Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Yes, så om man tittar på ett specifikt test under en specifik period mellan 1990 och 2004 så är förändringarna små. Hur ska du ha det nu, erkänner du att du predikar rasistisk pseudovetenskap eller inte?
Jag orkade inte läsa allt här.
Men som jag fattar det, du anser att vi etniska Svenskar har samma genetiska förutsättningar att begå våldtäkt som mena o de från den Afrikanska kontinenten?
Om så, är min följdfråga, eller tolkning av världsbilden.
Då beror denna del av världen mäns benägenhet att begå grova våldtäkter på den kultur o religion de växt upp i, eller?
Jag menar inte att etniska svenskar inte begår likande, med det ligger inte i vår kultur, religion eller genetiska arv (som är sammankopplat), vi har inte religiösa ledare med stor makt som predikar att det är OK att våldta o.s.v. och vi kan väl alla konstatera att det stora flertalet grova våldtäkter i dag sker av män från andra kulturer.
Vad är din poäng här, tror du vi kan omvända alla dessa ensamstående män som växt upp med koranen som huvudkudde till att acceptera den Svenska kulturen (som femenismen tappert försöker eliminera) och integreras med den som bas ?
Eller skall vi bara acceptera olika och börja tycka att det är OK att de våldtar då och då för att de kommer från en annan kultur.
Vad är det du vill predika ?