Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Men kvinnor kallar mig för pojke eller ser mig som omanlig för att jag inte är över en viss längd. Varför ska jag inte tillåtas ha preferenser om de aldrig kan acceptera som jag är? Med samma motivering accepterar inte jag att kalla kvinnor för kvinnor när de är över en viss vikt. De vill att killar ska bry sig om deras snällhet, omtänksamhet, generositet (som alla är lögnaktiga ord för att lura killen) men samtidigt uppskattar inte kvinnor mig för den snällhet, omtänksamhet osv som jag har. Därför jag att hata, de förtjänar hatet. Rätt åt alla gamla haggor som är utan barn. De förtjänar inte någons sperma.
Sen finns det massa bra saker i livet och det är synd att man öht ska bry sig om kvinnor.
En mullig kvinna skulle inte bli vald av dig och dina gelikar, eftersom ni inte gillar mulliga tjejer. Visst, utbudet för henne begränsas men likväl så finns det de som kommer att gilla henne.
Då får du göra likadant, välja kvinnor som uppskattar eller skiter i din längd.
Jag tror det du missar lite här är att kvinnor är olika. Du säger kvinnor är si, kvinnor tänker så, men det är egentligen mer riktigt att säga "en del kvinnor ...".
Ja, du vet ju hur det är med hat, du hatar kvinnor för att du egentligen älskar dem.
Jag har inga barn och nu är det för sent för mig. Mitt ex och jag försökte länge och det är en livssorg att inte ha barn, att älska, uppfostra och se växa upp. Ändå så måste jag ju gå vidare, även om det är svårt. Jag känner mig ledsen nästan varje dag över det här, men jag får ändå också se att det finns bra saker i livet och försöka ändå. Det är nog inte så många som har livet på räls.