Citat:
Du kanske skulle lämna den där flyktingsförläggningssängen och ta av dig burkan och ge dig ut och jogga på dagarna. Om din man tillåter detta. För du kan vara fet och ha bra kondition, och du kan vara smal och ha extremt dålig kondition. Givetvis är det en börda att släppa på egen kroppsvikt men det gäller ändå.
/david
/david
15 kilo på en kvinna motsvarar kanske 30 kilo på en man. Det är en enorm skillnad oavsett.
Citat:
Otroligt kul att se fru / fröken babianen (borde väl vara "babianissan"?) svinga för fullt i olika trådar, och se reaktionerna :-)
I princip så håller jag med henne, men hon är lite för kategorisk... verkligheten är inte alltid så svart eller vit.
Min erfarenhet är den att i stort sett alla kvinnor över 45 år är ointresserade av sex. punkt slut.
Det finns undantag, men de är få.
Är 45+are intresserade av sex så är det till 99% med div bivilkor.
Intressant att det är så få kvinnor här, oavsett ålder som motsäger babianen, eller ens kommenterar i sådan här (sex-)relationstrådar. Det i sig visar hur ointressant sex är den vanlige kvinnan... :-(
Hursomhelst, så skulle det vara jäkligt kul att se hur babianen är och resonerar det i verkliga livet... lika vältalig och provokativ ?
I princip så håller jag med henne, men hon är lite för kategorisk... verkligheten är inte alltid så svart eller vit.
Min erfarenhet är den att i stort sett alla kvinnor över 45 år är ointresserade av sex. punkt slut.
Det finns undantag, men de är få.
Är 45+are intresserade av sex så är det till 99% med div bivilkor.
Intressant att det är så få kvinnor här, oavsett ålder som motsäger babianen, eller ens kommenterar i sådan här (sex-)relationstrådar. Det i sig visar hur ointressant sex är den vanlige kvinnan... :-(
Hursomhelst, så skulle det vara jäkligt kul att se hur babianen är och resonerar det i verkliga livet... lika vältalig och provokativ ?
1) Ja exakt någon gång runt 40-50 tycker de flesta kvinnor att de är färdiga med sex alltså de tänker inte ha sex resten av livet. Det är någonting som de flesta män inte vet (förrän de får uppleva det) men det är common knowledge bland kvinnor.
2) Jag är väldigt snäll IRL.
Citat:
1) Menar du att det är en helt olika upplevelse att äta mat för kvinnor och män? För om mat är samma då borde kuk-sugning också vara samma right?
2) Du kan jämföra med vilken sport-aktivitet som helst. Det går inte ihop att vara fet och samtidigt vara en bra fotbolls-spelare.
Citat:
Ja det är ett creep. När kvinnor tittar på porr då identifierar de sig med kvinnan. Om det inte finns någon kvinna är det meningslöst. Dessutom är bög-porr äckligt att kvinnor skulle titta på det är en myt från PK-media.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-29 kl. 15:29.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-29 kl. 15:29.