Citat:
Ursprungligen postat av
Brad-Pitt
Hur gammal är den yngsta tjejen du attraheras av? Svara ärligt så jag kan veta ungefär hur jag kommer se på saken då jag kommer i din ålder.
Var bara ärlig så tackar jag så mycket.
Jag kan av tidigare nämnda skäl inte svara säkert på detta. Men jag tror att jag har känt attraktion till välutvecklade tjejer så unga som 15-16 år. Om en tjej har stora bröst och rund rumpa, så är det ofta visuellt attraherande för mig, oavsett deras ålder. Det är liksom biologiska signaler till mannens undermedvetna, att kvinnan i fråga är vuxen och redo för fortplantning.
Om du däremot avser attraktion till en "hel person", inklusive personlighet, tankar och värderingar, så kan jag inte uttala mig, eftersom jag aldrig har tillåtit mig själv att inleda en närmare relation till någon som varit mer än 10 år yngre än mig.
När jag själv var i puberteten, så var jag attraherad till mängder av tjejer i samma ålder. Såklart frågade man chans, och hade "puppy love"-förhållanden redan från mellanstadiet. Rent sexuell attraktion uppstod väl i takt med att de första flickorna i klassen fick bröst. Men jag antar att det inte var det som du avsåg, utan vad jag har upplevt i vuxen ålder?
I fråga om tjejer som jag upplever som attraktiva till utseende och manér, där jag samtidigt tror att jag kan finna någon slags mental "connection" trots åldersskillnaden, så händer det säkert att jag känner så inför tjejer så unga som 23-25. Dock sällsynt.