2015-12-15, 12:07
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSchtekare
Så går det när man blandar människor med negrer.

Vilda halvapor passar inte riktigt in bland människor.
Håller med.

Men på något sätt måste italienskan varit med på det. Jag tror knappast att negrarna valsade in på Universitetet och bara tog en random tjej att knulla som en hora.

Tjejen som säkert är någon som "läser konst" på Universitet var säkert intresserad av en av dem och var hans flickvän och knullade honom sedan började hon knulla hans kompisar och därefter så kom ytterligare en och hon kände att det blev lite för mycket och ville sticka men då blev det istället ännu fler.

Italienarna får smaka lite multikulti. Hon får vara tyst om det hon varit med om. Men det är klart männen kommer så vara desperata att spruta i henne i alla fall oavsett om hon arbetat som negrars hora.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2015-12-15 kl. 12:32.
Citera
2015-12-15, 12:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Inte vad jag märkt iaf.

Ska du påstå att du inte märkt av det? ta till exempel IKEA morden där var man jävligt tyst om förövarens namn, medans den svenska killen som gick in på skolan och gjorde skolmassaker skrev man ut namn osv namn på samma dag... + att man hade stora spalter om det hur länge som helst.

Citat:
Män tror ju ofta att de har rätt om allt. Om det är religion, vetenskap, olika tolkningar av saker och mannen har rätt. Kan vara extrema religioner och de har den rätta tolkningen enligt sig själva. Då ser de det som sin uppgift att få andra att tycka samma sak.
Som exempel oralsex är sjukt har en man läst i tidningen. Då är mannens uppgift att håna alla som gjort det och straffa dem, och få dem att ha rätt åsikt.

Alltså va vad pratar du om nu?!
Citera
2015-12-15, 12:28
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Inte vad jag märkt iaf.
Män tror ju ofta att de har rätt om allt. Om det är religion, vetenskap, olika tolkningar av saker och mannen har rätt. Kan vara extrema religioner och de har den rätta tolkningen enligt sig själva. Då ser de det som sin uppgift att få andra att tycka samma sak.
Som exempel oralsex är sjukt har en man läst i tidningen. Då är mannens uppgift att håna alla som gjort det och straffa dem, och få dem att ha rätt åsikt.
Vita män är intellektuellt överlägsna alla andra. Tyvärr är resten av mänskligheten inte lika utvecklad.

Vita kvinnor har vänt sig emot sin vita man, och det kommer leda till allas undergång, och under den undergången kommer den vita kvinnan lida mest.

Finns ju undantag där kvinnor är ganska högutvecklade, men det är extremt få kvinnor och du ligger ingenstanns i närheten.

Sedan återspeglas det i maktens korridorer. Vi har en svetsare och en idiot till kvinna som leder landet och det går åthelvete, riktigt åthelvete så som det aldrig gått åthelvete tidigare.

Jag tycker det är sjukt tragiskt utveckling.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2015-12-15 kl. 12:31.
Citera
2015-12-15, 13:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ska du påstå att du inte märkt av det? ta till exempel IKEA morden där var man jävligt tyst om förövarens namn, medans den svenska killen som gick in på skolan och gjorde skolmassaker skrev man ut namn osv namn på samma dag... + att man hade stora spalter om det hur länge som helst.

Alltså va vad pratar du om nu?!
Bara det som hänt mig. Att feminister tycker att det är helt ok att en man gör tusentals övergrepp emot mig. De vet tillochmed om det. Men att jag tog på hans hand i 2-3 sekunder det var våldtäkt enligt dom. När han dessutom sagt att det var okej.
Och jag märkte att han inte gillade det och tog bort den direkt.
Men jag får inte säga något som han gjort, tusen saker. För då ljuger jag. Bara för man ska skydda idioter och tycka synd om svinet. Fast det är hur uppenbart som helst att det är han det är fel på.
Citera
2015-12-15, 13:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Bara det som hänt mig. Att feminister tycker att det är helt ok att en man gör tusentals övergrepp emot mig. De vet tillochmed om det. Men att jag tog på hans hand i 2-3 sekunder det var våldtäkt enligt dom. När han dessutom sagt att det var okej.
Och jag märkte att han inte gillade det och tog bort den direkt.
Men jag får inte säga något som han gjort, tusen saker. För då ljuger jag. Bara för man ska skydda idioter och tycka synd om svinet. Fast det är hur uppenbart som helst att det är han det är fel på.

Ursäkta jag hänger inte med i vad du menar? anser feministerna att du begått en våldtäkt för att du rört en mans hand i 2-3 sekunder?

Vem förhindrar dig att tala om vad han gjort emot dig? har han slagit,våldtagit dig osv så polisanmäl idioten... eller nästa gång du ser honom går du fram och knäar honom allt du kan i pungen.
Citera
2015-12-15, 13:10
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursäkta jag hänger inte med i vad du menar? anser feministerna att du begått en våldtäkt för att du rört en mans hand i 2-3 sekunder?

Vem förhindrar dig att tala om vad han gjort emot dig? har han slagit,våldtagit dig osv så polisanmäl idioten... eller nästa gång du ser honom går du fram och knäar honom allt du kan i pungen.

Jag ville få ta upp det på den sidan vi var på men alla tyckte att han gjort rätt emot mig. RÄtt att våldta och slå ner och spotta på mig. Rätt av hans kompis att tvinga mig att betala för honom i flera månader.Rätt att tjata på mig tusen gånger att läsa en bok som jag inte ville, och tjata på mig att se på filmer som var äckliga annars
Citera
2015-12-15, 13:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Håller med.

Men på något sätt måste italienskan varit med på det. Jag tror knappast att negrarna valsade in på Universitetet och bara tog en random tjej att knulla som en hora.

Tjejen som säkert är någon som "läser konst" på Universitet var säkert intresserad av en av dem och var hans flickvän och knullade honom sedan började hon knulla hans kompisar och därefter så kom ytterligare en och hon kände att det blev lite för mycket och ville sticka men då blev det istället ännu fler.

Italienarna får smaka lite multikulti. Hon får vara tyst om det hon varit med om. Men det är klart männen kommer så vara desperata att spruta i henne i alla fall oavsett om hon arbetat som negrars hora.

Jag håller med. Eller så var allting frivilligt och kvinnan ångrade sig när det kom ut på något sätt.
Citera
2015-12-15, 13:24
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag ville få ta upp det på den sidan vi var på men alla tyckte att han gjort rätt emot mig. RÄtt att våldta och slå ner och spotta på mig. Rätt av hans kompis att tvinga mig att betala för honom i flera månader.Rätt att tjata på mig tusen gånger att läsa en bok som jag inte ville, och tjata på mig att se på filmer som var äckliga annars

Vad för sida? Låter som det var idioter där, men varför anmälde du inte idioten då, om han slog dig och våldtog dig?
Citera
2015-12-15, 13:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Vad för sida? Låter som det var idioter där, men varför anmälde du inte idioten då, om han slog dig och våldtog dig?

Vet inte jag ville väl inte göra mig till ett offer. Försökte typ ignorera att han hade gjort det och tänkte att det inte var jättefarligt. Jag har aldrig vågat anmält förut heller när jag blivit slagen, det verkar så komplicerat. Sen har alltid folk hatat mig så jag tänkte väl att ingen skulle ens försvara mig om jag sa det. Dom skulle bara säga du ljuger och avfärda det. Jag tror inte så mkt på polisen,att dom ens skulle göra något mer än säga "sluta gå in på internet" eller nåt sånt. Min kompis blev våldtagen och anmälde men dom gjorde ingenting.
Citera
2015-12-15, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Så hur gick det egentligen då till när människan utvandrade från Afrika och fick ljus hy?
Du får mer än gärna peka ut en neger som slutat vara neger av att ha flyttat på sig. Du kan få vad du vill i hittelön.

Du får gärna visa var den magiska gränsen är som förvandlar negrer från afrika till ljushyade ickenegroider också.
Citera
2015-12-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Du får mer än gärna peka ut en neger som slutat vara neger av att ha flyttat på sig. Du kan få vad du vill i hittelön.

Du får gärna visa var den magiska gränsen är som förvandlar negrer från afrika till ljushyade ickenegroider också.
Det var en evolutionär ändring över flera generationer, där de med något ljusare hy var bättre att ta till sig D-vitamin från det mer begränsade solljuset medans de med mörkare hy oftare drabbades av benskörhet och fasades ut.
Citera
2015-12-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Har du sett Lilja 4 ever? Människohandel och kidnappningar på organiserat plan är vanligt förekommande i Europa.

Har du inte sett filmen, se den:
http://www.imdb.com/title/tt0300140/

Baserad på en sann historia.

försök inte lägga över detta på den vite mannen. svenskar har aldrig kidnappat och sålt kvinnor iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in