2015-12-19, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Vänta så man kan inte ens köra yatchen? Varför i helvete kan man inte göra det?

Gissar att det är tänkt att det ska vara en dyr apartment på vatten. Däremot kan du välja bland olika platser den kan stå på för "bara" 25000
Citera
2015-12-19, 13:41
Medlem
Kan någon länka modet då infamous hemsida ligger nere? hittar bara patch 1.30

eller ladda upp modet i winrar?

tackar
Citera
2015-12-19, 15:26
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Gissar att det är tänkt att det ska vara en dyr apartment på vatten. Däremot kan du välja bland olika platser den kan stå på för "bara" 25000

Det är så kasst det där med att flytta båtjäveln. Kostar ju som sagt 25 000 och sen ligger på någon annan plats nästa gång man kommer till freeroam. Trots att platsen är ledig. 25 000 i sjön känns det som...
Citera
2015-12-19, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Det är så kasst det där med att flytta båtjäveln. Kostar ju som sagt 25 000 och sen ligger på någon annan plats nästa gång man kommer till freeroam. Trots att platsen är ledig. 25 000 i sjön känns det som...

Ja eftersom att båten är så dyr i sig så borde man väl i alla fall få flytta den fritt. Däremot så var Rockstar generösa med villorna som dom kunde ha krävt mera för.

Har däremot själv inte spelat något av det nya då mitt ps+ har gått ut och jag inte vill förnya enbart för gta online
Citera
2015-12-19, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seniorguzman
Kan någon länka modet då infamous hemsida ligger nere? hittar bara patch 1.30

eller ladda upp modet i winrar?

tackar
den är upp igen nu testat moden funkar fint
inte vågat testa online dock :P
Senast redigerad av 9ekompaniet 2015-12-19 kl. 16:23.
Citera
2015-12-19, 18:50
Medlem
SavageRSs avatar
Hur funkar det egentligen med heists, sista jag lirade för ett par månader sen så var man tvungen att skapa sin egen heist för att komma vidare i storyn. Har de "ändrat" så jag kan göra t.ex. "uppdrag 2" på den "andra heisten" med någon annan och få den avklarad i min? Om de inte de inte gjort det så ser jag ingen väg att klara dem va skitsvårt förut att hitta vettiga spelare som försökte seriöst och säkert svårare idag... Jag är på den andra heisten och har 3st uppdrag som skall göras innan själva uppdraget drar igång. Men känns inte som man kan hosta den själv utan en massa vänner.

MVH
Citera
2015-12-19, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SavageRS
Hur funkar det egentligen med heists, sista jag lirade för ett par månader sen så var man tvungen att skapa sin egen heist för att komma vidare i storyn. Har de "ändrat" så jag kan göra t.ex. "uppdrag 2" på den "andra heisten" med någon annan och få den avklarad i min? Om de inte de inte gjort det så ser jag ingen väg att klara dem va skitsvårt förut att hitta vettiga spelare som försökte seriöst och säkert svårare idag... Jag är på den andra heisten och har 3st uppdrag som skall göras innan själva uppdraget drar igång. Men känns inte som man kan hosta den själv utan en massa vänner.

MVH
nej man måste hosta sina egna för o klara dom, :P
Men jag håller med dig oftast får man folk som inte kan engelska så dom förstår inte vad dom ska göra i uppdragen eller så är dom bara ute efter att förstöra? vem vet. irriterande iaf.
Citera
2015-12-19, 20:16
Medlem
devilocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Hon var nice, här är min

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos/photo/GhOVtvk4YE-56_rLl5n6dA

Inte illa! Kul när folk lägger ner lite tid på att göra sina karaktärer

En till bild: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos/photo/XpOmdrBZMEaK1wOieLM7ew
Citera
2015-12-19, 21:20
Medlem
-=Damian=-s avatar
har gta 1.31 så kan inte köra in 1.30 moden... ingen som vill peppra mig med cashbags så jag kan fixa min jävla yacht?
Citera
2015-12-19, 22:02
Medlem
Kanske en sjukt efterbliven fråga, men KOSTAR det 1 miljon att starta en kriminell organisation eller måste man bara ha en miljon?
Citera
2015-12-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p4rtouze
Kanske en sjukt efterbliven fråga, men KOSTAR det 1 miljon att starta en kriminell organisation eller måste man bara ha en miljon?
10 miljoner är det väl för o starta, sen 1 mille för o gå med?
Citera
2015-12-19, 23:02
Medlem
uffeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4rtouze
1 mille för att bli VIP, om det är det du menar
sen kan man skapa lite missions med möjligheten att invitera bodyguards eller så kan man köra det solo (pc)
Senast redigerad av uffek 2015-12-19 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in