Citat:
Ursprungligen postat av
Grovedark
Börjar närma mig 30. Utbildad, men arbetslös. Attraktiv, men singel. Lever på bidrag. Har gjort det mesta. Trött på att festa, resa och träna. Trött på kvinnor efter alla svek. Äger inget av värde. Ingen bil, inget hus. Har inga barn. Inget förhållande. Kass relation med familj, vi kommer inte överens. Mina dagar består av att kolla på serier och spela tvspel. Jag går runt med en obeskrivlig ilska, jag har varit nära att mista tålamodet flera gånger denna månad, och göra något som jag hade ångrat senare. Jag är arg, deprimerad och ledsen. Hatar människor, hatar livet, hatar hur jag inte lyckades med något. Inte nöjd med något alls.
Hur kunde det bli såhär?
Vad ska jag ta mig till?
Jadu... Du har ju klantat till livet ganska ordentligt... Less kvinnofolk men klagar över att vara singel men attraktiv, utbildad men inget jobb, Ilska?
Ja nog är du misslyckad alltid, lathet och onöjd med allt med bra prioriteringar i livet(supa, luffa runt och vara kroppsfixerad)
Du vill väl få ett fint 9-16 jobb där du kan sitta och runka på dagarna och dra in feta degen eller? Kanske en ny merca s-klass som förmånsbil?
Jobb finns men du är lat och oengagerad samtidigt som du tror att du får allt på silverfat.
Hårda verkligheten är: Skaffa väckarklocka, gå ner på närmaste mack eller donken om du inte har B/C körkort eller inte kan/ids jobba med det du är utbildad för.
'Kidz dees dayyzz'