fyller i år
Citera
2016-01-04, 15:26
Medlem
Citat:
Det är faktiskt tragikomiskt o läsa vissa svar, halvdålig hygien
Hårig fitta, omoderna kläder
Skulle gärna dela en bild på mig men är klokare än så

Vet du, jag reagerade också på det. Jag är 50+ och kan inte förstå att man skriver på det sättet. Men det är ungt oförstånd och helt enkelt ingen erfarenhet av kvinnor i vår ålder. Men som jag ser det så är det ingen förlust. Unga människor tror att livet stannar efter en viss ålder och man har en fot i graven. Ack, så förvånade dom kommer bli när dom själva kommer dit.
Citera
2016-01-04, 16:50
Medlem
JesusAFtrollhattans avatar
skulle va gott med en 50-60-70 åring som random kom fram o erbjöd sig att suga kuken för 200kr. Ha henne sittandes på huk när hon suger en stenhård kuk, där hon sitter med sitt vita krulliga hår och farmor glasögon... mmm vilken känsla. slutligen få spruta sperman över hennes ansikte, och dra upp byxorna och gå därifrån... vilken go fantasi
Citera
2016-01-04, 19:53
Medlem
Känner att jag nästan borde lägga upp en vanlig enkel ansiktsbild för att visa för er som tror att vi 50 (snart) är vithåriga, korthåriga,krullhåriga,rynkiga inte är det..jisus..vilken verklighet lever ni i
Vi är uppvuxna på 80 talet med Ebba Grön, Noice, gyllene tider, six pistols osv aldrig h-e att jag skulle lyssna på dansbandsmusik eller spela bingolotto, Gambia har jag aldrig varit i, jag är fortfarande fertil.Har aldrig läst en bok av vare sig C. L eller L.M
Dessutom känner jag mig varken gammal eller äcklig! Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in