Min man sedan 10 år är 12 år äldre än mig.
Note to self: Tala om för maken att han är ett pervo
Skämt å sido. 25 tycker jag nog hon bör vara om ni ska ha något lyckat utbyte av varandra vare sig det gäller sängen eller det sociala. Eller...em...du ska palla takten, energin och idiotin
(varken deras hjärnor eller känsloliv är riktigt "vuxna". Det blir svårkompatiblet) hos en 20-åring om jag ska vara riktigt ärlig
Har du inom familj/släkt unga män/man, du känner sedan deras barndom, nu runt 20?
Titta då på deras flickvän och/eller kvinnliga vänner och föreställ dig hur det skulle kännas, hur det skulle tas emot i dina sociala cirklar och i ditt eget samvete, att sätta på, eventuellt ha ett förhållande med ynglingens (som du har en farbroderlig relation till) flickvän.
Nu råkar min make (det är egentligen hans exempel) ha två söner med tjejer...han har gjort detta tankeexperiment och säger -NO WAY NO HOW!
Bara tankeexperimentet är lite äckligt och nästan lite skämmigt enligt uppgift från fler än en man som gjort detta tankeexperiment.
Ännu bättre om du har en bror eller systerdotter. Då ska du titta på deras BFFs och föreställa dig sex med dem och hur det skulle emottas så väl av ditt samvete som din omgivning.
Gör dig inte dummare än nödvändigt.
Lycka till!