Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Sorry peo, men vilket lag du än håller på så har jag noll koll på vad det är, för supporter verkar du onekligen inte vara. Kan du vara den andra Häcken-supporten som det ryktas om?
En återkommande grej i det här forumet är ju att den som postar förutsätter att alla som läser vet vilket lag "Vi" är, baserat på postarens namn. Enormt störigt. "Vi har värvat spelare X"/"Vi behöver en mittback." Hur fan ska jag veta vilka "ni" är? Och förutom det ska man dessutom ha koll på detta lags tränare och spelare de senare 3-4 säsongerna och hur de presterat.
Varför ska man som supporter ha koll på vad ett motståndarlags tränare gjorde för två säsonger sen? Jag har knappt koll på tränarna i de andra lagen i allsvenskan och bryr mig inte särskilt mkt heller.
Så att ställa frågan till de som förmodligen vet bättre "hur bra är tränare X/spelare X" är inget underligt alls.
On topic: Högmo är utan tvekan den tränare i DIF som under min tid som aktiv supporter (sen ca 99) presterat bäst utifrån förutsättningarna. Därtill en person som gav energi till hela klubben och vände misstro till tro. På det senare sättet rätt likt vad Klopp gör i LFC nu. Inga jämförelser i övrigt.