2015-12-15, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Har du sett Lilja 4 ever? Människohandel och kidnappningar på organiserat plan är vanligt förekommande i Europa.

Har du inte sett filmen, se den:
http://www.imdb.com/title/tt0300140/

Baserad på en sann historia.

Grejen är den att Lilja 4-ever tar plats i en skithåla i ex-USSR. Det här är Italien vi snackar om och en ung västerländsk universitet tjej som blev kidnappad av afrikanska utlänningar.
Citera
2015-12-15, 08:58
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Nigerianerna kan lika gärna vara kristna. Kvinnosynen i Afrika varierar knappast med religionen.

Åjo islam är underkastelse, jesus var fredlig mohammed en krigsmaskin vi har yiin yang här.
Citera
2015-12-15, 09:11
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Grejen är den att Lilja 4-ever tar plats i en skithåla i ex-USSR. Det här är Italien vi snackar om och en ung västerländsk universitet tjej som blev kidnappad av afrikanska utlänningar.

Förvisso, men det är samma fenomen fast på ett mer sofistikerat sätt, och 16-åriga Dangoule erbjöds på den svenska marknaden och köptes således av etniskt svenska medelklassmän.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/vill-paminna-om-traffickingoffer/

Så här såg hon ut: http://www.sydsvenskan.se/Images2/2013/12/14/krusebron.jpg
Ser lite äldre ut än i filmen, men man ser ju att hon är väldigt ung, inte en dag över 18.
Citera
2015-12-15, 09:14
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Om det hade varit svenskar hade dom inte tagit upp det.
Islams kvinnosyn som finns även bland svenska män är något sjukt som jag har kritiserat länge. Men tyvärr bland andra feminister anses den som normal och inget att klaga på. Om man klagar är man rasist. Så sa de till mig iaf. Kanske inte alla feminister är så men de jag pratade med då.
Mannen har rätt att göra iprincip vad han vill emot kvinnan som är "hans" då...
Vanlig feminism handlar bara om kvotering. Att det ska vara en av varje "sort" en vit en svart en handikappad och en kvinnan då är det jämställt. Man kan inte kritisera en muslim för det är respektlöst mot hans religion, trots att hans religion innebär övergrepp på andra.
Muslimer ska ju "stena" alla som är "otrogna" alltså alla som inte håller med om deras tolkning på religion, eller inte tror på deras religion alls. Och det är tydligen enligt feminismen helt okej.
Jag är själv feminist men skulle aldrig hålla på som dom. Men ordet är inte så viktigt för mig att kalla sig det.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-12-15 kl. 09:39.
Citera
2015-12-15, 10:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Om det hade varit svenskar hade dom inte tagit upp det.
Islams kvinnosyn som finns även bland svenska män är något sjukt som jag har kritiserat länge. Men tyvärr bland andra feminister anses den som normal och inget att klaga på. Om man klagar är man rasist. Så sa de till mig iaf. Kanske inte alla feminister är så men de jag pratade med då.
Mannen har rätt att göra iprincip vad han vill emot kvinnan som är "hans" då...
Vanlig feminism handlar bara om kvotering. Att det ska vara en av varje "sort" en vit en svart en handikappad och en kvinnan då är det jämställt. Man kan inte kritisera en muslim för det är respektlöst mot hans religion, trots att hans religion innebär övergrepp på andra.
Muslimer ska ju "stena" alla som är "otrogna" alltså alla som inte håller med om deras tolkning på religion, eller inte tror på deras religion alls. Och det är tydligen enligt feminismen helt okej.
Jag är själv feminist men skulle aldrig hålla på som dom. Men ordet är inte så viktigt för mig att kalla sig det.

Hade det varit svenska män Hade det ståt på första sidorna 1 år framöver på Aftonbladet.
Har du någon statistik att detta beteende är vanligt bland svenska män? Detta är sjukt riktigt sjukt och tyvärr har vi inte stränga straff nog i Europa för illdåd som detta.
Citera
2015-12-15, 10:20
Bannlyst
Just nigeria är ju känt för våldtäkter och horeri. Sånt här är vardagsmat där och det är klart nigerianerna fortsätter på samma sätt här.

En neger slutar inte vara neger bara för att den flyttar på sig.
Citera
2015-12-15, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
En neger slutar inte vara neger bara för att den flyttar på sig.

Så hur gick det egentligen då till när människan utvandrade från Afrika och fick ljus hy?
Citera
2015-12-15, 10:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Hade det varit svenska män Hade det ståt på första sidorna 1 år framöver på Aftonbladet.
Har du någon statistik att detta beteende är vanligt bland svenska män? Detta är sjukt riktigt sjukt och tyvärr har vi inte stränga straff nog i Europa för illdåd som detta.
Nej det hade fått vara ett undantag som inte ska kritiseras och spännande för att de har en annorlunda religion.

Jag tycker det är sjukt. Säg till kvinnorna att gå därifrån bara. Men männen ska inte ha några konsekvenser?
Citera
2015-12-15, 11:00
Medlem
Vi kan väl alla konstatera..
Det här med brutala grupp våldtäkter, skolvåldtäkter m.m., som verkar vara en rätt populär aktivitet nuförtiden är nästan uteslutande en aktivitet som invandrare från diverse mer eller mindre utvecklade kulturer verkar finna nöje i.

Media mörkar så mycket de kan, men vi får väl hoppas att budskapet går fram till vanliga kvinnor så de inser vad fittstimmet står för, så vi får lite rätsida på detta till nästa val.
Citera
2015-12-15, 11:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nej det hade fått vara ett undantag som inte ska kritiseras och spännande för att de har en annorlunda religion.

Jag tycker det är sjukt. Säg till kvinnorna att gå därifrån bara. Men männen ska inte ha några konsekvenser?

Jaså? Tror jag inte eftersom de är pigg som fan på att hänga ut svenskar direkt när det får chansen.
Citera
2015-12-15, 11:44
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaså? Tror jag inte eftersom de är pigg som fan på att hänga ut svenskar direkt när det får chansen.
Inte vad jag märkt iaf.
Män tror ju ofta att de har rätt om allt. Om det är religion, vetenskap, olika tolkningar av saker och mannen har rätt. Kan vara extrema religioner och de har den rätta tolkningen enligt sig själva. Då ser de det som sin uppgift att få andra att tycka samma sak.
Som exempel oralsex är sjukt har en man läst i tidningen. Då är mannens uppgift att håna alla som gjort det och straffa dem, och få dem att ha rätt åsikt.
Citera
2015-12-15, 11:58
Medlem
Onanizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Så hur gick det egentligen då till när människan utvandrade från Afrika och fick ljus hy?
Hade dessa italienska våldtäktsnegrer ljus hy?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in