2015-12-06, 12:47
Avslutad
Jag minns en gång när jag var o handlade med min mamma, så när vi stod i kön, så var det "TV-mannen" på Aftonbladets eller Expressens första sida. En barbröstad man med pixlat ansikte. Det var efter att denna tråd skapades, så jag visste vem det var, o så pekade jag på tidningen o sa till mamma:
-Det där är Claes Elfsberg!

Men min mamma trodde inte på mig, o så sa tanten bakom i kön som hörde det:
-Näääe! Det kan det väl aldrig vara? Han som är så stilig!
Citera
2015-12-06, 12:56
Medlem
knallpulver-fikuss avatar
Varför kallas han för Bajs-Elvis?
Citera
2015-12-06, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knallpulver-fikus
Varför kallas han för Bajs-Elvis?
Bajs = Det går rykten om att han gillar att titta på när tjejer bajsar
Elvis = Elfsberg
Citera
2015-12-11, 20:50
Medlem
foxtrouts avatar
Har varit på fest där mr Elfsberg varit och han är en dryg arrogant alkoholist. Ett praktarsle i statens tjänst.
Citera
2015-12-11, 21:13
Medlem
foxtrouts avatar
Hans kvinnosyn speglar inte SVT´s om jag säger så. Nedsättande mot kvinnor i allmänhet ungefär som Ingvar Oldsberg. När han dricker. I nyktert tillstånd vet jag ej.
Citera
2015-12-11, 22:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Har varit på fest där mr Elfsberg varit och han är en dryg arrogant alkoholist. Ett praktarsle i statens tjänst.

Hur vet du att han är alkoholist?
Tvivlar faktiskt på att han är det, för han ser ju helt OK ut i TV-rutan. Ingen plufsighet eller svullenhet.

Tror heller inte att han är nedsättande mot kvinnor eftersom han varit anställd så länge på SVT.
Men han tillhör den "gamla skolan" på SVT där män var män och kvinnor kvinnor. Så är det ju inte i dag tyvärr när hela jävla statstelevisionen är invaderade av feminister och fikusar.
Citera
2015-12-12, 00:16
Medlem
näverläppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag minns en gång när jag var o handlade med min mamma, så när vi stod i kön, så var det "TV-mannen" på Aftonbladets eller Expressens första sida. En barbröstad man med pixlat ansikte. Det var efter att denna tråd skapades, så jag visste vem det var, o så pekade jag på tidningen o sa till mamma:
-Det där är Claes Elfsberg!

Men min mamma trodde inte på mig, o så sa tanten bakom i kön som hörde det:
-Näääe! Det kan det väl aldrig vara? Han som är så stilig!

Jag minns en annan löpsedel där det uttryckligen stod ngt i stil med "Tv-mannen" Claes Elfsberg gifter sig - eller vad det nu var han gjorde och sen en stor bild på honom. Det tyckte jag var lite lustigt gjort av den som knåpade ihop den löpsedeln.
Citera
2015-12-12, 11:09
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av näverläppen
Jag minns en annan löpsedel där det uttryckligen stod ngt i stil med "Tv-mannen" Claes Elfsberg gifter sig - eller vad det nu var han gjorde och sen en stor bild på honom. Det tyckte jag var lite lustigt gjort av den som knåpade ihop den löpsedeln.
Ja det stämmer! Det var Se & Hör som outade honom kort efter att hans offer gått ut offentligt i tidningen (i numret innan tror jag). Och ja, i det numret ser man att Elfsberg är plufsig, precis som om han drack regelbundet, och man ser verkligen på den nakna överkroppen att det är han eftersom man även fick se Elfsberg i bar överkropp i ett avsnitt av "Fläskbergen checkar ut".
Citera
2015-12-12, 11:16
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hur vet du att han är alkoholist?
Tvivlar faktiskt på att han är det, för han ser ju helt OK ut i TV-rutan. Ingen plufsighet eller svullenhet.

Tror heller inte att han är nedsättande mot kvinnor eftersom han varit anställd så länge på SVT.
Men han tillhör den "gamla skolan" på SVT där män var män och kvinnor kvinnor. Så är det ju inte i dag tyvärr när hela jävla statstelevisionen är invaderade av feminister och fikusar.

Har du träffat CE eller? Om du inte har det kan du lika gärna hålla tyst.

Jag kan även bekräfta att han på en fest för ca 15 år sedan blev så full och oförskämd mot sin dåvarande fru att han örfilade henne. Jag säger inte att han är alkis men dåligt öl/sprit sinne verkar han dock ha.
Citera
2015-12-12, 12:36
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Har du träffat CE eller? Om du inte har det kan du lika gärna hålla tyst.

Jag kan även bekräfta att han på en fest för ca 15 år sedan blev så full och oförskämd mot sin dåvarande fru att han örfilade henne. Jag säger inte att han är alkis men dåligt öl/sprit sinne verkar han dock ha.
En hustrumisshandlare dessutom!? Intressant, så det var inte bara hororna på Malmskillnadsgatan han pucklade på? för jag har också uppgifter om att han betett sig extremt våldsamt och aggressivt mot kvinnor i olika sexuella sammanhang, då han inte ägnat sig åt bajssex.
Citera
2015-12-12, 12:37
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Bajs = Det går rykten om att han gillar att titta på när tjejer bajsar
Elvis = Elfsberg
Mer specifikt, han gillar att ligga under ett glasbord och runka medan en hora hoppar upp och bajsar på bordet ovanpå.

Det fanns enligt Svullo en videofilm som dokumenterar ett helt bajssexförlopp med Claes Elfsberg.
Citera
2015-12-12, 12:46
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Mer specifikt, han gillar att ligga under ett glasbord och runka medan en hora hoppar upp och bajsar på bordet ovanpå.

Det fanns enligt Svullo en videofilm som dokumenterar ett helt bajssexförlopp med Claes Elfsberg.

Ja man får väl hoppas filmen inte är producerad i Tyskland som "porrbevisen " om prinsessan Madeleine eller filmerna som "bevisade" WMDs i Irak. Jag misstror inte att Elfsberg kan ha avsevärt mindre smickrande egenskaper än de man ser offentligt men jag är något skeptisk när det som påstås blirr too much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in