2015-12-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapphona
Det vet jag. Jag blev bara lite förvånad, för jag trodde att denna film skulle handla om Lukes, Leias och Han Solos barn.

Citera
2015-12-16, 21:18
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirhChefotsir
Wooah.. Hade NT en aning.. Tråkigt och synd att han gjorde det...

Konstigt att jag aldrig tänkt på det här :O

När jag tänker på olika scener från filmerna kommer jag ihåg vissa från originalet och vissa från remakesen.. Ibland till och med båda.. Skumt att jag aldrig hört det här..

Jag hade inte heller koll på detta, och blev så sent som igår lätt hånad för det tidigare i tråden. Så är det för oss som inte är inbitna SW-nördar. Jo, jag förstod förstås redan från början att den inklippte Hayden Christensen i slutet på ROTJ var gjort i efterhand. Men alla de andra ändringarna, och så till den milda grad! Och bara bara försämringar...

Hayden Christensen i slutet på ROTJ var f.ö. en av de mest impopulära ändringarna enligt klippen jag gav ovan. Det blir ju fel på så många sätt. Anakin ska ju vara en fadersfigur för honom här, inte en jämnårig kille som han inte ens känner igen.

En kille från Tjeckien har nu iallafall rekonstruerat hela klabbet: https://www.youtube.com/watch?v=QXifjbxZDAM
Citera
2015-12-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag hade inte heller koll på detta, och blev så sent som igår lätt hånad för det tidigare i tråden. Så är det för oss som inte är inbitna SW-nördar. Jo, jag förstod förstås redan från början att den inklippte Hayden Christensen i slutet på ROTJ var gjort i efterhand. Men alla de andra ändringarna, och så till den milda grad! Och bara bara försämringar...

Hayden Christensen i slutet på ROTJ var f.ö. en av de mest impopulära ändringarna enligt klippen jag gav ovan. Det blir ju fel på så många sätt. Anakin ska ju vara en fadersfigur för honom här, inte en jämnårig kille som han inte ens känner igen.

En kille från Tjeckien har nu iallafall rekonstruerat hela klabbet: https://www.youtube.com/watch?v=QXifjbxZDAM

Haha den scenen i slutet av ROTJ har jag på senare tid tyckt vart konstig men aldrig fattat vad, dum som man är..

Gött att nån fixat ihop ett original iaf. Tycker för övrigt att det är jävligt synd att ändra en färdig produkt utan att ha kvar originalet så en åtminstone kan välja...
Citera
2015-12-16, 21:29
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Haha halva min Facebook är helt galna i det här med SW, själv tyckte jag att filmserien var bra nångång nånstans nu är det hela bara tråkigt.

Ni som följer detta, levde senaste filmen verkligen upp till dom tidigare rullarna? Svara med handen på hjärtat.
Citera
2015-12-16, 21:29
Medlem
Blodsritens avatar
Citera
2015-12-16, 21:30
Medlem
Disco.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirhChefotsir

^
Citera
2015-12-16, 21:37
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherJohn
9,1 på IMDB efter 8k röster. Det brukar ju dala ganska snabbt när fler röster läggs. Ni som har sett filmen, vad tror ni den kommer landa på för betyg på IMDB?
kanske 8.1

Nu blire Spoilers
Citera
2015-12-16, 21:38
Medlem
Kipps avatar
Nyss hemkommen med.

Hade oerhörda förväntningar och de blev hyfsat infriade. Känns mer genuint än vad Lucas skrapade ihop till Ep 1-3. Skönt med mindre datoranimeringar.

Citera
Medlem
Blodsritens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.

^
Om du läser mitt inlägg här ovan så kanske du får min förklaring till det
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.

^

Citera
2015-12-16, 21:39
Medlem
Rätt nöjd över att jag satt mina spekulationer klockrent.

Även om det inte kandke var någon högoddsare.
Citera
2015-12-16, 21:41
Medlem
acerblazerlols avatar
Också lite diss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in