2016-06-10, 00:22
Medlem
Redlinezs avatar
Har en fråga. Går det att lyssna på spotify på ps3 medan man spelar gta ? Lyssnar hellre på min musik än radion i bilen. Tacksam för snabba svar!
Citera
2016-06-10, 01:27
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Har en fråga. Går det att lyssna på spotify på ps3 medan man spelar gta ? Lyssnar hellre på min musik än radion i bilen. Tacksam för snabba svar!
Inte säker på det men du kan ju stänga av ljudet på din TV och helt enkelt ställa en dator där du sitter, sedan in med hörlurarna. Jag brukar göra så en hel del.

Radion är förvisso riktigt bra på i princip alla GTA-spel (musik, talkshower, reklamer) men har man spelat i flera hundra eller tusentals timmar blir det att man har hört det mesta så småningom. Det blir tradigt med samma musik om och om igen. Variation förnöjer.
Citera
2016-06-10, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez

Radion i GTA håller hög klass! Men kan bli tröttsam efter en tids spelande...

Det borde funka med spotify från ps3t, annars kan du väll köra på mobilen eller annat (?)
Citera
2016-06-10, 13:45
Medlem
bonobonos avatar
Finns det nåt bra sätt att tjäna pengar lite snabbare/bättre med Finance and Felony?
Var ju surt att bränna dom sista miljonerna för att starta företag när det visar sig att man tjänar småpotatis
Gissar att man tjänar samma oavsett vad man köpt för "storlek" på företag och lager?
Finns de nåt annat nytt genom Finance and Felony förutom själva företagandet?
Citera
2016-06-10, 15:36
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Finns det nåt bra sätt att tjäna pengar lite snabbare/bättre med Finance and Felony?
Var ju surt att bränna dom sista miljonerna för att starta företag när det visar sig att man tjänar småpotatis
Gissar att man tjänar samma oavsett vad man köpt för "storlek" på företag och lager?
Finns de nåt annat nytt genom Finance and Felony förutom själva företagandet?

Jag är i samma sits som dig, jag har bara inte köpt nått warhouse å kontor.

Jag sitter på typ 2 miljoner bara! =( är det värt att köpa kontor ens? Eller är det värdare att lägga pengarna på typ helikopter så man tar sig snabbare dit man ska ?
Citera
2016-06-10, 15:52
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Jag är i samma sits som dig, jag har bara inte köpt nått warhouse å kontor.

Jag sitter på typ 2 miljoner bara! =( är det värt att köpa kontor ens? Eller är det värdare att lägga pengarna på typ helikopter så man tar sig snabbare dit man ska ?
Jag har spelat ganska mycket, till och från och haft runt 8.000.000 som mest (lite om man jämför med många andra).
Var ner på 3.500.000 innan Finance and Felony. Köpte kontror för 1 mille och uppdaterade allt för de (uppgradering av kontor verkar också varit onödigt) samt det billigaste lagret och nu har jag runt 400.000 kvar.
Är nog ett bra sätt att göra pengar om man har fler att spela med (som även Heist) men att spela själv verkar det gå långsamt. Men så har jag inte så bra koll ännu, därför min fråga tidigare.

Har aldrig varit den som köpt en massa bilar, kläder osv i överflöd även om jag har ett garage med 10 bilar. Har även ett till garage där jag samlar lite bättre bilar jag hittar på gatan för att sälja varje gång jag börjar spela och innan jag ska sluta, för att få in lite extra cash.

Helikopter (Buzzard) är bland de bästa köp jag gjort, använder den mycket men annars är det bara en bra bil man behöver (känns det som). Men allt beror ju på vad man vill med sitt spelande...

Är det någon som vet om/hur man kan sälja en lägenhet om man har en extra över (utan att köpa ännu en)?
Och kan man välja ett session med färre spelare (så man slipper bli dödad av idioter hela tiden)? Frustrerande när det händer heeela tiden när man vill tjäna pengar
Citera
2016-06-10, 18:40
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Och kan man välja ett session med färre spelare (så man slipper bli dödad av idioter hela tiden)? Frustrerande när det händer heeela tiden när man vill tjäna pengar
Solo/invite only session?
Citera
2016-06-10, 20:30
Medlem
Var köper man yachten? Kan inte hitta den i online affären.
Citera
2016-06-10, 22:15
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Inte säker på det men du kan ju stänga av ljudet på din TV och helt enkelt ställa en dator där du sitter, sedan in med hörlurarna. Jag brukar göra så en hel del.

Radion är förvisso riktigt bra på i princip alla GTA-spel (musik, talkshower, reklamer) men har man spelat i flera hundra eller tusentals timmar blir det att man har hört det mesta så småningom. Det blir tradigt med samma musik om och om igen. Variation förnöjer.

Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Radion i GTA håller hög klass! Men kan bli tröttsam efter en tids spelande...

Det borde funka med spotify från ps3t, annars kan du väll köra på mobilen eller annat (?)

Får helt enkelt använda mp3'n när jag lirar eller mobilen och köra spotify där. Hade ju vart schysst om det gick att köra spotify på ps3 emdans man lirar gta men verkar bara fungera på ps4 vad jag har läst..
Citera
2016-06-11, 00:00
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Var köper man yachten? Kan inte hitta den i online affären.
Gå in på mobilen så är det en stor annons där, klicka på den så kan du handla.
Och dom som redan köpt yacht kan få berätta vad som är speciellt med den, är de som en lägenhet bara eller?
Citera
2016-06-11, 11:09
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Solo/invite only session?
Hur hittar jag dit?
Kör i PS4.
Senast redigerad av bonobono 2016-06-11 kl. 11:23.
Citera
2016-06-11, 13:15
Medlem
Citat:
Hur hittar jag dit?
Kör i PS4.
I storyläget.
Start, online, play gta online.
I den menyn som kommer upp då får du välja mellan:
Invite only
Crew session