2015-12-27, 09:54
Medlem
Är det någon som vet om den försvunna farbrodern ( Dennis Dahlberg )kom till rätta eller är han fortfarande borta.
Citera
2015-12-29, 11:17
Medlem
Denna kvinna är farlig...hon har anmäld andra människor tidigare, sin pappa, mamma tidigare ex osv. försvann pengar från vetrinären veckan innan....deras prövotiden för äktenskapet går ut nu......Vetrinären har inga barn.....Då ärver hon pengar o tillgångar ...fantastiskt tillfällighet att hon körde på han ler* bor hon inte nu hos ex maken??
Citera
2015-12-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosextoday
Denna kvinna är farlig...hon har anmäld andra människor tidigare, sin pappa, mamma tidigare ex osv. försvann pengar från vetrinären veckan innan....deras prövotiden för äktenskapet går ut nu......Vetrinären har inga barn.....Då ärver hon pengar o tillgångar ...fantastiskt tillfällighet att hon körde på han ler* bor hon inte nu hos ex maken??

Han (veterinären) ska ha 4 vuxna barn om jag kommer ihåg rätt och iom att de låg i skilsmässa borde hon inte ärva något. Anledningen till att de inte skilde sig tidigare var att hon skulle gå tomhänt ut skilsmässan och inte klarade sig ekonomiskt. Det är hennes ex (som är 66 år) som är pappa till hennes dotter. Hon har anmält sitt ex många,många gånger för misshandel. Hon fick bilen av sin nuvarande man. Vet att det var mycket snack när de gjorde slut förra gången då hon anklagades för att ha snott pengar, shoppat på Ikea för 20-30 tusen på hans konto m.m.
Citera
2015-12-29, 11:52
Medlem
Och nu får denna kvinna även änkepension dessutom! Den enes död den andres bröd
Citera
2015-12-29, 11:57
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Och nu får denna kvinna även änkepension dessutom! Den enes död den andres bröd
Änkepensionen är väl avskaffad? Den torde ha avskaffats långt innan de gifte sig.
Jag kollade, förresten:

Citat:
Om din make avlidit så kan du som är kvinna få änkepension. Eftersom änkepension i princip avskaffats från den 1 januari 1990 så krävs det att du var gift med honom före lagen ändrades.

https://secure.pensionsmyndigheten.se/Ankepension.html
Citera
2015-12-29, 11:58
Medlem
Han har inga Barn tidigare!! Hon har ett innan en dotter med travtränare tidigare. Hon anmäkde honom också med misshandel o sexbrott som inte blev åtal.Hon tog lån innan genom ex mannen sen stack hon o han fick står för skulden på Forex!
Citera
2015-12-29, 11:59
Medlem
men då får hon säker nån form ersättning när maken dör!!
Citera
2015-12-29, 12:02
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
men då får hon säker nån form ersättning när maken dör!!
Vissa försäkringar kanske kan falla ut men jag är osäker på om de gäller vid dödsfall när paret ligger i skilsmässa. Kanske finns det någon annan här som vet?
Citera
2015-12-29, 12:42
Medlem
Tror hon har förhållande med polis!!
Citera
2015-12-29, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Vissa försäkringar kanske kan falla ut men jag är osäker på om de gäller vid dödsfall när paret ligger i skilsmässa. Kanske finns det någon annan här som vet?
Hon vet vad som händer när han dör- med 100% säkerhet!!
Citera
2015-12-29, 12:55
Medlem
proggbondens avatar
Jodå, han har visst barn sen tidigare, vuxna, möjligen 1 dotter, men ingen bor i Skåne som jag förstår det.
Citera
2015-12-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proggbonden
Jodå, han har visst barn sen tidigare, vuxna, möjligen 1 dotter, men ingen bor i Skåne som jag förstår det.

vet att hon inte har något barn tidigare....vetrinären försökte adoptera hennes flicka men f.d pappa vägrade det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in