2017-06-12, 06:50
Medlem
Mrkoffs avatar
Hejsan någon här som har tips på hyfsat billigt hotell nära Artemis typ gång avstånd har kollat runt lite men tycker det är bäst att fråga expertisen här
Citera
2017-06-12, 11:56
Medlem
Mrkoffs avatar
Och en annan sak jag funderar på är att ni säger att ni låser in pengar och mobil i värdeskåp hur går betalningen till för exempel ett knull eller en öl i baren måste man springa efter pengar varje gång till skåpet eller är det bäst att bära plånboken med sej ?
Vad ligger priserna på en öl eller en drink om man känner för att släcka törsten
Citera
2017-06-12, 12:25
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff
Hejsan någon här som har tips på hyfsat billigt hotell nära Artemis typ gång avstånd har kollat runt lite men tycker det är bäst att fråga expertisen här

Ska det vara hyfsat eller billigt? :-)
Kronprintz ligger på gångavstånd och är bra, men ligger inte lägst i pris.
Jag brukar kolla på Booking.com efter alternativ längs S-bahn mellan Westcreutz och Zoo.
Runt stationen Charlottenburg, finns en del rätt billiga alternativ, Abendstern t ex.
Runt stationen Savignyplatz är det lite dyrare, men ändå rimliga priser. Novum Hotel Gates har jag bott på några gånger. 5-10 minuter att gå till Savignyplatz. S-bahn till Westcreutz (Artemis) tar typ 3-5 minuter + 5 minuters gångväg.
Citera
2017-06-12, 12:30
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff
Och en annan sak jag funderar på är att ni säger att ni låser in pengar och mobil i värdeskåp hur går betalningen till för exempel ett knull eller en öl i baren måste man springa efter pengar varje gång till skåpet eller är det bäst att bära plånboken med sej ?
Vad ligger priserna på en öl eller en drink om man känner för att släcka törsten

Hur det går till? Tjejen följer med till värdeskåpet och du ger henne pengar. Inga problem med det alls. öl / drinkpoletter köper du i receptionen för 10€ styck och dom är det enda du ska springa runt med. Har plånboken i fickan på badrocken tror jag är en ruskigt dålig idé.
Värdeskåpen är centralt placerade, så du behöver alltså inte ner i nån källare för att komma åt dom.
Citera
2017-06-12, 13:21
Medlem
Mrkoffs avatar
Ok!
Tack för svaret
Citera
2017-06-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Hur det går till? Tjejen följer med till värdeskåpet och du ger henne pengar. Inga problem med det alls. öl / drinkpoletter köper du i receptionen för 10€ styck och dom är det enda du ska springa runt med. Har plånboken i fickan på badrocken tror jag är en ruskigt dålig idé.
Värdeskåpen är centralt placerade, så du behöver alltså inte ner i nån källare för att komma åt dom.

Kan tillägga att för massage på nedervåningen måste du ta med dina ~40€ om du inte har en vacker magväska
Men massörerna brukar vara coola så om du står där nere och det blev ledigt, så brukar man kunna springa upp å hämta det efter man är klar.
Citera
2017-06-12, 22:16
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Kan tillägga att för massage på nedervåningen måste du ta med dina ~40€ om du inte har en vacker magväska
Men massörerna brukar vara coola så om du står där nere och det blev ledigt, så brukar man kunna springa upp å hämta det efter man är klar.

Har ibland funderat på att ta en massage nere vid poolen. Men i valet mellan att bli masserad av en man eller avsugen av en snygg tjej så har alltid tjejen vunnit hittills.
Citera
2017-06-12, 22:58
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Har ibland funderat på att ta en massage nere vid poolen. Men i valet mellan att bli masserad av en man eller avsugen av en snygg tjej så har alltid tjejen vunnit hittills.

Haha! Väl talat!

Kan tillägga att jag gladeligen lägger upp 60 EUR för att GE massage till en av tjejerna på Artemis hellre än att betala 40 EUR för att få en av gentlemännen där. Och då vet jag att dom är bra!
Citera
2017-06-13, 07:37
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666

Det ena behöver inte förta det andra..
Efter ett par, tre vändor på rum så sitter en hård massage av en man bra.

Det är en skön känsla att känna sig mätt. När jag var ung trodde jag aldrig att jag skulle välja en kopp kaffe framför en snygg naken tjej som kom och ville ha med en på ett BJ ;-)
Citera
2017-06-13, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det ena behöver inte förta det andra..
Efter ett par, tre vändor på rum så sitter en hård massage av en man bra.

Det är en skön känsla att känna sig mätt. När jag var ung trodde jag aldrig att jag skulle välja en kopp kaffe framför en snygg naken tjej som kom och ville ha med en på ett BJ ;-)

Ja exakt. Män som vill ha massage av en av dessa kvinnor (läs slim/petite som de flesta är) framför en bastant karl har nog aldrig fått riktig massage och uppskattat det !

För mig är detta en av de viktigaste "pit stops" i halvtid hehe. Man brukar få riktigt bra massage på benen också vilket är behövligt efter flertalet juckande i halmen
Citera
2017-06-14, 05:44
Medlem
BlueStars avatar
Ett inlägg som var en ren recension har brutits ut och lagts i en egen tråd i recensionsforumet:

(FB) Heaven7 saunaclub, Willich

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2017-06-14 kl. 05:46.
Citera
2017-07-02, 14:55
Medlem
Va det från 1 juli som det skulle bli förbjudet med oralsex utan kondom? Eller är det jag som minns fel? Någon som va på FKK igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in