Citat:
Ursprungligen postat av
lbl
Det ska inte vara något komma i den meningen.
Du har fortfarande inte förstått vad jag hela tiden sagt: att för en STOCKHOLMARE går blåbussarna i Stockholms INNERstad.
Alltså kan man inte längre använda fejkade SMS-biljetter på blåbussarna, utan bara på röda bussar vad det gäller INNERstan.
Och sånt är det nog rätt bra för folk i gemen att känna till INNAN de kliver ombord!
Och din signatur är fortfarande felstavad ...
LÄS dina privata meddelanden.
Idiot! Jag betonar att den tillhör Solna stad. Betonar är väl vad du försöker att göra, när du börjar random ord med versal här och var. Vem vet, kanske dyker detta upp i programmet "Veckan Brott", eller om det var "Veckans brott", inte det då jag; du ska ta det lugnt.
Fint att du äntligen erkänner att du har haft fel hela tiden!

Nej, för en Stockholmare så går blåbussarna i hela Stockholms län.
När du fortsätter att hoppa på en människa för dessa signatur, trots många egna fel i svenskan, så visar det bara på att du är en människa som hoppar på andra, för att försöka berika sitt eget trista liv. Troligtvis var du, i skolan, en mobbare. Oavsett vilket, så är detta sista gången jag kommer att svara dig. Vi kommer inte längre än såhär. Hoppas att du håller dig till innerstan, så att vi slipper att stöta på varandra IRL.