2015-12-19, 12:52
Medlem
Jag har en seriös fråga som låter oseriös men jag vet inte hur jag ska ställa den bättre : Styrs Google/YouTube av judeaktivister ("judemaffian")? Jag har inget emot judar egentligen men youtube raderar videor som tex ifrågasätter judiska religiösa texter, deras historiska ursprung kulturella position i Israelitiernas samhälle. Om jag skulle ställa denna fråga på Facebook skulle jag tveklöst få svaret nej. Skulle jag fråga Svenska Motståndsrörelsen skulle de säga att judar styr hela vår onda värld. Finns det någon som kan ge ett trovärdigt svar om sionistisk styrning, dess vara eller icke vara, och eventuella utbredning över dagens tunga informationsföretag på nätet?
Citera
2015-12-19, 19:40
Moderator
Länkpost raderad.

/Moderator
Citera
2015-12-23, 21:16
Moderator
OT raderat och varning för brott mot regel 0.06 utdelad.

Länkar får givetvis postas, som stöd till det egna inlägget.
Enbart länkar ska postas i (FB) Länktips Konspirationer.

Läs mer om detta här: (FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!

/Moderator
Citera
2015-12-23, 23:41
Bannlyst
Ja, jag orkar inte leta upp namn men det räcker med sunt förnuft. Sker det censur av judiskt material är det judarna som ligger bakom. Ingen annan skulle göra det. Judarna är överallt, de är sjuka i huvudet och vill döda och/eller förslava alla. Sociopater.
Citera
2015-12-25, 13:30
Medlem
HipToBeSquares avatar
Grundarna är Larry Page och Sergey Brin. Larry Page har judisk mor. Sergey Brin är heljude. Båda två är sionister.
Citera
2015-12-26, 00:23
Medlem
Judar förefaller väldigt drivna. Både generellt och för någon sorts judisk lojalitet. Det leder givetvis till inflytande. Är vi ickejudar lata?
Citera
2015-12-26, 12:32
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -boof-
Ja, jag orkar inte leta upp namn men det räcker med sunt förnuft. Sker det censur av judiskt material är det judarna som ligger bakom. Ingen annan skulle göra det. Judarna är överallt, de är sjuka i huvudet och vill döda och/eller förslava alla. Sociopater.

Bevisligen räcker det inte med sunt förnuft eftersom jag inte intiutivt förstår att Google styrs av judar.
Att påstå att något är på ett visst sätt på grund av att du inte kan tänka dig hur det skulle kunna vara på ett annat är ett argument from ignorance.

Hur du någonting (förutom att det "bara är så") att underbygga din tes med?
Citera
2015-12-26, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Bevisligen räcker det inte med sunt förnuft eftersom jag inte intiutivt förstår att Google styrs av judar.
Att påstå att något är på ett visst sätt på grund av att du inte kan tänka dig hur det skulle kunna vara på ett annat är ett argument from ignorance.

Hur du någonting (förutom att det "bara är så") att underbygga din tes med?

Grundarna är judar och censur bedrivs, räcker inte det?
Citera
2015-12-26, 23:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -boof-
Grundarna är judar och censur bedrivs, räcker inte det?

Räcker för vadå?
Vilken folkgrupp eller ras eller nation eller ens företag har aldrig bedrivit censur eller vinklat information?
Citera
2015-12-28, 00:11
Moderator
OT raderat.
Ämnet är "Styrs Google/YouTube av judeaktivister".
Inte om andra debattörer är judar eller inte.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in