2015-12-27, 17:51
Medlem
En sak jag tycker är synd är att det inte finns någon workshop i något valv eller i glowing sea.

Hade vart stentufft att bo nere i vault 111
Citera
2015-12-27, 18:34
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
En sak jag tycker är synd är att det inte finns någon workshop i något valv eller i glowing sea.

Hade vart stentufft att bo nere i vault 111

Jättekul att bo i en evig radioaktiv storm om man inte är med i atomkyrkan
Meningen är inte att majskolvarna ska bitas när man försöker skörda dom och deathclaws är inga goda grannar, de lånar gräsklipparen hela tiden och lämnar aldrig tillbaka den.

Men att ingen vill bo i ett valv begriper jag inte, även 111 borde väl vara bättre än att bo i någon dåligt isolerad träkoja
Citera
2015-12-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Meningen är inte att majskolvarna ska bitas när man försöker skörda dom och deathclaws är inga goda grannar, de lånar gräsklipparen hela tiden och lämnar aldrig tillbaka den.

Men att ingen vill bo i ett valv begriper jag inte, även 111 borde väl vara bättre än att bo i någon dåligt isolerad träkoja

Är lite besviken på att inget faction slagit sig ner i ett valv, eller gunners hänger ju i nått och så men ingen faction du kan alliera dig med och köra uppdrag åt och så.. Jag hade velat kunna dekorera ett valv själv och bott där.. Får man hoppas på DLC material?
Citera
2015-12-27, 18:55
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Är lite besviken på att inget faction slagit sig ner i ett valv, eller gunners hänger ju i nått och så men ingen faction du kan alliera dig med och köra uppdrag åt och så.. Jag hade velat kunna dekorera ett valv själv och bott där.. Får man hoppas på DLC material?

Citera
2015-12-27, 19:25
Medlem
Citat:

Haha okej då kanske inte glowing sea. Skulle bli svårt att få villan såld där...
Citera
2015-12-27, 19:38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har du en gång haft honom som kompanjon så finns han i det settlement du väljer att lämna honom.

Det var när jag var i Kellogs hus och behövde hunden som han försvann iom att jag bytte ut honom.
Citera
2015-12-27, 20:16
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Det var när jag var i Kellogs hus och behövde hunden som han försvann iom att jag bytte ut honom.

Men då ska du ha fått en fråga om var du vill skicka honom
Citera
2015-12-27, 22:23
Medlem
Elementarts avatar
I Hangmans Alley verkar det som att många Settlers bara står i en klump utan att göra nånting, jag försöker beordra dem att göra lite trädgårdsarbete, men de står fortfarande bara kvar. Är det någon annan som har haft problem med detta i just detta område? För det verkar som att de har svårt att röra på sig i trånga utrymmen.
Citera
2015-12-27, 22:39
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Men då ska du ha fått en fråga om var du vill skicka honom

Minns inte vilket jag valde
Citera
2015-12-27, 23:18
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:

Men då får du för fan skylla dig själv

Citera
2015-12-27, 23:29
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Det kan också vara så att han står och hänger vid Trinity Tower om du valde att inte skicka honom till något speciellt settlement. Annars blir det till att leta...

Det hade verkligen behövts någon lista i Pip-boyen där man kan se var man har sina companions.
Citera
2015-12-27, 23:54
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
I värsta fall får du leta upp konsol kommandot som skickar han till dig, om du spelar på PC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in