Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
...
Om ni inte blir övertygade om någons skuld när det ser ut som det gör i det här fallet med
en helt överväldigande bevisning mot den dömde, så när fan blir ni då övertygade?
Aldrig i nåt fall kanske?
Varför finns Neros blod på insidan av Lisas byxor? Vad har han haft där att göra?
För att nämna en sak bland många flera. Kanske den allra tyngsta.
Det finns bara spår efter NB. Någon av de 6 personer du babblar om i din mördarkramande
och rättshaveristiska jävla nit lär du inte kunna trycka in i den här historien hur det än
ljugs och önsketänks. Ingen av dessa sex. Och ingen annan heller.
Bara en enda kvar. N E R I J U S Spermavisious!
Bra inlägg, jag instämmer i dina frågeställningar och synpunkter.
Ingen har hittills kunnat ge en trovärdig förklaring till varför NB:s blod finns på insidan av Lisas byxor. Inte här och inte i rätten.
Som när Lisas far tog upp detta.
Citat:
"Jag skulle ju oerhört gärna vilja att försvaret berättar varför hans fingrar finns..vad heter det, hans fingrar finns innanför min tös byxor, i linningen där och i knappar och grejer. Dom flyger inte dit.
Han får vara hur snäll han vill men där kan han börja med att berätta"..
Eller när Brandtler tog upp frågan med Jan Olsson, när han frågade vad Nerijus fingrar gjort innanför Lisas byxlinning. Olssons svar där säger ju allt.
Citat:
"Det är väl vad det är."
Det är verkligen precis vad det ser ut som och det är den enkla förklaringen att mördaren Nerijus fingrar var innanför Lisas byxlinning, när han drog ner hennes byxor.