2016-01-01, 17:03
Medlem
Jag är rädd för o dö nu
2016-01-01, 17:05
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymvetu
Om de nu är spice är jag fan körd, läkarna kan omöjligt rädda mig. FAN HAR JAG GJORT MED MITT LIV

Ta det lugnt. Finns många som har rökt spice och klarat sej utmärkt, även om dom fått skeva tripppsykossymptom och skit.
Tror att det är mycket psykosomatiskt och eller ångest oro inblandat i detta, att det bara är du som fått symptomen skulle också kunna tala rör detta.
Menar absolut inte att avfärda med att du bara inbillar dej, men jag vet av egen erfarenhet att det går att tänka fram mycket, inklusive fysiska symptom.
Kroppen och psyket är hur som helst fantastiska lönande organismer och du kommer högst troligt att tänka tillbaka på detta och undra hur Dan du kunde noja upp dej såhär.

Har du ätit sovit duschat promenerat och tränat ordentligt under dessa tre dagar? Om inte, gör det
2016-01-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Ta det lugnt. Finns många som har rökt spice och klarat sej utmärkt, även om dom fått skeva tripppsykossymptom och skit.
Tror att det är mycket psykosomatiskt och eller ångest oro inblandat i detta, att det bara är du som fått symptomen skulle också kunna tala rör detta.
Menar absolut inte att avfärda med att du bara inbillar dej, men jag vet av egen erfarenhet att det går att tänka fram mycket, inklusive fysiska symptom.
Kroppen och psyket är hur som helst fantastiska lönande organismer och du kommer högst troligt att tänka tillbaka på detta och undra hur Dan du kunde noja upp dej såhär.

Har du ätit sovit duschat promenerat och tränat ordentligt under dessa tre dagar? Om inte, gör det

Jag har haft svårt o äta då jag tappat aptiten. Dock har jag duschat, jag oroar mig endast för att det har gått tre dagar och jag känner mig fortfarande såhär. Bör jag vara orolig för att få en hjärtinfarkt eller på något sätt dö snart? Känns inte värt och sitta på akuten i 100 timmar utan att dem gör något
2016-01-01, 17:35
Medlem
BeatConducters avatar
Om jag vore dig skulle jag kontakta sjukhuset direkt, du kan få hjärtattack under sömnen

lycka till ts
2016-01-01, 17:37
Medlem
Mommejrs avatar
Du behöver nog inte oroa dig. Men om du nu är så nojig får du väl åka till sjukhuset lr ringa nånstans. Crystal meth lär det inte vart iaf. Bör nog nästan vara omöjligt att röka crystal meth i en vanlig joint iaf.

Lutar nog mer åt att det är någon RC drog eller något. Kanske nån syntetisk cannabinoid. Eller något annat skit.

Underlättar ju om du skulle kunna säga vad du fick för "effekter" efter du rökt jointen med kristall/gräs.

Kristall här nere i södermandslän kallades en nätdrog för iaf. Någon centralstimulant var det.
Men kristall kan ju nog nästan syfta på vilken drog i "kristall" form som helst om man frågar någon som inte har någon koll på saker,
2016-01-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Du behöver nog inte oroa dig. Men om du nu är så nojig får du väl åka till sjukhuset lr ringa nånstans. Crystal meth lär det inte vart iaf. Bör nog nästan vara omöjligt att röka crystal meth i en vanlig joint iaf.

Lutar nog mer åt att det är någon RC drog eller något. Kanske nån syntetisk cannabinoid. Eller något annat skit.

Underlättar ju om du skulle kunna säga vad du fick för "effekter" efter du rökt jointen med kristall/gräs.

Kristall här nere i södermandslän kallades en nätdrog för iaf. Någon centralstimulant var det.
Men kristall kan ju nog nästan syfta på vilken drog i "kristall" form som helst om man frågar någon som inte har någon koll på saker,

Jag blev väldigt glad efter att jag rökt. Jag blev positiv och snackade mycket och mina ögon blev röda, jag hade inga verk på kroppen i den stunden. Det var när jag skulle lägga mig som det började verka trots att det var 3/4 timmar efteråt, vilket innebär att jag inte var påverkad längre.
2016-01-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatConducter
Om jag vore dig skulle jag kontakta sjukhuset direkt, du kan få hjärtattack under sömnen

lycka till ts

Jag var på akuten igår och undersökte endast mitt hjärta, för det var endast där jag hade ont igår. De sa att den är helt normal och kommer fortsätta slå i flera år till.
2016-01-01, 17:43
Medlem
Litteraturs avatar
Låter som att du har ångest bara. Ta det lugnt och sluta noja.
2016-01-01, 17:58
Medlem
-spitzlix-s avatar
Ta det lugnt bara, du är bara uppe i varv och nojjig. Rökte noider i 2+år när jag pissade för körkort och jag lever
Låter som chminaca det där med hjärtat, fick lite ont runt/i hjärtat dagen efter haha, men ta en holk och softa
Mvh.
2016-01-01, 18:28
Medlem
Iofs är det rätt så konstigt att det bara är jag av 4 personer som känner såhär.

Ska försöka vara lugn, men tanken av att det kan vara spice gör mig extremt orolig. Jag vill inte dö! Ja kalla mig färsking om ni vill men jag är rädd.

Kan någon med kunskap meddela mig om hur farligt detta är för mig? När det har gått 3 dagar sen jag rökte skiten. Och finns det chans att jag dör nu i efterhand?

Hade det varit jätte farligt borde jag inte fått någon attack efter att jag rökt.

Just nu känner jag mig bara varm och som att någon är i mitt huvud med en hammare och bankar.
Hjärtat verkar slå i 140 slag, men jag räknade och fick 67 slag på en minut vilket verkar vara normalt.

Tack på förhand.
2016-01-01, 18:28
Medlem
Tjoflos avatar
Fan vad korkade människor är när man läser sådant här. Om de bakade en tårta och la i något brunt som ser ut som bajs, hade du ätit det då? Skärp till dig din jävla pissluffare och sluta ta dumma beslut
2016-01-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Fan vad korkade människor är när man läser sådant här. Om de bakade en tårta och la i något brunt som ser ut som bajs, hade du ätit det då? Skärp till dig din jävla pissluffare och sluta ta dumma beslut

Håller med dig, jag gjorde ett misstag och ja du har rätt. Men nu är jag orolig över döden och jag kommer aldrig göra om detta igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in