2015-12-30, 23:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men kvinnor tänder inte heller på män och de suger kuk ändå. Man behöver inte tända på män för att suga kuk det är bara att göra det.

2) Därför att man behöver inte tända på män för att ha sex med män. Så upplever kvinnor sex alltså på samma sätt som hetero-män upplever bög-sex.

3) Det är därför som kvinnor inte gillar sex och försöker att undvika det så mycket som möjligt.
Sluta ställ frågor du redan fått svar på och sluta påstå att alla som säger emot dig ljuger eller e-transar. Det börjar bli rätt tradigt nu. Du kanske skulle förnya dig?
Citera
2016-01-01, 15:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du ställer samma frågor om och om igen. Jag har ingen lust att upprepa mig mer. Att vara heterosexuell handlar inte om hur du eller jag definierar ordets betydelse. Heterosexuell är den som tänder på motsatta könet. Bisexuell är den som tänder på män och kvinnor oavsett vilket kön h#n själv har. Vad är det som är så svårt att förstå?

Du vägrar ju ta in andras argument så varför ska någon överhuvudtaget respektera vad du skriver.

1) Men tänk om kvinnor inte tänder på män överhuvudtaget och bara har sex med män för att få saker? Är kvinnor heterosexuella då?

2) Det som är svårt att förstå är att män tror att kvinnor vill ha sex med män bara för att de är kvinnor.
Citera
2016-01-01, 15:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Det som är svårt att förstå är att män tror att kvinnor vill ha sex med män bara för att de är kvinnor.
Heterosexuella kvinnor tänder på män. Ingen har påstått att alla kvinnor tänder på män. Lesbianer gör det inte t.e.x. Du ställer samma frågor om och om igen trots att du redan fått svar från mängder med skribenter. Modsen borde fanimig banna dig för ditt eviga tjatande.
Citera
2016-01-01, 15:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Heterosexuella kvinnor tänder på män. Ingen har påstått att alla kvinnor tänder på män. Lesbianer gör det inte t.e.x. Du ställer samma frågor om och om igen trots att du redan fått svar från mängder med skribenter. Modsen borde fanimig banna dig för ditt eviga tjatande.

1) Hur vet du att heterosexuella kvinnor tänder på män?

2) Om heterosexuella kvinnor tände på män skulle det inte vara logiskt att de tackade ja till sex då? Till exempel på tinder.

3) Svara på frågan, varför skulle kvinnor vilja ha sex med män bara för att de är kvinnor?
Citera
2016-01-01, 15:43
Medlem
KalleNixons avatar
Citat:
1) Hur vet du att heterosexuella kvinnor tänder på män?

2) Om heterosexuella kvinnor tände på män skulle det inte vara logiskt att de tackade ja till sex då? Till exempel på tinder.

3) Svara på frågan, varför skulle kvinnor vilja ha sex med män bara för att de är kvinnor?
1,Jag vet att straighta kvinnor tänder på män av egen erfarenhet och av iakttagelser.

2, Jamen, det gör ju många kvinnor också, men inte alltid och med alla män. Kvinnor är mer selektiva än män, av evolutionsbiologiska och kulturella orsaker.

3, Av samma anledning som män vill ha sex med kvinnor, de tänder på män, vill ha det skönt och har sexuella och känslomässiga behov
Citera
2016-01-01, 15:43
Medlem
Babianens avatar
Så här är det brahs,

1) att ha sex med män är en väldigt hemsk och äcklig upplevelse (testa själva om ni inte tror mig) så det finns ingen "normal" kvinna som vill göra ha sex med män, in fact kvinnor gör allt de kan för att undvika det.

2) I princip alla kvinnor ställer upp på sex fast de inte vill. Det betyder att i princip alla män är våldtäkts-män.

3) Det finns situationer då kvinnor ställer upp på sex frivilligt men det är oftast i) när de får betalt för det ii) är fulla iii) är emotionellt instabila.

4) Det här betyder att ingen kvinna kommer att vilja ha sex med er frivilligt.
Citera
2016-01-01, 15:47
Medlem
KalleNixons avatar
Citat:
Så här är det brahs,

1) att ha sex med män är en väldigt hemsk och äcklig upplevelse (testa själva om ni inte tror mig) så det finns ingen "normal" kvinna som vill göra ha sex med män, in fact kvinnor gör allt de kan för att undvika det.

2) I princip alla kvinnor ställer upp på sex fast de inte vill. Det betyder att i princip alla män är våldtäkts-män.

3) Det finns situationer då kvinnor ställer upp på sex frivilligt men det är oftast i) när de får betalt för det ii) är fulla iii) är emotionellt instabila.

4) Det här betyder att ingen kvinna kommer att vilja ha sex med er frivilligt.

1, Det stämmer ju inte, vilka störda tjejer har du råkat på?

2, Det betvivlar jag starkt.

3, Jodå, kvinnor kommer vilja ha sex med mig frivilligt
Citera
2016-01-01, 15:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleNixon
1,Jag vet att straighta kvinnor tänder på män av egen erfarenhet och av iakttagelser.

2, Jamen, det gör ju många kvinnor också, men inte alltid och med alla män. Kvinnor är mer selektiva än män, av evolutionsbiologiska och kulturella orsaker.

3, Av samma anledning som män vill ha sex med kvinnor, de tänder på män, vill ha det skönt och har sexuella och känslomässiga behov

1) Hur vet du att de inte fejkar?

2) Nej de ställer upp för att de är tvingade eller får betalt. Nej kvinnor är inte mer selektiva än män tvärtom de är mycket mindre selektiva än män. För eftersom kvinnor inte gillar sex handlar det bara om att få saker så det spelar ingen roll vem de har sex med.

3) Varför skulle kvinnor tända på män?
Senast redigerad av Babianen 2016-01-01 kl. 15:52.
Citera
2016-01-01, 15:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1, Det stämmer ju inte, vilka störda tjejer har du råkat på?

2, Det betvivlar jag starkt.

3, Jodå, kvinnor kommer vilja ha sex med mig frivilligt

1) Jag är kvinna. I princip alla kvinnor som jag har träffat i mitt liv har ogillat sex.

2) Varför skulle en kvinna frivilligt vilja få en kuk i sig?

3) Hur vet du det?
Citera
2016-01-01, 16:07
Medlem
KalleNixons avatar
Citat:
1) Hur vet du att de inte fejkar?

2) Nej de ställer upp för att de är tvingade eller får betalt. Nej kvinnor är inte mer selektiva än män tvärtom de är mycket mindre selektiva än män. För eftersom kvinnor inte gillar sex handlar det bara om att få saker så det spelar ingen roll vem de har sex med.

3) Varför skulle kvinnor tända på män?

1, Genom att vara en bra människokännare

2, Kvinnor kan självfallet ställa upp på sex av många olika orsaker bland annat de du nämner..MEN kvinnor har också sex frivilligt för att de är kåta, precis som män.

3, Varför inte? Man tänder på sin motsats och vill kvinnor ha barn måste de ha en man..annars blir det svårt..

Citat:
1) Jag är kvinna. I princip alla kvinnor som jag har träffat i mitt liv har ogillat sex.

2) Varför skulle en kvinna frivilligt vilja få en kuk i sig?

3) Hur vet du det?

1, Det betvivlar jag starkt Du låter som en bitter grabb som fått nobben av fel tjejer

2,För att hon är kåt såklart

3, Det handlar om sannolikhetslära, det har lyckats hittills och ser ingen orsak till att det abrupt skulle sluta just nu..
Citera
2016-01-01, 16:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1, Genom att vara en bra människokännare

2, Kvinnor kan självfallet ställa upp på sex av många olika orsaker bland annat de du nämner..MEN kvinnor har också sex frivilligt för att de är kåta, precis som män.

3, Varför inte? Man tänder på sin motsats och vill kvinnor ha barn måste de ha en man..annars blir det svårt..

1) Om du hade varit en bra människokännare hade du taken the hint när du såg att män förväntas ragga på kvinnor och inte tvärtom. Redan där kan ni se vilket kön som är intresserat av sex.

2) Varför skulle kvinnor vilja ha sex med en man bara för att de är kåta? Kvinnor känner inte särskilt mycket av penetration, majoriteten av kvinnorna får inte vaginal orgasm, dessutom är det äckligt att ha sex med en man?

3) För att det inte finns något att tända på. Kvinnor kan ställa upp på sex för att få barn men det har ingenting med sexuell njutning att göra.

Citat:
1, Det betvivlar jag starkt Du låter som en bitter grabb som fått nobben av fel tjejer

2,För att hon är kåt såklart

3, Det handlar om sannolikhetslära, det har lyckats hittills och ser ingen orsak till att det abrupt skulle sluta just nu..

1) http://img239.imagevenue.com/img.php?image=211453826_5_123_347lo.jpg

2) Men bara för att en kvinna är kåt vill hon inte ha sex med en man. Hon kan runka eller äta godis istället.

3) Jag tror att du hittar på.
Citera
2016-01-01, 16:47
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Går ju vara kåt men sen när man ska ha sex med en man går det över... Men man får verkligen anstränga sig och försöka tända på honom för att han ska bli glad fast man inte gör det, typ låtsas många kvinnor fejkar orgasmer också....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in