2015-12-29, 15:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Du kanske skulle lämna den där flyktingsförläggningssängen och ta av dig burkan och ge dig ut och jogga på dagarna. Om din man tillåter detta. För du kan vara fet och ha bra kondition, och du kan vara smal och ha extremt dålig kondition. Givetvis är det en börda att släppa på egen kroppsvikt men det gäller ändå.

/david

15 kilo på en kvinna motsvarar kanske 30 kilo på en man. Det är en enorm skillnad oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Otroligt kul att se fru / fröken babianen (borde väl vara "babianissan"?) svinga för fullt i olika trådar, och se reaktionerna :-)
I princip så håller jag med henne, men hon är lite för kategorisk... verkligheten är inte alltid så svart eller vit.
Min erfarenhet är den att i stort sett alla kvinnor över 45 år är ointresserade av sex. punkt slut.
Det finns undantag, men de är få.
Är 45+are intresserade av sex så är det till 99% med div bivilkor.

Intressant att det är så få kvinnor här, oavsett ålder som motsäger babianen, eller ens kommenterar i sådan här (sex-)relationstrådar. Det i sig visar hur ointressant sex är den vanlige kvinnan... :-(
Hursomhelst, så skulle det vara jäkligt kul att se hur babianen är och resonerar det i verkliga livet... lika vältalig och provokativ ?

1) Ja exakt någon gång runt 40-50 tycker de flesta kvinnor att de är färdiga med sex alltså de tänker inte ha sex resten av livet. Det är någonting som de flesta män inte vet (förrän de får uppleva det) men det är common knowledge bland kvinnor.

2) Jag är väldigt snäll IRL.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är inget argument. Resten är nonsens. Maraton har inget med ämnet att göra och är en ytterst dålig jämförelse.

1) Menar du att det är en helt olika upplevelse att äta mat för kvinnor och män? För om mat är samma då borde kuk-sugning också vara samma right?

2) Du kan jämföra med vilken sport-aktivitet som helst. Det går inte ihop att vara fet och samtidigt vara en bra fotbolls-spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Då gillar alltså inte att ha sex, OK då vet vi att du inte är intresserad av sex.

Tyvärr köper jag inte att du är kvinna för varför skulle en kvinna tända på bögporr. Föreställer du dig att du är en man som suger kuk, seriöst?

Ja det är ett creep. När kvinnor tittar på porr då identifierar de sig med kvinnan. Om det inte finns någon kvinna är det meningslöst. Dessutom är bög-porr äckligt att kvinnor skulle titta på det är en myt från PK-media.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-29 kl. 15:29.
Citera
2015-12-29, 18:41
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Menar du att det är en helt olika upplevelse att äta mat för kvinnor och män? För om mat är samma då borde kuk-sugning också vara samma right?
Irrelevant som sagt.
Citera
2015-12-29, 19:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Irrelevant som sagt.

1) Nej det är 100% relevant. Både män och kvinnor kan suga kuk det är rimligt att anta att det upplevs ungefär likadant av båda könen. Eller tror ni att kuk smakar som godis för kvinnor?

2) Så om män inte gillar att suga kuk finns det ingen anledning till att kvinnor ska gilla det. Det är inte så att kvinnor föds med en kuk-sugnings funktion.

3) Tänk nu på vad som skulle krävas för att få en man att gå med på att suga kuk 1 gång/vecka. Då ni se att de flesta kvinnor säljer sig billigt i jämförelse med vad en man skulle kräva.

4) Nu kan vi tala om anal-sex för att båda män och kvinnor kan bli knullade analt så det är rimligt att anta att det upplevs ungefär likadant av båda könen. Vad skulle det krävas för att få en hetero-man att ställa på att bli anal-knullad 1 gång/vecka?

5) Ni ser varför kvinnor inte gillar sex. Ni kan se att många kvinnor upplever män som typ bög-våldtäkts-män.
Citera
2015-12-29, 22:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Nej det är 100% relevant. Både män och kvinnor kan suga kuk det är rimligt att anta att det upplevs ungefär likadant av båda könen. Eller tror ni att kuk smakar som godis för kvinnor?

2) Så om män inte gillar att suga kuk finns det ingen anledning till att kvinnor ska gilla det. Det är inte så att kvinnor föds med en kuk-sugnings funktion.

3) Tänk nu på vad som skulle krävas för att få en man att gå med på att suga kuk 1 gång/vecka. Då ni se att de flesta kvinnor säljer sig billigt i jämförelse med vad en man skulle kräva.

4) Nu kan vi tala om anal-sex för att båda män och kvinnor kan bli knullade analt så det är rimligt att anta att det upplevs ungefär likadant av båda könen. Vad skulle det krävas för att få en hetero-man att ställa på att bli anal-knullad 1 gång/vecka?

5) Ni ser varför kvinnor inte gillar sex. Ni kan se att många kvinnor upplever män som typ bög-våldtäkts-män.
Bullshit. Påtvingat bögsex för heteromän har inget med ämnet att göra. Sluta använd det som ett argument.

Nej kvinnor ser överlag inte män som bögvåldtäktsmän. Du är bara larvig. Det går inte att ta dig seriöst. Jag har aldrig hört någon kvinna uttrycka sig så, inte ens skrällena i Fi! säger så. De skriver inte ens så i sina aggresiva hatbloggar. De säger en massa andra vidrigheter men de kallar inte män för bögvåldtäktsmän.
Citera
2015-12-29, 22:28
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:

1 och 2) Knappast. Det upplevs inte ens likadant bland individer av samma kön. Som ett exempel så finns det kvinnor som gillar att suga kuk, medan andra ogillar det och suger helst inte kuk överhuvudtaget. Om inte ens kvinnor som helhet tycker samma sak om det, varför skulle alla män och kvinnor uppleva det här med suga kuk likadant?

3 och 4)

Fast varför ska någon bli påtvingad något som de inte vill? Oavsett om det handlar om att suga kuk, analsex eller något annat. Det är väl klart som fan att man inte uppskattar något om man blir påtvingad skiten? Men man kan uppskatta andra delar som har med sex att göra.

5) Det finns kvinnor som gillar sex. Och jag tror knappast att många kvinnor upplever män som typ bög-våldtäkts-män.
Citera
2015-12-29, 22:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Bullshit. Påtvingat bögsex för heteromän har inget med ämnet att göra. Sluta använd det som ett argument.

1) På vilket sätt är det annorlunda från att kvinnor tvingas att ha sex med män?

2) Tror du (ni) att vanliga kvinnor vill ha sex med män?

Citat:
Nej kvinnor ser överlag inte män som bögvåldtäktsmän. Du är bara larvig. Det går inte att ta dig seriöst. Jag har aldrig hört någon kvinna uttrycka sig så, inte ens skrällena i Fi! säger så. De skriver inte ens så i sina aggresiva hatbloggar. De säger en massa andra vidrigheter men de kallar inte män för bögvåldtäktsmän.

1) Hur vet du det?

2) Den är en sån sak som kvinnor inte säger högt för att det är typ tabu.

3) Om män hade blivit bög-våldtagna regelbundet tror du att de skulle skriva om det i bloggar då? Det är den sortens sak som kvinnor inte talar om för att det är så hemskt.
Citera
2015-12-29, 22:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
1 och 2) Knappast. Det upplevs inte ens likadant bland individer av samma kön. Som ett exempel så finns det kvinnor som gillar att suga kuk, medan andra ogillar det och suger helst inte kuk överhuvudtaget. Om inte ens kvinnor som helhet tycker samma sak om det, varför skulle alla män och kvinnor uppleva det här med suga kuk likadant?

1) På vilket sätt skulle det upplevas annorlunda? Menar du att kuk smakar olika för olika personer?

2) Varför skulle kvinnor gilla att suga kuk? Har du någonsin funderat på hur det känns att suga en mans kuk? Tror du (ni) att kvinnor får någon annan känsla av det än vad män får bara för att de är kvinnor?

Citat:
3 och 4)
Fast varför ska någon bli påtvingad något som de inte vill? Oavsett om det handlar om att suga kuk, analsex eller något annat. Det är väl klart som fan att man inte uppskattar något om man blir påtvingad skiten? Men man kan uppskatta andra delar som har med sex att göra.

1) Därför att det förväntas kulturellt att kvinnor ställer upp på sex med män. Det finns stammar där det förväntas kulturellt att alla män suger kuk och då gör de det.

2) Vilka delar av sex med en man skulle män uppskatta?

Citat:
5) Det finns kvinnor som gillar sex. Och jag tror knappast att många kvinnor upplever män som typ bög-våldtäkts-män.

1) Ja men sådana kvinnor är en minoritet typ 10%.

2) Hur skulle hetero-män uppleva det om de levde med bögar som försökte ha sex med dem hela tiden?

3) Tror du att kvinnor är mer attraherade till män än vad män är?
Citera
2015-12-29, 23:47
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
1) På vilket sätt skulle det upplevas annorlunda? Menar du att kuk smakar olika för olika personer?

Ja, precis. Varför skulle alla (oavsett kön) uppleva exakt samma sak när de suger kuk? Som om det inte finns något som helst skillnad eller variation.

Citat:
Därför att det förväntas kulturellt att kvinnor ställer upp på sex med män. Det finns stammar där det förväntas kulturellt att alla män suger kuk och då gör de det.

Även om det vore kulturellt, så måste man faktiskt inte ställa upp på något överhuvudtaget. Man ska inte behöva ställa upp på saker sexuellt om man inte vill, och inte bli påtvingad något man inte vill. Så man ska inte skylla på kulturella förväntningar.

Citat:
Har du någonsin funderat på hur det känns att suga en mans kuk?

Som tjej med erfarenhet av att suga kuk, så behöver jag inte fundera på hur det känns. Jag vet redan hur det känns. Så varför ska jag fundera på det?

Citat:
Tror du att kvinnor är mer attraherade till män än vad män är?

Beror väl på deras sexuella läggning. Lesbiska kvinnor är ju knappast attraherade av män, och heterosexuella män är knappast attraherade av män. Men heterosexuella kvinnor och homosexuella/bisexuella män är väl ungefär lika attraherade av män?
Citera
2015-12-30, 00:04
Medlem
Jag är tjej och jag är intresserad av sex.
Citera
2015-12-30, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elinisss
Jag är tjej och jag är intresserad av sex.

Babianens forskning säger att du har fel.

Eller så är du del av den avvikande gruppen som består av 5%.

Babianen har du tagit Rich Pianas 5%?
Citera
2015-12-30, 02:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) På vilket sätt är det annorlunda från att kvinnor tvingas att ha sex med män?

2) Tror du (ni) att vanliga kvinnor vill ha sex med män?

1) Hur vet du det?

2) Den är en sån sak som kvinnor inte säger högt för att det är typ tabu.

3) Om män hade blivit bög-våldtagna regelbundet tror du att de skulle skriva om det i bloggar då? Det är den sortens sak som kvinnor inte talar om för att det är så hemskt.
Som sagt, du använder samma ickeargument gång på gång och vägrar ta till dig vad andra skriver.
Citera
2015-12-30, 08:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, precis. Varför skulle alla (oavsett kön) uppleva exakt samma sak när de suger kuk? Som om det inte finns något som helst skillnad eller variation.

1) Så du menar att kuk smakar helt annorlunda för kvinnor jämfört med hur det smakar för män? Hur skulle det fungera?

2) För att det är samma sak. Precis som att det är samma sak att äta en smörgås.

3) Vad skulle skillnaden vara?

Citat:
Även om det vore kulturellt, så måste man faktiskt inte ställa upp på något överhuvudtaget. Man ska inte behöva ställa upp på saker sexuellt om man inte vill, och inte bli påtvingad något man inte vill. Så man ska inte skylla på kulturella förväntningar.

I princip alla kvinnor ställer upp på sex fast de inte vill. Det är en del av att vara kvinna.

Citat:
Som tjej med erfarenhet av att suga kuk, så behöver jag inte fundera på hur det känns. Jag vet redan hur det känns. Så varför ska jag fundera på det?

Att e-transa på Internet är inte samma sak som att vara kvinna.

Citat:
Beror väl på deras sexuella läggning. Lesbiska kvinnor är ju knappast attraherade av män, och heterosexuella män är knappast attraherade av män. Men heterosexuella kvinnor och homosexuella/bisexuella män är väl ungefär lika attraherade av män?

Varför skulle en hetero-sexuell kvinna vara sexuellt attraherad av män? Hur skulle det funka?

Citat:
Som sagt, du använder samma ickeargument gång på gång och vägrar ta till dig vad andra skriver.

Svara på frågan, varför skulle kvinnor vilja ha sex med män?
Senast redigerad av Babianen 2015-12-30 kl. 08:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in