2015-12-23, 20:47
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Bara rykten än så länge, läste något om att Bethesda planerar så många som sju DLC's och att dessa kan komma att vara ordentligt stora samt innefatta tidigare okända områden. Man dreglar litet

90h hittills, har inte kommit långt på main mission men gjort massor av Minutemen, lite Railroad, lite BoS och någon random. Gissar att jag har minst 60h kvar, troligen mer

7 st dlc? låter mustigt men de samma sak om skyrim och det kom 2 och ett halvt.
Citera
2015-12-23, 23:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Bara rykten än så länge, läste något om att Bethesda planerar så många som sju DLC's och att dessa kan komma att vara ordentligt stora samt innefatta tidigare okända områden. Man dreglar litet
Så min leve 79 gubbe kommer vara level 3856 när allt är avklarat
Citera
2015-12-23, 23:54
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Så min leve 79 gubbe kommer vara level 3856 när allt är avklarat

Gick fan snabbt upp til 50
Citera
2015-12-24, 02:13
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nej, det behöver man inte!

Jag har byggt en Bobblehead stand där jag placerar ut mina småfigurer på. Tidningarna kan du placera på magazine racks eller i hyllor så du kan titta på dem. Problemet med detta är att, som med alla objekt du placerar, att saker och ting bara flyger av den plats du har lagt dem på. Går ganska enkelt att fixa genom att klicka på tidningshyllan och gå ut ur menyn igen dock.

Det går även att sälja tidningarna men det är roligare att placera ut dem tycker jag.

Ok tack. Känns så konstigt tycker jag att allt man kan göra är att läsa framsidan på tidningen genom att trycka enter, men sen får man ingen bekräftelse att man har läst tidningen.
Citera
2015-12-24, 08:42
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
7 st dlc? låter mustigt men de samma sak om skyrim och det kom 2 och ett halvt.
Som sagt, det är rykten, inte bekräftat av Bethesda. Jag hoppas att de blir bättre än de till Fallout 3, New Vegas hade i alla fall Lonesome Road, Old World Blues och Dead Money. Fast Honest Hearts var rätt trist.
Citera
2015-12-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Man kan få ett bobbleheadstand i sitt nya rum i vault 81 eller var det 88?

Vart ligger rummet? Jag hittade aldrig mitt

Men för att besvara din fråga

Fast det kanske är rummet man får ?
Citera
2015-12-24, 10:44
Medlem
Hur ska jag forstätta levla?

Är lvl 45 och kört klart storyn med minutemen och dom flesta sidequest
Citera
2015-12-24, 14:53
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren

Är level 52 tror jag och några av dem är från att ha byggt på settlements
Citera
2015-12-24, 19:41
Medlem
Citat:

Jag tror inte du har kört dom flesta sidequests om du bara är lvl 45, det finns hur mycket som helst att explora och det finns gott om quests över hela kartan och nya ställen att rensa för xp och loot.
Citera
2015-12-24, 21:54
Medlem
rolemodels avatar
Citat:

Resten av spelet? Lvl 91 nu och gjort 8 mainquests. D.v.s inte ens "träffat" institute på riktigt. Ut och utforska och prata med folk
Citera
2015-12-24, 22:08
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Som sagt, det är rykten, inte bekräftat av Bethesda. Jag hoppas att de blir bättre än de till Fallout 3, New Vegas hade i alla fall Lonesome Road, Old World Blues och Dead Money. Fast Honest Hearts var rätt trist.

Jag tycker point lookout är det bästa de gjort. Gillade verkligen dlc:na till skyrim dock, hoppas på något liknande.
Citera
2015-12-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Jag tycker point lookout är det bästa de gjort. Gillade verkligen dlc:na till skyrim dock, hoppas på något liknande.

Point Lookout var riktigt bra! Nästan bättre än FO3 sätt till storyn, looren osv.
Man får hoppas på ett sånt DLC. Det hade nästan allt, hillbillies, kinesiska agenter, en ubåt, bunkrar, en psykedelisk tripp och mycket annat! Dead money har jag aldrig gillat, även fast det kanske inte är så kasst. Gillade till och med Operaton Anchorage bättre, men då är jag ändå en "shootemup" kille så det kanske är därför. Saknar kanske korridorerna från Doom, Quake osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in