Citat:
Ursprungligen postat av
Indianen70
Alltså..........ja Claire Wikholm är inte bra men är allt Morgan Alling berättar sant? Åkte privatplan hit å dit med champagne i näven, uppträder för 30 000 personer, att han varit så efterfrågad som han påstår. Tillåt mig att tvivla......
Tvivlar inte en sekund på det. Tippen var enormt stort och minns själv att man tyckte att Morgan & Lasse var de coolaste som fanns. En våt dröm att äga en likadan orange keps.
Glöm inte att detta var innan internets stora genombrott och när barnprogram inte snurrade dygnet runt. De lär absolut varit med och dragit 30 000 pers i samband med festivaler och andra evenemang. Chartrat plan för att lösa logistiken är väl inte heller så extremt. Det åker väl de flesta hockeylag varje vecka.
Tycker också att CW gjorde bort sig totalt. Kan tänkta mig att många i tv-sofforna med trassliga barndomar gick i taket när hon målade upp det som "spännande".