2015-12-26, 22:19
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Lätt. Hade köpt en ny ifall min size fanns

Är det verkligen så illa med din att det inte går att fixa den efter tvätten?
Citera
2015-12-26, 22:39
Medlem
Fick fnatt och klickade nyss hem denna

http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41602014sj.html

Någon som har testat en?

Köpte en L, är 183/75.
Det borde väl bli bäst?
Citera
2015-12-26, 22:41
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Fick fnatt och klickade nyss hem denna

http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41602014sj.html

Någon som har testat en?

Köpte en L, är 183/75.
Det borde väl bli bäst?

Den såg jävligt fet ut. Vet inte om det är för mycket att begära men skulle du kunna tänka dig att lägga upp en bild på dig med jackan på?
Citera
2015-12-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Den såg jävligt fet ut. Vet inte om det är för mycket att begära men skulle du kunna tänka dig att lägga upp en bild på dig med jackan på?

Nejdå, löser det när jackan kommer.

Någon som vet hur det funkar med returer nu när det är rea? Borde vara som vanligt va? Tacksam för svar.
Citera
2015-12-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Är det verkligen så illa med din att det inte går att fixa den efter tvätten?

Kan visa en bild imorrn.

Det ser ut som vita saltfläckar och ränder. Men de har liksom...färgats in. Jättemärkligt.
Citera
2015-12-26, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname

Haha. Exakt samma som jag klicka hem för ett par timmar sedan.
Citera
2015-12-27, 00:28
Medlem
Hur ser det ut med rea i danmark hörde något om att dom inte brukar ha mellandagsrea utan att dom istället brukar ha rea efter nyår är det sant?
Citera
2015-12-27, 02:18
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesse
Hur ser det ut med rea i danmark hörde något om att dom inte brukar ha mellandagsrea utan att dom istället brukar ha rea efter nyår är det sant?
Stämmer. CasualClothing brukar köra sin rea efter nyår.
Citera
2015-12-27, 03:06
Medlem
Någon som har erfarenhet med Marshall Artist sweatsen som finns på t.ex. Terrace? Hur sitter dem? Sitter vanligtvis mellan M och L, syftar på typ "Marque" och liknande.
Citera
2015-12-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Nejdå, löser det när jackan kommer.

Någon som vet hur det funkar med returer nu när det är rea? Borde vara som vanligt va? Tacksam för svar.
Samma, alltid 14 dagars returrätt inom EU.

En L kan eventuellt vara för stor för dig, jag har behövt gå ned från XL till L på senare kollektioner/ vissa modeller. 185cm+/ 85kg+ är jag. Fler som upplever samma sak?
Citera
2015-12-27, 13:29
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Hej, sökte i tråden men frågar igen. Finns det några butiker i Berlin man bör besöka nu när man är påväg dit? Verkade vara fattigt med Stone Island när jag sökte på nätet. Någon som varit på plats och vet?
Hur är det med sportmärken som Ellesse osv? Tack på förhand
Citera
2015-12-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob'sYerUncle
Hej, sökte i tråden men frågar igen. Finns det några butiker i Berlin man bör besöka nu när man är påväg dit? Verkade vara fattigt med Stone Island när jag sökte på nätet. Någon som varit på plats och vet?
Hur är det med sportmärken som Ellesse osv? Tack på förhand

Adidas butik på kurfurstendamm är att rekommendera. Paul & Shark finns även på kurfurstendamm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in