Citat:
Ursprungligen postat av
pedobear84
Jag är i samma sits som dig, jag har bara inte köpt nått warhouse å kontor.
Jag sitter på typ 2 miljoner bara! =( är det värt att köpa kontor ens? Eller är det värdare att lägga pengarna på typ helikopter så man tar sig snabbare dit man ska ?
Jag har spelat ganska mycket, till och från och haft runt 8.000.000 som mest (lite om man jämför med många andra).
Var ner på 3.500.000 innan Finance and Felony. Köpte kontror för 1 mille och uppdaterade allt för de (uppgradering av kontor verkar också varit onödigt) samt det billigaste lagret och nu har jag runt 400.000 kvar.
Är nog ett bra sätt att göra pengar om man har fler att spela med (som även Heist) men att spela själv verkar det gå långsamt. Men så har jag inte så bra koll ännu, därför min fråga tidigare.
Har aldrig varit den som köpt en massa bilar, kläder osv i överflöd även om jag har ett garage med 10 bilar. Har även ett till garage där jag samlar lite bättre bilar jag hittar på gatan för att sälja varje gång jag börjar spela och innan jag ska sluta, för att få in lite extra cash.
Helikopter (Buzzard) är bland de bästa köp jag gjort, använder den mycket men annars är det bara en bra bil man behöver (känns det som). Men allt beror ju på vad man vill med sitt spelande...
Är det någon som vet om/hur man kan sälja en lägenhet om man har en extra över (utan att köpa ännu en)?
Och kan man välja ett session med färre spelare (så man slipper bli dödad av idioter hela tiden)? Frustrerande när det händer heeela tiden när man vill tjäna pengar