Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Angående just ingenting, jag minns när AFA gick ut och påstod att de kommit över Nationell Idags hela prenumerstionsregister och snart skulle släppa det på nätet. Det var 2010 och vi väntar fortfarande.

Det försvann med (e)posten, man håller på o trollar ihop nytt skitsnack as we speak !
Citera
2014-06-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffelito
Det försvann med (e)posten, man håller på o trollar ihop nytt skitsnack as we speak !

....eller via E(x)posten?
Citera
2014-10-25, 14:44
Medlem
Blev det inget mer med detta?
Citera
2015-12-15, 18:12
Medlem
LuxAeterna921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Har nordfront gått ut med något ännu?
Visst att flashbacks nazister står för sina åsikter men en majoritet håller det ju hemligt.

Som sagt kommer nordfront och nazisterna hjälpa med att beskydda t.ex den unga pojken i pastebinen?

Killen kommer ju bli uppäten och jag hoppas ni står upp för era kunder och medlemmar.
Ni kommer inte kunna tiga ihjäl detta
Nordfront skäms väl över att deras IT-säkerhet är rena skämtet. De ska föreställa en "motståndsrörelse" men klarar inte ens av att driva en webbshop på ett säkert sätt. SMR har helt tystat ner detta! Tycker istället att SMR borde gått ut med detta och varnat folk så de var beredda när AFA kommer på natten för tända eld på bilen. Att AFA och EXPO åsiktsförföljer och trakasserar svenskar är inte SMR:s fel men de borde erkänna sina misstag även om de är pinsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Blev det inget mer med detta?
Jo, det blev mycket men inget som syns. AFA har brännt upp en del bilar av personer som handlat där samt kontaktat personer och förhört dem angående SMR. Så misshandel och bilbränder blev det av detta men i PK-media presenteras detta som vanlig skadegörelse. Omfattningen är okänd men jag vet folk som handlat som sedan blivit förfrågade angående sina beställningar av AFA. Samarbetar man inte med AFA och vill agera infiltratör åt dem för att infiltrera SMR så eldar de upp bilen osv.
Senast redigerad av LuxAeterna921 2015-12-15 kl. 18:15.
Citera
2015-12-15, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuxAeterna921
Nordfront skäms väl över att deras IT-säkerhet är rena skämtet. De ska föreställa en "motståndsrörelse" men klarar inte ens av att driva en webbshop på ett säkert sätt. SMR har helt tystat ner detta! Tycker istället att SMR borde gått ut med detta och varnat folk så de var beredda när AFA kommer på natten för tända eld på bilen. Att AFA och EXPO åsiktsförföljer och trakasserar svenskar är inte SMR:s fel men de borde erkänna sina misstag även om de är pinsamt.

Heartbleed låg knappas under deras kontroll.

Citat:
Jo, det blev mycket men inget som syns. AFA har brännt upp en del bilar av personer som handlat där samt kontaktat personer och förhört dem angående SMR. Så misshandel och bilbränder blev det av detta men i PK-media presenteras detta som vanlig skadegörelse. Omfattningen är okänd men jag vet folk som handlat som sedan blivit förfrågade angående sina beställningar av AFA. Samarbetar man inte med AFA och vill agera infiltratör åt dem för att infiltrera SMR så eldar de upp bilen osv.

Källa tack? Kollade Afas hemsida och deras senast scoop kring SMR är att man hänger ut folk från en demo som hölls i Lund.
Senast redigerad av VitmaktNegerslakt 2015-12-15 kl. 18:20.
Citera
2015-12-15, 18:23
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Har du inte i över ett halvår påstått att detta register är "ute" (om att du har det själv?)? Jävla konstigt då att ingen gjort något av det. Det är ju .....nästan....att man kan tro att det är en lögn (igen).

Citat:

Seriöst, du menar att AFA gör saker som är så hemliga så att inte ens brottsoffren märker att de händer. Hade AFA i dag haft någon aktivitet överhuvudtaget (förutom ditt rollande i denna tråd) så hade man givetvis skytit om det så mycket man kunde (vilket iofs är svårt när man är så få kvar).

Roligt det där du skriver om att AFA skulle ha "förhört" ledare i SMR, AFA har ju aldrig vågar göra något alls mot SMR. För de vet att SMR kanske slår tillbaka, sånt är inte AFA intresserade av.

Och nej, AFA har inte eldat upp någon bil. Dels vet de (typ 10 som är kvar)inte hur man gör, dessutom har de inte råd med varken tändstickor eller bensin.
Citera
2015-12-15, 18:28
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt

Källa tack? Kollade Afas hemsida och deras senast scoop kring SMR är att man hänger ut folk från en demo som hölls i Lund.

Jo, de har "hängt ut" en handfull offentliga SMR:are, det är det enda AFA har gjort de senaste två åren. Att stoppa eller ens försöka stoppa den lilla promenad SMR i Lund fattade de att de varken hade folk, stöd, ork eller möjlighet att göra - trots att SMR var typ 30 pers.

Riktiga revolutionärer de där i AFA!
Citera
2015-12-15, 18:40
Medlem
Citat:
Det där är rent skitsnack. Har någon nationell utsatts för trakasserier av AFA och menar att det skulle vara kopplat till Nordfront eller Motståndsrörelsen får de gärna höra av sig till mig eller annan lämplig person i organisationen, något som mig veterligen inte har skett och tyder på att du blåljuger när du talar om att "mycket" har hänt. Att du postar i tråden samtidigt som vänsterextremister, eller eventuellt förbittrade nationella fiender till Motståndsrörelsen, inleder en pinsam trolloffensiv i Nordfronts kommentarsfält och bland annat försöker posta kommentarer i Stefan Forsmans namn samtidigt som jag pratar med honom, tyder på att du är en del av det tramset.

Uppenbarligen tycker vissa personer med för mycket fritid att det går för bra för Motståndsrörelsen just nu. Tyvärr är det enda dessa personer har att komma med tröttsamt trollande på forum och i Nordfronts kommentarsfält.
Citera
2015-12-15, 18:44
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Det där är rent skitsnack. Har någon nationell utsatts för trakasserier av AFA och menar att det skulle vara kopplat till Nordfront eller Motståndsrörelsen får de gärna höra av sig till mig eller annan lämplig person i organisationen, något som mig veterligen inte har skett och tyder på att du blåljuger när du talar om att "mycket" har hänt. Att du postar i tråden samtidigt som vänsterextremister, eller eventuellt förbittrade nationella fiender till Motståndsrörelsen, inleder en pinsam trolloffensiv i Nordfronts kommentarsfält och bland annat försöker posta kommentarer i Stefan Forsmans namn samtidigt som jag pratar med honom, tyder på att du är en del av det tramset.

Uppenbarligen tycker vissa personer med för mycket fritid att det går för bra för Motståndsrörelsen just nu. Tyvärr är det enda dessa personer har att komma med tröttsamt trollande på forum och i Nordfronts kommentarsfält.

Du och SMR måste samtidigt förstå dem, att trolla i en tråd på FB och försöka förstöra i era kommentarsfält är det enda dagens AFA har resurser till. Deras tid är över, de går samma öde tillmötes som RF.
Citera
2015-12-15, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
....vi väntar fortfarande!

Håller med. Väntar även på Nationellt idags register. Det har gått fem år nu och ingen har sett röken av det, så vi lär får vänta ett tag till.
Citera
2015-12-15, 21:30
Medlem
LuxAeterna921s avatar
Citat:
Heartbleed låg knappas under deras kontroll.

Så AFA lägger upp alla brott de begår och all information de sitter på delar de med sig på sin hemsida? Är du så puckad att du bara förväntar dig att AFA gör det bara för att du ska veta allt de vet? Tråkigt att idioter som inte fattar att det finns taktiska fördelar med att man inte låter fienden veta allt man själv vet.
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
eller eventuellt förbittrade nationella fiender till Motståndsrörelsen, inleder en pinsam trolloffensiv i Nordfronts kommentarsfält
Det där visar bara vilken foliehatt du är. Precis som att andra nationella skulle lägga ner massa tid på att bekämpa andra nationella medans Sverige håller på att gå under. Även om jag skulle visa dig ett uppbränt bilvrak och klotter från AFA så hade du trott det var jag själv som gjort detta med den stenkorkade attityden du har. Och hotbrev från AFA där uppgifter från beställningar från Nordfront Förlag finns med då hade du väl sagt det var jag själv som skrivit brevet. Men du kan tro vad fan du vill jag har inget behov av att förklara mig för någon foliehatt. Om med den attityden du har är inget direkt som uppmuntrar att man tar kontakt med SMR för att visa bevis då undviker man er istället.
Senast redigerad av LuxAeterna921 2015-12-15 kl. 21:37.
Citera
2015-12-15, 21:34
Medlem
LuxAeterna921s avatar
Citat:
Håller med. Väntar även på Nationellt idags register. Det har gått fem år nu och ingen har sett röken av det, så vi lär får vänta ett tag till.
Denna tråden är 1 år och 6 månader gammal men du har väl problem med tidsuppfattningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in