2015-12-30, 14:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Egotalk. Det finns inget jag som kan dra en nitlott. Det finns inget jag som fått en nitlott.
LIka lite som det finns en sten som känner skam.
Är du full eller påtänd?
Citera
2015-12-30, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Som sagt. Du kallar kvinnor för slynor, säger att tjocka kvinnor inte är riktiga kvinnor osv. Lev ditt bittra liv i din grotta så vi andra slipper se dig. Men hey, gå inte bananas med en automatkarbin är du snäll. Det finns faktiskt människor som vill leva trots att livet är hårt och skoningslöst mot de av oss som dragit många nitlotter.

Jag har dragit mängder med nitlotter ända sen födseln och har många gånger varit i färd med att ta mig av dag men har alltid ångrat mig och har heller aldrig belastat sjukvården med det. Det finns saker värda att leva för. Resor att göra, böcker att läsa, filmer att se, musik att lyssna på, polare att umgås med, god mat som ska upplevas, öl som ska testas och en massa annat. Livet blir vad man gör det till. Är man inte obotligt sjuk, svårt handikappad eller dylikt så finns det jävligt mycket att leva för trots att man inte får kärlek eller sex.

Jag tror det var i Full metal jacket som det sas "de döda vet bara en sak, det är bättre att var vid liv". Typ.
Men kvinnor kallar mig för pojke eller ser mig som omanlig för att jag inte är över en viss längd. Varför ska jag inte tillåtas ha preferenser om de aldrig kan acceptera som jag är? Med samma motivering accepterar inte jag att kalla kvinnor för kvinnor när de är över en viss vikt. De vill att killar ska bry sig om deras snällhet, omtänksamhet, generositet (som alla är lögnaktiga ord för att lura killen) men samtidigt uppskattar inte kvinnor mig för den snällhet, omtänksamhet osv som jag har. Därför jag att hata, de förtjänar hatet. Rätt åt alla gamla haggor som är utan barn. De förtjänar inte någons sperma.

Sen finns det massa bra saker i livet och det är synd att man öht ska bry sig om kvinnor.
Citera
2015-12-30, 15:01
Bannlyst
Citat:
Är du full eller påtänd?

Nej det är en del av upplysningen, den du ansåg dig vara befogad att förkasta utan reflektion innan i tråden i ren hybris skapad av din självgodhet.
Citera
2015-12-30, 16:12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Nej det är en del av upplysningen, den du ansåg dig vara befogad att förkasta utan reflektion innan i tråden i ren hybris skapad av din självgodhet.
Du ÄR full eller påtänd.
Citera
2015-12-30, 16:24
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Men kvinnor kallar mig för pojke eller ser mig som omanlig för att jag inte är över en viss längd. Varför ska jag inte tillåtas ha preferenser om de aldrig kan acceptera som jag är? Med samma motivering accepterar inte jag att kalla kvinnor för kvinnor när de är över en viss vikt. De vill att killar ska bry sig om deras snällhet, omtänksamhet, generositet (som alla är lögnaktiga ord för att lura killen) men samtidigt uppskattar inte kvinnor mig för den snällhet, omtänksamhet osv som jag har. Därför jag att hata, de förtjänar hatet. Rätt åt alla gamla haggor som är utan barn. De förtjänar inte någons sperma.

Sen finns det massa bra saker i livet och det är synd att man öht ska bry sig om kvinnor.

En mullig kvinna skulle inte bli vald av dig och dina gelikar, eftersom ni inte gillar mulliga tjejer. Visst, utbudet för henne begränsas men likväl så finns det de som kommer att gilla henne.

Då får du göra likadant, välja kvinnor som uppskattar eller skiter i din längd.

Jag tror det du missar lite här är att kvinnor är olika. Du säger kvinnor är si, kvinnor tänker så, men det är egentligen mer riktigt att säga "en del kvinnor ...".

Ja, du vet ju hur det är med hat, du hatar kvinnor för att du egentligen älskar dem.

Jag har inga barn och nu är det för sent för mig. Mitt ex och jag försökte länge och det är en livssorg att inte ha barn, att älska, uppfostra och se växa upp. Ändå så måste jag ju gå vidare, även om det är svårt. Jag känner mig ledsen nästan varje dag över det här, men jag får ändå också se att det finns bra saker i livet och försöka ändå. Det är nog inte så många som har livet på räls.
Citera
2015-12-30, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
En mullig kvinna skulle inte bli vald av dig och dina gelikar, eftersom ni inte gillar mulliga tjejer. Visst, utbudet för henne begränsas men likväl så finns det de som kommer att gilla henne.

Då får du göra likadant, välja kvinnor som uppskattar eller skiter i din längd.

Jag tror det du missar lite här är att kvinnor är olika. Du säger kvinnor är si, kvinnor tänker så, men det är egentligen mer riktigt att säga "en del kvinnor ...".

Ja, du vet ju hur det är med hat, du hatar kvinnor för att du egentligen älskar dem.

Jag har inga barn och nu är det för sent för mig. Mitt ex och jag försökte länge och det är en livssorg att inte ha barn, att älska, uppfostra och se växa upp. Ändå så måste jag ju gå vidare, även om det är svårt. Jag känner mig ledsen nästan varje dag över det här, men jag får ändå också se att det finns bra saker i livet och försöka ändå. Det är nog inte så många som har livet på räls.
Hur gammal är du om du vill svara?

För tjejer finns det alltid nån kille men för vanliga killar som mig så finns inte en enda tjej. De är borta. Var de är vet vi inte.

Nej, det där med längd kräver en förklaring här ser jag. Om jag frågar henne om hon tycker att jag är i ok längd så inbegriper frågan osäkerhet och därmed svaghet. Hur ska jag veta om hon uppskattar min längd om jag inte frågar och om jag frågar så har jag visat mig svag och blir bortvald pga det. Detta är sanningen.

Varför kunde du inte få barn då? Har du någon sjukdom eller problem med hälsan? Trist att du känner dig ledsen älskling. Jag fick aldrig tröst när jag blev sviken och jag vet inte om jag ska känna medlidande med varelser som ser ner på att jag blev sviken. Blir man sviken så tolkas ju det som svagt.

Apropå räls så är det ju alltid regel att säga att man DUMPADE när man egentligen har blivit DUMPAD. Därför att med dagens alla intellektuellt ohederliga varelser så är det status och styrka att säga att man dumpade och inte behövde henne. Man är attraktiv på andra håll och slipper känna sig i nöd av någon annan.

Vidrigt skräpbeteende.

Jag kan intyga att jag är en skön kille IRL men ingen tjej vill ju ses. Jag är redo att ses IRL bara för att.... Liksom.
Citera
2015-12-30, 17:27
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Men många heterosexuella kvinnor vill inte heller suga kuk, känslan av att ha en kuk i munnen är exakt samma. Jag tror att nästan alla i hela världen begriper detta.

Grejen är att alla är olika. Precis som alla har olika favoritställningar så är det inte alla som gillar samma saker. En del tjejer gillar inte att suga kuk, andra är inte intresserade av analsex osv. Precis som vissa killar inte gillar att slicka fitta, medan andra killar älskar det. Och så vidare. Så nej, alla upplever inte kuksugande på exakt samma sätt.
Citera
2015-12-30, 22:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1: Vi har olika smakpreferenser. En del gillar smaken av kyckling, andra inte. En del tycker uppenbarligen om smaken av en kuk (rentvättad får vi hoppas), andra inte.

OK. Varför skulle kvinnor gilla smaken av kuk mer än män?

Citat:
2: En smörgås är inte bara en smörgås. Olika bröd och olika pålägg gör olika smörgåsar till olika upplevelser. En bit barkröd med härsket smör och surströmming på är inte samma smak som en nygräddad ciabatta med ost, parmaskinka, ett salladsblad och grönsaker.

1) Men samma smörgås smakar på samma sätt. Det är inte som att kvinnor upplever surströmming som jätte-gott bara för att de är kvinnor right?

2) Så varför skulle kvinnor uppleva sex med män som jätte-roligt bara för att de är kvinnor?

Citat:
3: Du har frågat förut och fått samma svar från alla du ställt frågan till. Att tända på det motsatta könet ingår i att vara heterosexuell man eller kvinna. Tänder du på en kvinna vill du ha sex med henne. Tänder du på en man vill du ha sex med honom. Du kanske låter bli därför att du eller den andra personen är upptagen, sjuk, skadad eller motsvarande men känslorna kan du inte göra mycket åt.

1) Hur vet du det? Tänk om kvinnor har en helt annan definition av vad som ingår i att vara hetero-sexuell kvinna?

2) Men kvinnor tänder inte på män överhuvudtaget är det svårt att förstå?

Citat:
Sluta ställ frågor du redan fått svar på och sluta påstå att alla som säger emot dig ljuger eller e-transar. Det börjar bli rätt tradigt nu. Du kanske skulle förnya dig?

Sluta slingra dig.
Citera
2015-12-30, 22:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det som "hindrar" en heterokille från att suga kuk är väl i regel att han inte tänder på män och därför vill han inte suga kuk. Hur svårt kan det vara att förstå?

Jag tänder inte på män, därför har jag inte bögsex. Jag tänder inte på djur heller och således har jag inte djursex. Varför begriper alla utom du och babianen det här?

1) Men kvinnor tänder inte heller på män och de suger kuk ändå. Man behöver inte tända på män för att suga kuk det är bara att göra det.

2) Därför att man behöver inte tända på män för att ha sex med män. Så upplever kvinnor sex alltså på samma sätt som hetero-män upplever bög-sex.

3) Det är därför som kvinnor inte gillar sex och försöker att undvika det så mycket som möjligt.
Citera
2015-12-30, 22:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jo, fast det spelar ju mindre roll hur det smakar för kvinna resp. man.

Att vilja tillfredsställa sin/en man sitter i huvudet på den som gör det, vare sig man är kvinna eller homosexuell man. Man gör det (för det mesta) för att man älskar/gillar mottagaren av det hela och det har ingenting med smak att göra, utan är bara en del i helheten av att ha skönt tillsammans.

Varför skulle en heteroman göra det? Jag undrar om någon här bara löjlar sig för att hålla tråden levande ...

1) Varför skulle kvinnor älska/gilla män?

2) Vill män ha det skönt tillsammans med andra män? Så varför tror ni att kvinnor skulle vilja det?

3) Varför skulle en hetero-kvinna göra det? Kvinnor föds inte med en önskan att ha sex med män bara för att de är kvinnor.
Citera
2015-12-30, 22:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Grejen är att alla är olika. Precis som alla har olika favoritställningar så är det inte alla som gillar samma saker. En del tjejer gillar inte att suga kuk, andra är inte intresserade av analsex osv. Precis som vissa killar inte gillar att slicka fitta, medan andra killar älskar det. Och så vidare. Så nej, alla upplever inte kuksugande på exakt samma sätt.

1) På vilket sätt skulle kuk-sugande vara olika mellan män och kvinnor?

2) Om kvinnor upplever kuk-sugande på samma sätt som män då är det uppenbart varför kvinnor inte gillar sex right?
Citera
2015-12-30, 23:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
OK. Varför skulle kvinnor gilla smaken av kuk mer än män?

1) Men samma smörgås smakar på samma sätt. Det är inte som att kvinnor upplever surströmming som jätte-gott bara för att de är kvinnor right?

2) Så varför skulle kvinnor uppleva sex med män som jätte-roligt bara för att de är kvinnor?

1) Hur vet du det? Tänk om kvinnor har en helt annan definition av vad som ingår i att vara hetero-sexuell kvinna?

2) Men kvinnor tänder inte på män överhuvudtaget är det svårt att förstå?

Sluta slingra dig.
Du ställer samma frågor om och om igen. Jag har ingen lust att upprepa mig mer. Att vara heterosexuell handlar inte om hur du eller jag definierar ordets betydelse. Heterosexuell är den som tänder på motsatta könet. Bisexuell är den som tänder på män och kvinnor oavsett vilket kön h#n själv har. Vad är det som är så svårt att förstå?

Du vägrar ju ta in andras argument så varför ska någon överhuvudtaget respektera vad du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in