2015-12-14, 17:45
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillagumman66
Fick pröva KNARKA.RE 's batch, kom snabbt som attan och väl tilltagit.
Har du handlat ut av dem?, eller fick du ett gratis sample?, gröna?
2015-12-15, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xantranx
Har du handlat ut av dem?, eller fick du ett gratis sample?, gröna?

jag hade sett en person som grönat dem någonstans, så jag tänkte jag kör en beställning.

Skrev som det var, inga av de runt mig visste nått om dem (torsdag)

_Du får ett sample först då skrev de o redan på fredan kom stort sample--
2015-12-15, 05:54
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
jag hade sett en person som grönat dem någonstans, så jag tänkte jag kör en beställning.

okej!, har gjort en beställning men får inget svar..
2015-12-15, 15:48
Medlem
xantranxs avatar
Citat:

Skrev i lördags till dom och frågade om ett litet litet sample, fick svar att det var lugnt och vart jag ville ha det skickat, svarade med infon och inte hört något mer sen dess, och inget har dykt upp i brevlådan. Gjorde en order igår men som jag skrev tidigare så har dom inte svarat.
2015-12-15, 22:02
Bannlyst
Citat:
Skrev i lördags till dom och frågade om ett litet litet sample, fick svar att det var lugnt och vart jag ville ha det skickat, svarade med infon och inte hört något mer sen dess, och inget har dykt upp i brevlådan. Gjorde en order igår men som jag skrev tidigare så har dom inte svarat.

Så du han alltså betala innan? förstår inte varför folk ska gå på det här jämt säger inte att det är scam men nya shoppar SKA man låta gå upp sig rejält innan man handlar, finns många shopar som vi sett nu som haft typ 50g amfetamin och 50g hasch på hyllan, att sälja av det lite snabbt och sampla och sen BOM stänger man och lurar resten

bättre avvakta
2015-12-16, 14:41
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickedi
Så du han alltså betala innan? förstår inte varför folk ska gå på det här jämt säger inte att det är scam men nya shoppar SKA man låta gå upp sig rejält innan man handlar, finns många shopar som vi sett nu som haft typ 50g amfetamin och 50g hasch på hyllan, att sälja av det lite snabbt och sampla och sen BOM stänger man och lurar resten

bättre avvakta

Nej betalade inget innan, la en order och tänkte betala med paysafecard men fick som svar att dom har tagit bort det som betalalternativ(skrev inte in koden). Ska lägga en beställning så fort jag får får i tur med BTC. Fick samplet idag och dom var jävligt generöst med det, runt 0.5an och det betalade jag inget för!. Men jag återkommer när jag har gjort en beställning.
mvh
2015-12-16, 14:49
Bannlyst
Citat:
Nej betalade inget innan, la en order och tänkte betala med paysafecard men fick som svar att dom har tagit bort det som betalalternativ(skrev inte in koden). Ska lägga en beställning så fort jag får får i tur med BTC. Fick samplet idag och dom var jävligt generöst med det, runt 0.5an och det betalade jag inget för!. Men jag återkommer när jag har gjort en beställning.
mvh

Mitt sample var oxå väääääldigt generöst!
2015-12-16, 14:52
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Mitt sample var oxå väääääldigt generöst!

Verkligen, men tror inte styrkan på 70% stämmer!, det funkar i alla fall.
2015-12-16, 15:32
Medlem
Odamies avatar
Lade en beställning på knarka.re's tjo i måndagskväll så det måste ha skickats på tisdagen, idag låg det i brevlådan, med andra ord en väldigt snabb leverans! Det är rätt mängd och helt väldigt torrt precis som beskrivningen på deras sida så en gröning från mig!

Det var bra paketerat och stealthigt, däremot ingen vakuumförpackning men det luktade ingenting från paketet så det kvittar.

Däremot kan jag inte testa det ännu eftersom jag lider av lite vanlig vintersjuka som går runt nu. Men eventuellt kanske jag inte kan hålla fingrarna i styr och testar lite ikväll eller imorgon. Vi får se.
När det är testat återkommer jag i alla fall med rapport!
2015-12-16, 18:43
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Verkligen, men tror inte styrkan på 70% stämmer!, det funkar i alla fall.

Det funkar verkligen bra!, kan stark rekommendera att handla från dom.
2015-12-17, 14:16
Medlem
La en beställning hos a-grossiten den 7 dec men har fortfarande fått nadda. Vad jag fattat har de utskick torsdagar men att få vänta mer än en vecka är inte ok. Vet att posten har fullt upp men börjar tevka på om jag får något snart. Får vänta och se om de leverera imorgon.
2015-12-17, 14:37
Medlem
Odamies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odamie
Lade en beställning på knarka.re's tjo i måndagskväll så det måste ha skickats på tisdagen, idag låg det i brevlådan, med andra ord en väldigt snabb leverans! Det är rätt mängd och helt väldigt torrt precis som beskrivningen på deras sida så en gröning från mig!

Det var bra paketerat och stealthigt, däremot ingen vakuumförpackning men det luktade ingenting från paketet så det kvittar.

Däremot kan jag inte testa det ännu eftersom jag lider av lite vanlig vintersjuka som går runt nu. Men eventuellt kanske jag inte kan hålla fingrarna i styr och testar lite ikväll eller imorgon. Vi får se.
När det är testat återkommer jag i alla fall med rapport!
Vägde upp 0.25mg, drog i mig hälften, och det räckte... BOOM! Den initiala kicken var instant i form av pigghet och riktigt sköna rysningar utmed hela kroppen. Men dem dog ut efter några minuter och nu är jag bara pigg och uppåt, ingen stissighet. Men känner mig väldigt social.

Det sved något så in i helvete i både näsan och rakt upp i hjärnan (ungefär som när man käkar en stor klick Wasabi) och smaken är verkligen riktigt vidrig, så jag undrar vad fan det är bankat med. Men efter 10 minuter så smakades det inte mer, drippet (eller vad det kallas) har alltså slutat, så det är nice.

Det bästa av allt var att det tog bort nästan alla symptom på min sjukdom, här har jag legat till sängs och tagit Alvedon och Ipren utan att det hjälpt och sen har jag haft en fungerande medicin till hands hela tiden utan att ha vetat om det.

Men det funkar i alla fall väldigt bra och även om det är bankat med något som svider som fan så är det inte kasst, ~125mg (blev nog lite mer, 130-135) och så påverkad jag har blivit så är det nog ändå ganska potent. Och trots svedan och smaken känns det inte "smutsigt", om ni förstår vad jag menar. Smaken är nog bara tillverkningsprocessen, svedan tror jag måste bero på något det är bankat med, för mycket koffein kanske?

Måste tillägga att jag hade ingen tolerans alls vid testandet.

Minst 4.5/5 i betyg på knarka.re's Amfetamin. Hade det inte varit för att det sved så pass mycket och smaken så hade det fått full pott. Jag tror inte ni blir besvikna i alla fall, det blev inte jag ^^
Kan se hur det funkar bra till vardags (få upp en på morgonen), studera eller till festtillfällen. Väldigt mångsidigt tjack med andra ord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in